PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka mankamentów 6 gen



JaHu
07-05-10, 22:49
Elo. Jestem młodym kierowcą i wiecie - każdy kiedyś zaczynał. Oto pare mankamentów Hondzi który mnie martwią:
Gdy mam włączone wycieraczki to czuje stuki na pedałach w rytm wycieraczek :confused: Po odpaleniu na zimnym silniku trzyma około 1,5 tys. obrotów Po zdjęciu zwężki i zresetowaniu ECU zaczął brać ponad 8 litrów na 100 km Niekiedy obroty delikatnie falują na zimnym jak i ciepłym silniku Gdy włączone radio i spryskam przednią szybę słyszę szumy w głośnikach Trochę kopci


Prosiłbym o porady. W razie gdybym jeszcze coś znalazł będę pisał w tym temacie. Pozdrawiam

CroX
07-05-10, 23:02
A więc tak:
1. Mozę tylko Ci się wydaje...
2. Ssanie się załącza dlatego takie obroty.
3. Po resecie ECU robiłeś uczenie w sensie wyłączenia wszystkich odbiorników i nie gazowaniu ani nic? Jeżeli coś robiłeś to mogło przez to wyniknąć to spalanie.
4. Silniczek krokowy przeczyść i powinno być ok.
5. To są zakłócenia. Ja tak miałem w CB radiu jak wycieraczkę włączyłem to brzęczało w rytm wycieraczek.

JaHu
07-05-10, 23:16
3. Po resecie ECU robiłeś uczenie w sensie wyłączenia wszystkich odbiorników i nie gazowaniu ani nic? Jeżeli coś robiłeś to mogło przez to wyniknąć to spalanie.

To znaczy tak: wyjąłem bezpiecznik, po 5 minutach włożyłem, wyłączyłem radia, nawiewy itd., odpaliłem, dałem pochodzić 25 minut, zgasiłem, odpaliłem, wyjechałem. Jechałem spokojnie z włączonym radiem i nawiewem, lecz potem przydusiłem mu do 7 tys. na 1, 2 i 3. Preferowane jest zrobienie tego samego ale spokojniej?

CroX
07-05-10, 23:32
Wiesz niby mówią żeby spokojnie i depnąć...ja zrobiłem to wszystko tylko nie jeździłem specjalnie i jeździ normalnie i pali tak samo...także nie wiem...

lozek
07-05-10, 23:36
pryskanie szyb i szum w radiu - też tak mam i nic z tym nie robie. ja nie słucham radia w sumie, tylko cd/mp3 po kablu

Też mam pykanie na pedałach jak wycieraczki chodzą, też nic z tym nie robię, bo niby co ;)