pawlak91
07-05-10, 18:11
Witam Was Panowie. Jakiś czas temu pisałem do was z problemem dotyczącym Prędkościomierza.
(Przeczytałem dużo tematów ale nie znalazłem nic co by mi pomogło.)
Na jakiś czas problem się rozwiązał lecz niedawno znowu zaczęło mi to nawalac. Kurde nie wiem co mam już mam robic. Może opiszę dokładnie objawy:
Odpaliłem auto rozpędziłem sie i zauważyłem , że wskazówka predkościomierza stoi na 0 (dzienny i główny licznik działa pięknie i równo)kiedyś dawało popukanie w szybkę ii wskakiwało na daną wartośc lecz nie tym razem. rozpędziłem się (tak na oko) do jakichś 80 km/h i zauważyłem , że przekręciła się o prawie 360 st. ( była po taką podpóreczką jakieś 1.5 cm pod nią(prąd do prędkościomierza dochodzi bo jak wyłącze zapłon to wskazówka spada jeszcze niżej a jak włącze zapłon to się podnosi na te 1.5 cm.) trochę zwolniłem lecz gdy znowu zacząłem się rozpędzac zauważyłem że wskazówka idzie w druga stronę 220-->200-->180 aż do 160 ( wtedy bez względu na to jak szybko jechałem to już cały czas stała na tym poziomie) obrotomierz wskaźnik temp i paliwa działają prawidłowo nic się nie zacina. Dopuszczałem też myśl , że to może coś byc z tym czujnikiem prędkościi ale jak działa mi przebieg to nie sądze.Boje się kupic nowe zegary bo jeśli to nie wina prędkościomierza? może gdzieś jakiś kabel jest przerwany, na podmianke też nie mam. POMÓŻCIE
Dzięki;)
Skoro nikt nie zna diagnozy powyższego problemu to postanowiłem kupic nowe kompletne zegary. upatrzyłem sobie fajne z silnika podajże d16z6 z wyglądu różnią sie tym tylko , że redline jest poniżej 7 tyś a nie tak jak w przypadku moich ok 6.800 tyś. Rozumiem że bedzie pasowac ? jeżeli nie to prosze mi dac znac będę wdzięczny.
(Przeczytałem dużo tematów ale nie znalazłem nic co by mi pomogło.)
Na jakiś czas problem się rozwiązał lecz niedawno znowu zaczęło mi to nawalac. Kurde nie wiem co mam już mam robic. Może opiszę dokładnie objawy:
Odpaliłem auto rozpędziłem sie i zauważyłem , że wskazówka predkościomierza stoi na 0 (dzienny i główny licznik działa pięknie i równo)kiedyś dawało popukanie w szybkę ii wskakiwało na daną wartośc lecz nie tym razem. rozpędziłem się (tak na oko) do jakichś 80 km/h i zauważyłem , że przekręciła się o prawie 360 st. ( była po taką podpóreczką jakieś 1.5 cm pod nią(prąd do prędkościomierza dochodzi bo jak wyłącze zapłon to wskazówka spada jeszcze niżej a jak włącze zapłon to się podnosi na te 1.5 cm.) trochę zwolniłem lecz gdy znowu zacząłem się rozpędzac zauważyłem że wskazówka idzie w druga stronę 220-->200-->180 aż do 160 ( wtedy bez względu na to jak szybko jechałem to już cały czas stała na tym poziomie) obrotomierz wskaźnik temp i paliwa działają prawidłowo nic się nie zacina. Dopuszczałem też myśl , że to może coś byc z tym czujnikiem prędkościi ale jak działa mi przebieg to nie sądze.Boje się kupic nowe zegary bo jeśli to nie wina prędkościomierza? może gdzieś jakiś kabel jest przerwany, na podmianke też nie mam. POMÓŻCIE
Dzięki;)
Skoro nikt nie zna diagnozy powyższego problemu to postanowiłem kupic nowe kompletne zegary. upatrzyłem sobie fajne z silnika podajże d16z6 z wyglądu różnią sie tym tylko , że redline jest poniżej 7 tyś a nie tak jak w przypadku moich ok 6.800 tyś. Rozumiem że bedzie pasowac ? jeżeli nie to prosze mi dac znac będę wdzięczny.