Pati
19-09-06, 19:32
Dokopałem się do informacji że zbyt duże ciśnienie oleju podane do turbo może łatwo i sprawnie wywalić uszczelniacze olejowe w sprężarce.
Wyczaiłem sobie takie oto coś:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/graphics/00000001/Catalog%20Images/Oil%20Supply/oil022-01.jpg
średnica otworu to 0.060" czyli jakieś 1,54mm. Myślę ze bez kłopotu do ogarnięcia w kraju.
nowsze Garretty z serii GT w większości mają już restryktor wbudowany, a jeśli nie to można zapodać - średnica otworu jest 0.035"
Witek - słyszałeś coś o takowym problemie?
Wyczaiłem sobie takie oto coś:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/graphics/00000001/Catalog%20Images/Oil%20Supply/oil022-01.jpg
średnica otworu to 0.060" czyli jakieś 1,54mm. Myślę ze bez kłopotu do ogarnięcia w kraju.
nowsze Garretty z serii GT w większości mają już restryktor wbudowany, a jeśli nie to można zapodać - średnica otworu jest 0.035"
Witek - słyszałeś coś o takowym problemie?