voogee
19-09-06, 11:03
Witam,
przeszukalem forum, aby odnalezc odpowiedzi na swoje pytania-ale niestety dalej mam watpliwosci...mam ostatnio problem ze swoim Civic'kiem Coupe 1.5 - a wlasciwie to 2 problemy...
Problem 1. (najbardziej denerwujacy) - PRZEGRZEWANIE SIE AUTA
W cieple dni, robiac ok. 30 km, stajac w korkach czy nawet nie... wskazowka od temperatury podnosi sie dosc wysoko... Na pewno znacie ten problem, bo byl opisywany tutaj na forum - jednak ja nie moge dojsc czego to moze byc konkretnie przyczyna, bo jak mam stwierdzic czy jest to wina:
- korka chlodnicy
- termostatu (choc tu jestem pewien, ze to nie to)
- uszczeliki glowicy
- czy samej glowicy...
a moze czegos zupelnie innego?
Fakt jest taki, ze teraz przed kazda jazda musze dolewac plynu do chlodnicy, bo zauwazylem, ze za kazdym razem go brakuje i wycieka poprzez zbiorniczek wyrownawczy - gora - przez ten korek... Moze ktos ma pomysl co to moze byc, bo mechanik u ktorego to sprawdzalismy nie ma zielonego pojecia - dla niego wszystko wyglada na sprawne...
Zauwazylem takze, ze mam duzo plynu w zbiorniczku wyrownawczym - tzn. delikatnie ponad poziom MAX... nie wiem czy to ma jakies znaczenie - ale dzisiaj troche go stamtad odleje i odpowietrze caly uklad - choc tez nie wiem czy to ma jakies znaczenie... :(
Problem 2. WSKAZóWKA PREDKOSCIOMIERZA
Czasami dziala, czasami nie dziala... ponoc przeczyszczenie styków pomaga - u mnie nie pomoglo - co moze byc tego przyczyna? Wszystko jest bardzo losowe - czasami dlugo jest po czym spada do ZERA... a czasami od odpalenia juz nie dziala a wraca podczas jazdy (wskazowka)...
Z góry dziekuje za pomoc czy cokolwiek co mnie naprowadzi na rozwiazanie tych problemow :)
przeszukalem forum, aby odnalezc odpowiedzi na swoje pytania-ale niestety dalej mam watpliwosci...mam ostatnio problem ze swoim Civic'kiem Coupe 1.5 - a wlasciwie to 2 problemy...
Problem 1. (najbardziej denerwujacy) - PRZEGRZEWANIE SIE AUTA
W cieple dni, robiac ok. 30 km, stajac w korkach czy nawet nie... wskazowka od temperatury podnosi sie dosc wysoko... Na pewno znacie ten problem, bo byl opisywany tutaj na forum - jednak ja nie moge dojsc czego to moze byc konkretnie przyczyna, bo jak mam stwierdzic czy jest to wina:
- korka chlodnicy
- termostatu (choc tu jestem pewien, ze to nie to)
- uszczeliki glowicy
- czy samej glowicy...
a moze czegos zupelnie innego?
Fakt jest taki, ze teraz przed kazda jazda musze dolewac plynu do chlodnicy, bo zauwazylem, ze za kazdym razem go brakuje i wycieka poprzez zbiorniczek wyrownawczy - gora - przez ten korek... Moze ktos ma pomysl co to moze byc, bo mechanik u ktorego to sprawdzalismy nie ma zielonego pojecia - dla niego wszystko wyglada na sprawne...
Zauwazylem takze, ze mam duzo plynu w zbiorniczku wyrownawczym - tzn. delikatnie ponad poziom MAX... nie wiem czy to ma jakies znaczenie - ale dzisiaj troche go stamtad odleje i odpowietrze caly uklad - choc tez nie wiem czy to ma jakies znaczenie... :(
Problem 2. WSKAZóWKA PREDKOSCIOMIERZA
Czasami dziala, czasami nie dziala... ponoc przeczyszczenie styków pomaga - u mnie nie pomoglo - co moze byc tego przyczyna? Wszystko jest bardzo losowe - czasami dlugo jest po czym spada do ZERA... a czasami od odpalenia juz nie dziala a wraca podczas jazdy (wskazowka)...
Z góry dziekuje za pomoc czy cokolwiek co mnie naprowadzi na rozwiazanie tych problemow :)