PDA

Zobacz pełną wersję : metaliczny dzwiek z lewego kola, przy skrecaniu w prawo



ulath
03-05-10, 15:39
tak jak w temacie przy niskich predkosciach prawie tego nie slychac ale jak jade ok 50-60 i skrece mocno kierwownica to slychac taki metaliczny dzwiek .... przy lekkim skrecaniu kierownica np. na autostradzie tego nie slychac. dzieje sie to tylko przy skrecaniu w prawo w lewo jest ok...

co to może być? wydaje mi sie ze przed zmiana kol na letnie tego nie bylo...
auto to Honda Civic HB 1992

z gory dzieki za pomoc , pozdrawiam
Sparhawk

The Player
04-05-10, 12:39
Przegub?

ulath
04-05-10, 13:57
z tego co sprawdzałem ze znajomym mechanikiem przeguby wygladaly ok ( jakiś miesiąc temu ale 3k km zrobione od tego czasu ), w weekend moze jak bede mial czas to sprawdzimy co sie tam dzieje

Kobra
04-05-10, 14:20
u mnie metaliczny dzwiek wystepuje przy jezdzie na wprost z tego co wyczytalem to mozliwe ze klocki sie po prostu skonczyly wiec moze u ciebie tak samo, przegub nie daje metalicznego dzwieku tylko bardziej stuka a ja mam taki jak tarcie metalu o metal

ulath
04-05-10, 18:33
ktoś mi jeszcze pisał ze może to być sworzeń, postaram się to sprawdzić w weekend...

mc47
05-05-10, 08:30
jeśli jest to rytmiczne stukanie to może być przegub (niekoniecznie dobra guma musi oznaczać dobry przegub)

jeśli jest to bardziej tarcie to może coś w hamulcach ? u mnie niedawno też coś tarło i okazalo się ze to klocek się blokował i obcierało

Skowron48
05-05-10, 08:33
Ktoś miał podobną sytuacje na forum i okazało się, że to łożyska dające znać gdy siłą ciążenia przy skręcaniu padała na dane koło.

hariusz
06-05-10, 14:23
Panowie spokojnie, miałem takie coś i istnieje małą szansa że sami to naprawicie w 5 min. Y mnie też był metaliczny skręt przy skręconych kołach, okazało się że wystarczy popukać młotkiem przy zdjętym kole w taką blaszkę koło zacisków klocków i wypadło dużo syfu - głownie proszku zużytego klocka. Możliwe też że ta blaszka ci się lekko podgięła - trzeba ją wyprostować.

ulath
19-05-10, 22:26
po szybkich oględzinach wygląda na to ze taka blacha kolo zacisków jest bardzo zardzewiała, trochę ja powyginaliśmy i już mniej to słychać wiec najprawdopodobniej to było przyczyna :)

dzięki wszystkim za pomoc :)