PDA

Zobacz pełną wersję : Szarpania przy rozgrzanym silniku, nierówna praca na wolnych obrotach



gorky23
02-05-10, 19:37
Witam mam Honde civic coupe V gen 1.5 LSi 102KM. Mój problem polega na tym że autko szarpie jak tylko się rozgrzeje silnik, normalnie nie da się jechać, bardzo mocne są te objawy szarpania. Na wolnych obrotach pierdzi z tłumika, trochę obroty falują. Każdy mi mówi co innego, tzn. każdy kto się choć trochę zna na mechanice. Wymieniłem świece i przeczyściłem kopułkę, więcej nic nie robiłem. Robiłem samodiagnstyke i nie ma błędów. We wtorek jade do serwisu pod komputer się podpiąć może coś wyjdzie, tam na pewno dokładniej to sprawdzą. Za taką diagnostyke biorą 50zł. Jak możecie pomóc to będe wdzięczny

skolopendra
02-05-10, 19:47
poczytaj wpierw forum

odpowiedzi na temat który zadałeś jest z 1000

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=47552&highlight=szarpie

szukaj!!

szamanm
05-05-10, 23:06
U mnie przy takich objawach okazało się, że sonda lambda byłą uszkodzona. Też nie wywalało błędu ale jak się rozgrzał silnik to szarpało.

dreju
06-05-10, 16:51
Miałem to samo polecam sprawdzić lambdę

gazzz
07-05-10, 11:51
a jak ze spalaniem?wzrosło znacząco?

shantillas
08-05-10, 19:23
Sprawdz tez czy nie lapie gdzies lewego powietrza przy kolektorze ssacym. Ja u siebie tak mialem, uszczelka puscila i chodzila jak traktor nieraz na 3 cyl.

gorky23
09-05-10, 10:31
Byłem u takiego znajomego elektryko-mechanika i powiem wam że gościu ma pojęcie. Doszliśmy do tego że jak silnik się rozgrzeje to jest czerwona iskra no i dwa wtryski nie pracują prawdopodobnie :(

Spinak
13-05-10, 16:57
hmmm mam podobne objawy silnik nei równo pracuje a sonda po podłączeniu pokazuje napięci 0.0V:D na rozgrzanym czy jest ona SPIERDO.....NA??

skolopendra
13-05-10, 17:53
0.0V

jeśli umiesz dokonywać pomiarów ,to tak .

malinkie
13-05-10, 18:00
a nagle Ci się to stało, czy robiłeś coś przy silniku i po tym takie objawy się pojawiły?

Spinak
13-05-10, 18:23
hmmmmm od jakiegos czasu zauwazylem że nie równo pracuje silnik się dławi, i jak np za 30zł robię 40-50km max za 70zł ledwo co 110km. myślałem że to krokowy wyczyściłem map sensora sprawdziłem i wszystko git po restarcie dalej obroty nie równe. jedyne co ostatnio robiłem to pełny przelot ale juz wcześniej mi palił tyle . A jak mierze to rozgrzewam silnik do normalniej temp pracy (na rozłaczonej sondzie) podłanczam pod wtyczke i sonde miernik sprawdzam napięcie i 0.0 dodaje gazu dalej 0.0 a zawsze jak tak sprawdzałem to było ok 0.38v

malinkie
13-05-10, 18:25
a sprawdzałeś rozrząd i zapłon?

Spinak
13-05-10, 19:27
rozrzad odpada bo chodizłby jak traktor i bylby bez mocy a idzie lepiej niz d15b7. Zapłon był sprawdzany w listopadzie i ponoć był ok

malinkie
13-05-10, 19:45
no nie koniecznie chodził by jak traktor,u mnie tak było http://www.youtube.com/watch?v=QQ8Q8WGdMW0 anie chodził nie wiadomo jak tylko przerywał trochę i pierdział z tłumika

szczypior88
22-09-10, 08:22
u mnie są podobne objawy, obroty falują, "szukanie obrotami 1200-1500 itd, są nierówne, przerywa przy dodawaniu gazu i mam wrazenie ze objawy zanikaja po przekroczeniu 3 tys. obr. Zrobiłem mini me z y7 na głowice y8 na ssaku od z6. Po tym wpiąłem kompa seryjnego z y7 i było oki ale rzecz jasna nie bło vtec. Silniczek pracował ok, trzymał obroty. Nastepnie przeszedłem na obd1 na p28 z przejsciówka i tutaj zaczeły sie problemy z obrotami. Co to moze byc? Ssący nie łapie raczej lewego powietrza bo juz na wczesniejszym kompie powinno byc to widoczne.Dodam jeszze ze po zrobeniu samodiagnostyki pokazuje mi błąd 43 czyli cos z układem paliwowym lub jego obwodem. Co to moze byc?

szczypior88
24-09-10, 07:37
Da radę cos uradzic w temacie?

konradspr
27-12-11, 10:44
ktoś rozwiązał ten problem?