Zobacz pełną wersję : stuki przy hamowaniu
witam
HC MA8 D14 Czy ktoś miał może taki problemik. Otóż ma to miejsce podczas hamowania, wydobywają z przedniego zawieszenia pulsujące stłumione stuki ich intensywność uzależniona jest od prędkości samochodu, jeżeli przestane hamować wszystko wraca do normy. Wszystkie tuleje metalowo gumowe są w porządku i sworznie też - sprawdzane. Tarcze hamulcowe nie są zwihrowane i klocki są ok. Prosze o jakieś podpowiedzi jeżeli ktoś coś takiego miał?
pozdrawiam
napewno dobrze zostały tarcze sprawdzone? możesz tego nie widzieć a będzie łupać jak cholera... ewentualnie amory wypadało by sprawdzić
dzieki za jakieś nakierowanie
wiem bo kolega tak miał tyle że w Mondeo.... wszystko sprawdził tarcze niby ok i wogole nowe klocki..a się okazało że amory- mimo że nie było czuć żeby były do wymiany... więc warto sprawdzić - nie zaszkodzi a może pomóc [/center]
czyli jakaś stacja diagnostyczna?
pozdr
ja mialem dokladnie taki problemik i sie okazalo ze sie zacisk poluzowal :)
mogą być też ciup za małe klocki i się poruszają wewnątrz swojego gniazda
witam
HC MA8 D14 Czy ktoś miał może taki problemik. Otóż ma to miejsce podczas hamowania, wydobywają z przedniego zawieszenia pulsujące stłumione stuki ich intensywność uzależniona jest od prędkości samochodu, jeżeli przestane hamować wszystko wraca do normy. Wszystkie tuleje metalowo gumowe są w porządku i sworznie też - sprawdzane. Tarcze hamulcowe nie są zwihrowane i klocki są ok. Prosze o jakieś podpowiedzi jeżeli ktoś coś takiego miał?
pozdrawiam
A skad ta pewnosc ze to na pewno nie tarcze?
nie tarcze bo mam 2 komplety i na każdym jest to samo, też najpierw myślałem, że to tarcze więc robiłem podmianke. Chyba że mam pecha i oba są do kitu, ale jedne są nowe.
nie tarcze bo mam 2 komplety i na każdym jest to samo, też najpierw myślałem, że to tarcze więc robiłem podmianke. Chyba że mam pecha i oba są do kitu, ale jedne są nowe.
A przeguby w jakim stanie? Skrec na maksa kołami i jedź po okregu i jedna i w druga i słuchaj czy nie miele.
Przedewszystkim to napisz czy te stuki sa wyczowane na kierownicy,jesli tak to latwiej bedzie cos zdjagnozowac.Czy wystepuja za kazdym razem po pierwszym hamowaniu ,czy nasilaja sie wraz z iloscia hamowan.Ja moge dorzucic od siebie,ze moga byc tez luzy koncowki drazkow kierowniczych .
odczuwalne jest to tylko delikatnie na pedale hamulca jakby pulsowało i jest to za każdym razem jak się hamuje za pierwszym czy drugim trzecim... znika jak się porządnie naciśnie ale wtedy to od razu koła blokuje i smyk. Przeguby nie trzeszczą na skręconych kołach
pozdr
no tak jak pisałem na 90 % to klocki
no tak jak pisałem na 90 % to klocki
Przeciez kolo przesuwa sie w jedna strone. Jak blocki bylyby za małe to ew. stuknełoby raz przy przesunieciu w przodu klocków i trzymałyby sie az do puszczenia hamulca. Po drugie jak tarcza byłaby prosta, klocki docisniete do tarczy to czemu miałoby bić.
BArdzo watpie ze to byłby powód.
100% tarcze ,nic dodac nic ujac. takie jest moje zdanie.Istnieje jeszcze taka mozliwosc ,ze mozesz miec krzywa delikatnie piaste i jedynym rozwiazaniem jest przetoczenie tarcz na piascie, wtedy zostaną wyeliminowane wibracje.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.