Zobacz pełną wersję : B8 jak twardo
Może ktoś mi powie jak twarde jest połączenie B8 + obniżające sprężyny ( podobno miękkie ). Da się takim zestawem w miarę wygodnie śmigać po mieście?
twardo jak c*uj. co za durne pytanie. co to znaczy "jak twardo"? co to znaczy "wygodnie smigac po miescie"? to zalezy od tego jaka kto ma dupe. jakich odpowiedzi oczekujesz? jeden powie, ze bardzo twardo, inny, ze nie za bardzo, a jeszcze inny, ze jemu to miekko i najlepsze sa coiloversy na seryjnych amorach.
ps.
twoje "podobno miekkie" chyba z palca wyssales, bo b8 to bardzo twardy amortyzator. to opinia wedlug mojej dupy.
[H] Dylu [H]
28-04-10, 23:58
B8 to beton :)
Chyba Ty ;)
Na B8 da się jeździć :)
[H] Dylu [H]
29-04-10, 10:31
Chyba Ty ;)
Na B8 da się jeździć :)
:p
ja nie mówię, że się jeździć nie dla, ale miałem B8 i są to bardzo twarde amortyzatory.
twardo jak c*uj. co za durne pytanie. co to znaczy "jak twardo"? co to znaczy "wygodnie smigac po miescie"? to zalezy od tego jaka kto ma dupe. jakich odpowiedzi oczekujesz? jeden powie, ze bardzo twardo, inny, ze nie za bardzo, a jeszcze inny, ze jemu to miekko i najlepsze sa coiloversy na seryjnych amorach.
ps.
twoje "podobno miekkie" chyba z palca wyssales, bo b8 to bardzo twardy amortyzator. to opinia wedlug mojej dupy.
markos, po pierwsze po co ten ironiczny ton, po drugie slaby chyba jesteś w interpretacji tekstu bo to zdanie "podobno miękkie" odnosiło się do sprężyn! A napisałem tak bo mam springi tein s tech, które według niektórych użytkowników są miękkie. A moje pytanie dotyczyło połączenia B8 z miękkimi amorami, dziękuję.
markos, po pierwsze po co ten ironiczny ton, po drugie slaby chyba jesteś w interpretacji tekstu bo to zdanie "podobno miękkie" odnosiło się do sprężyn! A napisałem tak bo mam springi tein s tech, które według niektórych użytkowników są miękkie. A moje pytanie dotyczyło połączenia B8 z miękkimi amorami, dziękuję.
Może po to, że 3 tematy niżej jest również założony przez Ciebie temat odnośnie B8.
W którym w ostatnim poście zadałeś dokładnie to samo pytanie, nie można było poczekać na odpowiedź tam ?
B8 wg mnie jest twardym amorem ale nie zmienia to absolutnie w żaden sposób faktu, że wg katalogu bilsteina NIE MA B8 dedykowanych do 6gena !!!!! są tylko B6
Dylu możesz podać oznaczenia swoich B8 ?
B8 wg mnie jest twardym amorem ale nie zmienia to absolutnie w żaden sposób faktu, że wg katalogu bilsteina NIE MA B8 dedykowanych do 6gena !!!!! są tylko B6
Z przodu nie ma problemu, wsadza się z V gena. Z tyłu trzeba pokombinować z wahaczami poprzecznymi i też pasuje :)
Z przodu masz racje, że od 5gen i po problemie ale z tyłu jak masz seryjne LCA od 6gena to nawet jak przedrutujesz tulejkę, żeby pasował rozstaw widełek to i tak przez ich mniejsza wysokość wahacz tłucze w amor od spodu.
Jakieś rozwiązanie na to, żeby zostawić seryjne LCA ? :)
w takim razie do przodu B8 do 5gena bo jak mówicie pasuje, a co na tył w takim razie by nie kombinować? I czy nie będzie problemu jeśli z przodu będą inne mora i z tylu inne? Zaznaczam ze na tył tez potrzebuje amorów pod obniżające springi
Jakieś rozwiązanie na to, żeby zostawić seryjne LCA ?
Marudzisz. Wsadź LCA od 5 gena :P
Marudzisz. Wsadź LCA od 5 gena :P
mam rozumieć, że wsadzę LCA od 5gena i wszystko będzie ok. Jaka jest przy takiej wymianie rzeźba? trzeba coś jeszcze wymienić-pobrać od 5 gena?
Masz rozumieć, że to był żart gdyż LCA z 5gena są krótsze niż z 6gena i nie pasują :)
w sumie po chwili sam doszedłem do tego wniosku. Wiec co dalej, co tym tyłem? inne amory kupić? Jakie?
można np wziąć b6 i zrobić frez poniżej oryginalnego, a na porządnie to oddać je do Zerkopolu to zrobią i frez i ustawią wewnątrz wedle uznania.
chcesz DOBRE amory znoszace obnizenie nawet do 65mm? tokico hp blue, error jest w tym ze nie dostaniesz ich w polsce..
Moje koni sporty również spokojnie znoszą -60mm.
[H] Dylu [H]
30-04-10, 01:15
B8 wg mnie jest twardym amorem ale nie zmienia to absolutnie w żaden sposób faktu, że wg katalogu bilsteina NIE MA B8 dedykowanych do 6gena !!!!! są tylko B6
Dylu możesz podać oznaczenia swoich B8 ?
moje to były B6 przerobione przez Zerkopol na B8... czyli skrócone i utwardzone. Panowie powiedzieli, że po tym co zrobią wyjdzie dokładnie to samo co B8.
no i wyszedł...... beton :D
chodzi o to ze wolałbym już nic nie kombinować i nie przerabiać B6 bo to kolejne wydatki, a jak wiadomo blistein nie są tanie. Wiec co w końcu na ten tył skoro z przodu będą B8.
Komplet Koni Sportów na przód i tył.
rosiniak99
30-04-10, 15:04
A Koni STR.T dadzą radę przy -40mm?
podpinam się pod pytanie. a zarazem do jakiego max obniżenia wytrzymają?
Od jakichś 7 mieś mam b8 amory + spreżyny, pierwsze co to wooow jaka gleba, jak tym bedę jezdzić, dalej....ała twarrrdo, każdą kupkę gołębia na drodze czuć, poźniej już się przyzwyczaiłem, byłem zachwycony tym z jaką prędkością mogę teraz w zakręt wchodzić i nie stawia mnie bokiem, gdy przyszło mi dojezdzać do pracy 300m po szurtowej drodze zacząłem przeklinać jak szewc, łeb mi latał na prawo i lewo...teraz dopóki nie muszę jeździć po wybojach to jest ok,
aha ostatnio wjechałem w dziurę to aż kierunek mi wyłamało z zaczepów
Od jakichś 7 mieś mam b8 amory + spreżyny, pierwsze co to wooow jaka gleba
jakie sprężyny masz z tymi amortyzatorami ? -30mm ?
B8 przystosowane są do sprężyn -30mm (względem seryjnych). wiem, ze da sie przerobic te amortyzatory (np. w zerkopolu). Czy amortyzatory B6 też można "skrócić" tak, zeby śmigały ze sprężynami -60mm ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.