PDA

Zobacz pełną wersję : POMOCY !!! satori poznan oszusci !!!



lokcio
27-04-10, 22:42
chlopaki pomozcie !!! bylem we wtorek na drugim przegladzie w serwisie hondy ,minelo 20 tys km od poprzedniego wszystko ladnie pieknie ,umowilem sie na termin zaplacilem okolo 600 zl
a dzis dowiaduje sie od kolegi ze w serwisie ktorym bylem nie maja juz autoryzacji !!!!!!!!
a podbili mi ksiazke gwarancyjna !!! dziwilem sie ze nie ma zadnego auta w salonie ,ale pomyslalem ze moze myja albo cos ... nikt z obslugi mnie nie raczyl poinformowac !!!! jeszcze tekst na moje uwagi ze puka cos z przodu ze spokojnie ma pan auto na gwarancji !!! i zobacza co jest

a tu zonk ,na stronie hondy nie ma juz ich jako autoryzowany serwis !!!

POMOCY !!! Chlopaki prosze o pomoc !!!!
czy stracilem gwarancje ???:(:(:(:(:(

s3b
27-04-10, 22:45
Raczej obawiałbym się tego, żeby nikt Ci nie skopiował kluczyka, albo ogólnie żeby nikt Ci teraz nie buchnął fury.

Lucas.FK2
27-04-10, 22:48
o kurka wodna,ja bym już tak węszył,że szok. Ja zawsze wszystkiemu się przyglądam i pytam. Raz jak u Matraszka byłem z Ojcem to nawet interesowało mnie to ,że klimatyzację w salonie zmieniają.
A jak się zachowywali ludzie i co się działo?

lokcio
27-04-10, 22:52
bylem tam kilka razy z ustrekami w zeszlym roku kiedy mieli autoryzacje ,a ostatnio w sumie zadnych zmian ci sami ludzie tylko w salonie brak nowych aut

Lucas.FK2
27-04-10, 22:57
A na placu były jakieś samochody nowe?

lokcio
27-04-10, 23:01
nie bylo ,tam maly plac i nigdy przy serwiesie nie stalo duzo aut ,bylem o 8 rano wiec nawet nie przygladalem sie

xVRoBVx
27-04-10, 23:08
A nie wysłałeś zapytania do hondy co w takim wypadku masz zrobić i może mają ale po prostu tylko na stronie tego w tej chwili nie ma. Nie trzeba panikować puki co tylko zadzwonić i się dowiedzieć o całej sytuacji, a przede wszystkim o tym że nikt cię w tym serwisie nie poinformował o tym, a ty nie masz obowiązku sprawdzać strony internetowej hondy.

Budziniak
27-04-10, 23:15
Masz gdzie bezpiecznie zaparkować auto?

Maro2004
27-04-10, 23:43
Wg obowiązujących przepisów możesz serwisować swoje auto gdzie chcesz. ważne aby przegląd był wykonany zgodnie ze specyfikacją producenta. http://gvo.com.pl/201.html

majkilipa89
28-04-10, 00:00
Ewentualnie bedziesz musial zrobic przeglad gdzie indziej, tyle. Jak sie ma zrobienie przegladu w miejscu z logiem Hondy do utraty gwarancji?:) Czy kazdy wjazd na kanal albo podnosnik powoduje, ze tracisz gwarancje? Spokojnie, nic sie nie stanie. Tak samo jak nic Ci nie zrobia jezeli zmodyfikujesz auto- stracisz gwarancje na dana modyfikacje plus ewentualne uszkodzenia, ktore mogla spowodowac. Nie wiem dlaczego nie mieliby uznac gwarancji silnika/sprzegla/skrzyni jezeli masz zmieniony wydech etc:)

Pomysl na spokojnie, dlaczego mialbys stracic gwarancje? Dlatego, ze ktos ogladal Twoj samochod?:>

Mariusz1
28-04-10, 10:04
Raczej obawiałbym się tego, żeby nikt Ci nie skopiował kluczyka, albo ogólnie żeby nikt Ci teraz nie buchnął fury.

A co ma wspólnego zabranie autoryzacji z ewentualną kradzieża?Możesz rozwinąc swój tok myslenia?

s3b
28-04-10, 10:14
A co ma wspólnego zabranie autoryzacji z ewentualną kradzieża?Możesz rozwinąc swój tok myslenia?

Poczytaj trochę o tym w jakich okolicznościach ginęły Hondy, właśnie po wizycie w jakimś "pseudo" serwisie okazywało się, że po jakimś czasie już nie było pod domem Hondy. Wiem, że takie coś było w Warszawie, ale nie wiem jak w WLKP.

buri
28-04-10, 10:34
lokcio a jaka pieczatke ci podbili?
ze niby aso honda?

lokcio
28-04-10, 11:51
pieczec compol satori poznan a nie ma juz ze czerwonej Honda :(

bezk
28-04-10, 12:10
Przed chwilą otrzymałem takiego oto maila:


Plewiska, 31 marca 2010

Szanowni Państwo

W wyniku opóźnień w realizacji przeniesienia działalności dealerskiej Compol Satori sp. z o.o. do Compol Satori S.A. nastąpiła sytuacja tymczasowego - od 1 kwietnia 2010r. - braku autoryzacji Honda.
Powyższe zdarzenia - z punktu widzenia Klienta - ograniczają nam wyłącznie możliwość świadczenia napraw gwarancyjnych. Pozostałe usługi, w tym również przeglądy okresowe, serwis oraz sprzedaż części zamiennych i samochodów są i pozostaną dla Państwa dostępne.

Jednocześnie pragnę podkreślić, że w świetle obowiązujących przepisów i warunków gwarancji dokonanie przewidzianych czynności przeglądowych w naszej firmie nie ma żadnych negatywnych konsekwencji a zwłaszcza nie wpływa na ważność gwarancji.

Przepraszam za to, mogące potrwać najwyżej kilka tygodni zamieszanie.

z poważaniem

Zbigniew Mularski
Prezes Zarządu

lokcio
28-04-10, 13:21
ja takiego nie otrzymalem ale kolega otrzymal i czytalem wlasnie

Mariusz1
28-04-10, 15:47
Poczytaj trochę o tym w jakich okolicznościach ginęły Hondy, właśnie po wizycie w jakimś "pseudo" serwisie okazywało się, że po jakimś czasie już nie było pod domem Hondy. Wiem, że takie coś było w Warszawie, ale nie wiem jak w WLKP.
Jak nazywasz pseudo serwisem serwis który do końca marca miał autoryzacje a od 1 kwietnia jej niema to gratulacje.W dalszym ciagu nie widze zwiazku pomiedzy utrata autoryzacji a utratą samochodu z tego tytułu.
Na podstwie czego wyciągasz wnioski iz zabrano im autoryzację z powodu giniecia/kradzieży samochodów u nich serwisowanych?Jesli wiesz coś wiecej podziel sie tymi faktami.
Uwierz mi ,specjalisci potrafią ukrasc samochód i naprawdę nikt im nie musi pomagac.

lokcio
29-04-10, 22:06
Szanowny Panie,


Przegląd wykonany w firmie Compol Satori w kwietniu, czyli okresie od rozwiązania umowy do powiadomienia o tym fakcie klientów nie może w żadnym przypadku wpływać negatywnie na obowiązującą gwarancję.

:) wiec sprawa sie wyjasnila
ale strach byl

buri
30-04-10, 10:56
bardzo piekne i kwieciste slowa mocium panie ale fakt jest taki ze od 1 kwietnia nie maja autoryzacji a kasuja jak za przeglad w autoryzowanym serwisie, dlatego tez utrudniaja hondzie zdjecie oznakowania i wielu klientow sie lapie na to ze jeszcze pewnie autoryzowany skoro znaczki hondowskie wisza