PDA

Zobacz pełną wersję : D16y7 w N/A co jeszcze można modzić ???



karamba
27-04-10, 21:06
Witam , panowie mam pytanie , co mozna jeszcze modzic w tym silniku ?
Jest zrobiony dolot , kolektor 4.2.1 i koncowy .
Hamownia pokazala 120KM

Auto nie jest moje ale chce kupic , ma juz LPG , ma robic duzo km , jakies 45.000 w roku
Co moza zrobic w tym silniku zeby fajnie smigal i zeby wiele nie kolidowala z instalacja gazowa , ktora jest IV gen , wtryski sterowane kompem pewnie wystarczy remap jakis, do wydania jakies 2-3 tys zl .
Da sie cos jeszcze zrobic, SWAP bede robic za rok moze 2 lata , teraz bude doprowadze do swojego planu , wnetrze tez , a potem na Koniec wjedzie odpowiedni silnik.

Czekam na propozycje i podpowiedzi :)
Teraz na weekend wracam i chce kupic tego civica, a musze zebrac potrzebne mi informacje :D

havok
27-04-10, 21:12
Zmienić głowicę na VTEC, a dalej to jak w d16z6/d16y8.

karamba
27-04-10, 21:29
Najlepiej poprosze jeszcze o podanie przybliżonego kosztu modyfikacji :D
Tak mysle , jak zrobic hybryde w skrzyni zeby 5 bieg dal niskie obroty na autostrade co by na VTECu nie jechac bo wiadomo spalanie :D A 160km/h bede trzymac caly czas na pewno :cool:

havok
27-04-10, 21:42
Chyba odwrotnie- Ty podajesz koszta, jakie chcesz wyłożyć, a my Ci napiszemy, co za to możesz mieć.

karamba
27-04-10, 21:43
do wydania jakies 2-3 tys zl .

Napisalem :D
mysle do 3000zl , chyba ze gra bedzie warta swieczki wydam nawet 4 k :D

wunat
27-04-10, 21:46
nom, napiszcie cos o modyfikacjach y8 i z6 i o hybrydach bo jeszcze o tym na forum nie bylo!

havok
27-04-10, 21:47
Myślałem, że tyle to chcesz na remap przeznaczyć ;)

No to przy 3tys.głowica do wymiany, do tego dolot, hybryda skrzyni (polecam dzieło Remka w dziale z artykułami) i strojenie. Powinieneś się zmieścić i zależnie od miejsca roboty zostanie mniej lub więcej na paliwo. Jak jeszcze ten tysiąc dajesz (do 4tys.), to heble, albo zawiecha (a najlepiej jedno i drugie, ale tu z kasą będziesz krótki). Do ugrania jest 140 koni.
A reszta jak wyżej :D

karamba
27-04-10, 21:57
Dolot jest Simoty , ale krotki , co mysle przerobil bym na CAI , wiec koszt odpada , strojenie seryjnego kompa czy przerabiac wiazki ? Heble i zawiecha pujdzie osobno ;) Springi mam , kupie KYB AGX i mysle nad swapem Hebli z MB6 chyba , 282 / 262 , pewnie potrzebne wieksze servo czy cos takiego :D jak ugram 140KM to styknie mam nadzieje :D

Dodam ze modyfikacji nie dokonam sam poza dolotem , zrobie to tutaj http://www.garazraceteam.pl/

Czy cos takiego podejdzie ? http://moto.allegro.pl/item994210992_honda_civic_1_6_sohc_vtec_125km_d16z 6_glowica.html

Civic coupe VI gen po lifcie , zapewne ma d16y7 co nie ?

!markos
28-04-10, 12:46
chwila.. chcesz wylozyc 4kpln w to co masz pod maska, a potem za rok, najdalej 2 lata zrobic swap? czy ja dobrze rozumiem ten watek? to przeciez nie ma zadnego sensu.

do klepania 45000 rocznie to kupuje sie taniojezdzacego dizla, a nie robi dlubanego civica. zastanow sie nad tym pare chwil dluzej niz robiles to do tej pory. trzymanie minimum 160 w trasie pomine....

sane
28-04-10, 12:52
Mody tego silnika w ogóle nie mają sensu bez czapki VTEC. W serii jedzie gorzej niż 1.6 w Fiacie czy Oplu i dużo pali...

Lepiej wsadź LPG sekwencję i odkładaj na swapa.

tony_bf
28-04-10, 15:26
Lepiej wsadź LPG sekwencję i odkładaj na swapa.

przecież ma LPG,

zresztą zakładanie sekwencji i odkładanie na swapa też mija sie z celem, to też przecież kosztuje trochę gotówki...

jak planujesz swap za rok-dwa to nic nie rób i zbieraj na silnik.

karamba
28-04-10, 18:54
Mam na silnik spokojnie :D Sprawa jest taka , ze mam zamiar kupic civica ktory ma opisany w 1 poscie silnik i juz ma Sekwencje LPG , i 120KM z wykresu. Mam zamiar jezdzic nim do Niemiec na tym silniku , i pytalem czy mozna cos pomodzic zeby troszke lepiej to jezdzilo , ale z tego co czytam nie ma sensu dlubac , wiec bede na nim jezdzic puki sie nie skonczy. Wtedy wrzuce B lub H serie. Teraz nie chce swapowac bo szkoda mi B serii pod LPG .

Moze inaczej doradzicie ale to juz OT bedzie :D Mialem dwie Hondy EJ2 D16Z6 i DC2 GSR B18C1 184KM , kupilem Vectre C GTS i taczka sypala sie nie milosiernie , silnik szczegulnie . Wiec mam zamiar wrucic do Hondy , czegos tanszego i Bez Awaryjnego :D
Civic tanszy w naprawie , i utzymaniu , bardziej bez awaryjny od vectry , ale nie chce swapowac narazie i pilowac na lpg.
A moze jednak Preluda lepiej sie sprawdzi na LPG na trase , H22A5 w Vgen ?
Sam nie wiem co wybrac , ale napewno chce Honde i nic innego :D

!markos
28-04-10, 19:33
tansze i dlubane nigdy nie sa bezawaryjne. do klepania kilometrow w trasie kupuje sie inne auta niz wszystkie, ktore wymieniles. jesli na sile chcesz ladowac sie w stjunowane zagazowane automobile, ktore niekoniecznie sluza do nabijania 45kkm rocznie, to twoja wola.

karamba
28-04-10, 19:42
tansze i dlubane nigdy nie sa bezawaryjne. do klepania kilometrow w trasie kupuje sie inne auta niz wszystkie, ktore wymieniles. jesli na sile chcesz ladowac sie w stjunowane zagazowane automobile, ktore niekoniecznie sluza do nabijania 45kkm rocznie, to twoja wola.

No dobra , masz 28 tys zl , i co bys z tym zrobil ?? Kupic 2 samochody ? Dla mnie bez sensu . Mam kupic passata ktorym jedzi co 3 polak ? Tez nie chce , kupilem vectre 5 lat auto , przebieg malutki , wymienilem kolo 2 masowe , silnik krokowy , przepustnice , kolektor ssacy , wycieki oleju itd ... Nie chce kupic kolejnego germana , lubie hondy i chce nimi smigac , nie bede cale życie nim robic tej trasy , mysle ze 2-3 lata i koniec tej gonitwy. Wiec co radzisz ? :D Bo ja juz powoli trace pomysly...

!markos
28-04-10, 20:24
za 3 dychy mozna kupic wpi*du samochodow, ktore nadaja sie do klepania kilometrow duzo lepiej niz zdlubany civic w gazie... nie ma co tu gdybac. zadales pytania, uzyskales odpowiedzi, decyduj.

karamba
28-04-10, 20:37
Wiele osob twierdzi ze Preluda to auto na spore odległosci , czy takie cos sie sprawdzi lepiej jak dlubany civic :D
http://moto.allegro.pl/item1014740512_honda_predlude_2_2_vti_vtec_b_lpg.h tml

Auto stoi dlugo na allegro , i z ceny zjechal juz z 5 tys jak dobrze pamietam. Auto tanie dosc , fajny silnik i seryjny z lpg , wsiadac i jechac :D !markos co myslisz ? Nie chce kupic VW , skody , audi :rolleyes:
Zawsze bylo wiadomo ze honda szczyci sie bez awaryjna jazda wiec czemu nie podola , przez LPG ? Mam juz spory metlik w glowie :rolleyes:

!markos
28-04-10, 21:14
ja kupilem hjundaja w dizlu, swietnie sie jezdzi. to moze jednak nie bede ci doradzal.

karamba
28-04-10, 21:25
Nie musisz doradzac , wystarczy mi twoja opinia :D Czy H22 na lpg szybko sie skonczy , czy tu chodzi o cos innego , taki samochod mi odpowiada , nie musi byc tapczan , mocy pod dostatkiem , z lpg tania jazda , czy jest cos co musze wiedziec ? W bliskim mi miescie jezdzi Preluda H22A + LPG i nic mu sie nei dzieje , teraz chce modzic sporo KM i dalej na LPG wiec chyba da sie jezdzic , ludzie robia A8 Biturbo czy porshe cayenne wiec czemu honda nei moze ?

kornel861
30-04-10, 01:25
, ludzie robia A8 Biturbo czy porshe cayenne wiec czemu honda nei moze ?

Bo na tym forum to grzech <bag>

Kup VII gen w ropie :D

JulekCIVIC
02-05-10, 19:13
albo kup po prostu coś z większą pojemnością nadaje sie na trzepanie km. może jakaś Toyota? albo H Legend 3.5 v6 w lpg, wydaje mi sie ze troche polata i wygodne na dlugie trasy :)

wunat
02-05-10, 20:36
legend w lpg to wcale nie glupia mysl.

nyndz
03-05-10, 00:29
cifa VII gen w dizlu odrzuc na starcie jak chcesz bezawaryjne auto :X