PDA

Zobacz pełną wersję : Wzmacniacz ???

cycu511
26-04-10, 18:41
Witam wszystkich. Pewnie tego typu tematów było już sporo na forum ale nie mogę znaleźć konkretnych odpowiedzi na moje pytania, więc proszę o wyrozumiałość. Na początku chciałem dodać że w car audio jestem laikiem i dopiero rozpoczynam przygodę z tą piękną dziedziną. A więc chcę podłączy wzmacniacz JBL GT5-A402.
Pierwsze moje pytanie brzmi jak i gdzie Podłączyc kabel od wejścia +12 ? z tego co słyszałem podłancza się go bezpośrednio do akumulatora, jeśli tak to nie było by większego problemu tylko jak wyprowadzi kabel od akumulatora do bagażnika a wiadomo że w blasze oddzielającej komorę silnika od wnętrza niema dziur (6 gen. EJ9 3d.97r.)
Drugie moje pytanie to gdzie podpiąc kabel z wyjscia REM ?
I trzecie ostatnie pytanie czy mase podłączyc do karoseri czy jakims innym sposobem ?

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Dziękuję

d3viCe
26-04-10, 19:00
Witam wszystkich. Pewnie tego typu tematów było już sporo na forum ale nie mogę znaleźć konkretnych odpowiedzi na moje pytania, więc proszę o wyrozumiałość. Na początku chciałem dodać że w car audio jestem laikiem i dopiero rozpoczynam przygodę z tą piękną dziedziną. A więc chcę podłączy wzmacniacz JBL GT5-A402.
Pierwsze moje pytanie brzmi jak i gdzie Podłączyc kabel od wejścia +12 ? z tego co słyszałem podłancza się go bezpośrednio do akumulatora, jeśli tak to nie było by większego problemu tylko jak wyprowadzi kabel od akumulatora do bagażnika a wiadomo że w blasze oddzielającej komorę silnika od wnętrza niema dziur (6 gen. EJ9 3d.97r.)
Drugie moje pytanie to gdzie podpiąc kabel z wyjscia REM ?
I trzecie ostatnie pytanie czy mase podłączyc do karoseri czy jakims innym sposobem ?

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Dziękuję

Najlepiej bezposrednio do baterii. Nie zapomnij tylko o bezpieczniku! W przypadku spawanka moze byc nieciekawie ;)