PDA

Zobacz pełną wersję : minime D14A2--D15Z1/D15Z6



Maniek18
25-04-10, 21:48
Witam...czy próbował ktoś może do D14A2 zakładać głowicę z D15Z1 lub D15Z6? Może któryś z was wie jak ze spasowaniem tego??Każda pomoc i rada mile widziana.

pitbullbk
29-09-10, 16:16
no ja również bym chciał coś wiedzieć na ten temat :D

karas
29-09-10, 19:19
Chcecie miec 1,4 ekono?:)

jacente
29-09-10, 20:04
Lepiej te pieniądze zainwestować w gaz jak chcecie tanio jeździć.

Budziniak
29-09-10, 22:13
Mariusz ale jak już założysz głowicę od d15z6 to wrzucaj też skrzynię od tego silnika. Będziesz bardzo zdziwiony efektami tej modyfikacji.

pitbullbk
29-09-10, 22:14
nie ja myślałem że da coś więcej mocy taki mod :D:P

Budziniak
29-09-10, 22:18
nie ja myślałem że da coś więcej mocy taki mod :D:P

Szkoda zachodu,szkoda kasy,szkoda Waszych d14

tommmmm
29-09-10, 23:46
Jeśli chcecie więcej mocy to lepiej założyć czapkę od D16Z6.D13 śmigają na tym to i D14 też bedą :p

kornel861
30-09-10, 00:06
a nie prosciej zamiast zakladac oklepane posty wejsc w google,YouTube????:p:p:p:p:p
Jest od H** D14Vtec na glowicy z D15 i D16...Sa nawet manuale.:rolleyes:
Bishop w D14 na czapce z D15Z6 wytargal 130KM.

Duff-1964
30-09-10, 00:21
ale to chyba strasznie dużo rzeźby jest. Trzeba podpiąć zawór VTEC, nowy komp, itp. Właściwie to tlyko blok D14 zostanie.

Kras
30-09-10, 08:56
Tak to jest jak sie kupuje D13 albo w pozniejszych D14. Zawsze wszyscy odradzaja ale pacjent jest zdeterminowany. A potem powstaja takie tematy...
Wszystko mozna i zostalo juz zrobione, roboty jest sporo, glownie dlatego, ze wiazka i komp D14 sa niekompatybilne. Mechanicznie to jak kazde inne mini-me. Jednak robienie tego na glowicy Z1 jest idiotyczne, D15Z6 juz lepiej, chociaz tez trzebaby wymienic walek i klawiature na Y8. Najlepiej wiec pakowac glowe D16Z6 albo Y8, jesli w ogole.