Zobacz pełną wersję : Jakie spalanie d15b2 mini me lub d16z2/a6
Ja mam silnik d15b2 z osprzętem od d16z2(wielopunkt). Jak zatankuje auto za 50zł(1litr benzyny u mnie kosztuje ok 4,70) to mogę zrobić do 120km tylko po mieście, czy to normalny wynik ?? Jak u was się ma sprawa ze spalaniem. Jeżdżone w rybie ekonomicznym wiadomo raz się tam przepałuje,bo korci jak to w hondach.
Taki sprzęt jak u Ciebie + dolot z wydechem.
ok. 8L(~40zl) na 100 po mieście Warszawa (bodajże drugie najbardziej zakorkowane miasto w europie). Czasem depnę, ale przeważnie 70km/h na 5, zmieniam wcześnie biegi.
Raz więcej, a raz mniej. W zależności od tego ile było w baku.
Myślę że dałoby się jeszcze zejść, ale nie widzę sensu powolnej jazdy wyścigowym ;) autem.
PS. minime to osprzęt d16z6 z VTECiem na zwykłym silniku.
no w sumie racja nie po to się kupuje hondę by oszczędnie jeździć :P z mini me już zmieniłem :). Byłeś na hamowni z tą konfiguracją ?? jaki masz wydech ?? bo u mnie leży kolektor 4-2-1 od d16z6 ale nie chciał podejść, wadził o miskę olejową. A z dolotu to mam sam stożek+kawałek kibel rury.
Hamownie mam zamiar odwiedzić jak zrobie zawieszenie, po zimie jest tak wytrzaskane że nie da się normalnie jeździć. Wydech mam od rovera 420, końcowy z kwasówki komorowy. Za kolektor się jeszcze nie brałem, ale raczej kupie ten od jarusnet.
Dolot mam Aomy ze stożkiem, fajnie grzmi.
Hamownie mam zamiar odwiedzić jak zrobie zawieszenie, po zimie jest tak wytrzaskane że nie da się normalnie jeździć. Wydech mam od rovera 420, końcowy z kwasówki komorowy. Za kolektor się jeszcze nie brałem, ale raczej kupie ten od jarusnet.
Dolot mam Aomy ze stożkiem, fajnie grzmi.
A czemu wydech od rovera 420 ?? większa średnica ? pasuje do hondy normalnie ?? Ja mam wydech serię od d15b2 a końcowy od ed7 z 2 rurką w idealnym stanie. Na civic4g coś gadali że do 4-2-1 trzeba w d15b2 sklepać trochę miskę olejową co jest dla nie trochę radykalnym rozwiązaniem.
Poda jakieś info o tym jarusnet.
Na c4g forum wszystko opisałem. Od rovera dlatego ze ma dwa cale i po lekkiej obróbce pasuje prawie idealnie. http://jarusnet.pl/category/kolektory-4-2-1/
Co do klepania miski to nic nie wiem, jeszcze się za to nie brałem.
niestety na mongolskie forum civic4g nie mam wstępu gdyż to nie jest forum. A właśnie odnośnie 4-2-1 się przymierzałem mam kolektor od d16z6 ale nie chciał mi dojść do głowicy brakowało 1,5cm żeby go do głowicy dociągnąć, chaczył o miskę i nie wiem czy to wina tego że jest kolektor krzywy czy trza coś rzeźbić. A nikt nigdzie tego nie opisuje szukałem po forach, więc chyba inni zakładają bez problemu.
Jest mongolskie forum jak każde inne. Dzieci neostrady myślą że pozjadały wszystkie rozumy i panoszą się. Tak jest na tamtym forum, na tym itd. trzeba to przyjąć za normę. Najbardziej trzeba uważać na "popularnych", gdyż nawet jak udowodnisz takiemu"szanownemu Panu" że nie ma racji to i tak twój temat pójdzie do kosza, albo zostanie zamknięty.
Wracając do kolektora, musi pasować, spróbuj go rozciągnąć. d15b2 i d16z6 nie różnią się aż tak bardzo wysokością.
ale z tego co zaobserwowałem to krawędź miski w b2 schodzi się do środka auta, a w z6 krawędź miski jest chyba równoległa do kolektora.
Myślę że jakby 4-2-1 nie pasowały do d15b2 to ogólnie byłoby wiadomo o tym. Nie wymądrzam się bo nie znam tematu. Walcz dEboo.
dzisiaj znowu robiłem przymiarkę i kolektor nie wygląda na krzywy. W hondzie w której siedział z silnikiem d16z6 leżał jak ulał, a u mnie nie chce się zmieścić, jak go jakimś cudem nagnę to nie będzie celował w resztę wydechu. Chyba coś jest nie tak z tymi kolektorami.
z tego co wiem to kolektor od z6 wlasnie nie podchodzi idealnie do b2,z tego co sie orientowalem to mozna podklepac miske w tym miejscu,ale nie uwazam tego za jakies sensowne rozwiazanie...
sprawa rozwiązana w ten sposób że zamontowałem kolektor ebayowy 4-2-1 pasuje bez większych problemów. Kolektor od z6 raczej nie podejdzie z racji tego że dwururka jest inaczej wygięta w stosunku do ebayowego a jak dla mnie klepanie miski nie wchodzi w grę.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.