Zobacz pełną wersję : Temperatura silnika
Sorka panie i panowie za pytanie z powtórki rozrywki. Mam 1,5 vtec- e, anglika. Jak to jest z tą temperaturą silnika i wskaźnikiem, u mnie wygląda to tak że jest ciut przed połową. Jak przejadę z 10 km to silnik jest gorący że nie idzie ręki przyłożyć, stygnie tak z godzinkę, nie stoję przy tym w żadnym korku itp. spotkałem się z opinią że uszczelka pod głowica jest winna. Jak to jest u was, czyżby norma:confused:
Jak masz przed polowa wskaznika to silnik ma normalna temp. i nie ma szans ze reke przylozysz bo to ma temp. okolo 90*c
Moim zdaniem norma. Jakby sie silnik grzal to Ci wskazowka pojdzie do gory.
Sorka panie i panowie za pytanie z powtórki rozrywki. Mam 1,5 vtec- e, anglika. Jak to jest z tą temperaturą silnika i wskaźnikiem, u mnie wygląda to tak że jest ciut przed połową. Jak przejadę z 10 km to silnik jest gorący że nie idzie ręki przyłożyć, stygnie tak z godzinkę, nie stoję przy tym w żadnym korku itp. spotkałem się z opinią że uszczelka pod głowica jest winna. Jak to jest u was, czyżby norma:confused:
:) wskazówka jak najbardziej poprawnie. Temperatury silnika ręką nie zmierzysz. Weź pod uwagę że termostat otwiera się przy 82 stopniach C. Temperatura pracy silnika to ponad 90 stopni.....także nieco mniej od wrzątku w czajniku....a do wrzątku ręki nie włożysz, co :)
a ja mam inne pytanie temperatura na wskaźniku wariuje a silnik ma 90' uszczelka była sprawdzana i nie ma takiej opcji zęby była walnięta zastanawiam się nad chłodnicą albo któryś z czujników ;/ a raz pewien gościu mi powiedział ze mam za gesty płyn w chłodnicy , juz sam nie wiem czego mam się doczepić
a ja mam inne pytanie temperatura na wskaźniku wariuje a silnik ma 90'
Nie rozumiem. Jak to wariuje, a temp silnika mierzyłeś czymś czy co?
a ja mam inne pytanie temperatura na wskaźniku wariuje a silnik ma 90' uszczelka była sprawdzana i nie ma takiej opcji zęby była walnięta zastanawiam się nad chłodnicą albo któryś z czujników ;/ a raz pewien gościu mi powiedział ze mam za gesty płyn w chłodnicy , juz sam nie wiem czego mam się doczepić
A w jaki sposob była sprawdzana ta uszczelka ? po ogledzinach czy niema wycieku spod glowicy, po oleju w plynie czy jak ? Bo u mnie nie bylo zadnych wyciekow, oleju w plynie nie bylo, plyn jak ubywal to bardzo powoli a i tak okazalo sie ze jest to wlasnie uszczelka pod glowica. A nie bylo nic widac poniewaz uszczelka poszla od wewnetrznej strony miedzy cylindrem a tymi kanalami ktorymi chodzi plyn i tak uciekal dlatego temp. wariowala i wzkazowka chodzila jak szalona. Najlepiej sprawdzic czy to nie uszczelka robiac test na zawartosc wody/plynu w spalinach. U mnie odrazu wyszlo :( Ale teraz po wymianie wszystko gra :) wskazowka stoi jak zaczorowana.
sprawdzeniem uszczelki ziają się mój brat bo ja wyjechałem było sprawdzane na 2 sposoby właśnie tak jak piszesz płyn i ciśnieniowo i mechanik wykluczył uszkadzaną uszczelkę a sprawdzić temperaturę to już nie problem wcisną czujkę od termometru do węza i porostu pokazało ile ma woda stopni i jak wskazówka się podnosiła to na termometrze był minimalny skok temp. maksymalnie miał 93' a wskazówka była jakiś 1.5cm od czerwonego
jak mechanik Ci powiedział ze masz zbyt gęsty płyn.. to hmmm dziwne nigdy sie nie spotkałem zeby ktos miał gęsty płyn w chłodnicy.. wymien płyn moze pomoże ;) płyn kosztuje grosze a moze pomóc...
zastanawiam się nad chłodnicą możne ma za słaby przepływ płynu pozatykane kanały albo coś innego , będę sprawdzał wszystko po kolei .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.