Zobacz pełną wersję : Kolektor ssacy civic coupe d15b7 na d16z6
Witam Jestem nowy na tym forum i nie wiem czy w dobry dziale napisalem Zaczeło sie dziac po zmianie kolektora ssacego czy wie ktos moze co to moze byc za przyczyna civicu d15b7 zalozylem kolektor ssacy z d16z6 na zimnym silniku sa zafalowania obrotow miedzy tysiac a dwa tysiace z 5 razy pofaluje i sie ustawia na ssaniu 2 tysiace obrotow na cieplym silniku podjezdzajac przepuscmy pod swiatła trzymaja obroty 1,100 i pojakims czasie spadaja spowrotem na 900 tak jak powinno byc nastepna sprawa jest dziwny dzwiek w srodku w samochodzie stojac na postoju jakis klekot jakby byl to disel :)? z zewnatrz tak tego nie slychac na poczatku myslalem ze to wtryski ale pod maska nie slychac zawory slychac troche na cieplym ale w srodku w samochodzie nie jest to dzwiek zaworow.zaczyna mnie juz to wkurzac bo nie wiem gdzie mam szukac bledu :mad:
wydaje mi się że był juz podobny temat. wina może leżeć na nieszczelnym układzie dolotowym, może uszczelka na kolektorze.
skolopendra
22-04-10, 16:33
samochodzie stojac na postoju jakis klekot jakby byl to disel ?
wyreguluj zawory
2 masz nieszczelności w dolocie
zawory wyreguluje uszczelke mam nowa w kolektorze ssacym co laczy sie do bloku.silniczek krokowy tez jest dobry bo jest przelozony do z6 moj z b7 jezdzilem na nim bylo gicio.co do krokowego to z6 czy b7 jest taki sam.poprostu juz nie mam sil na to szukam juz tej przyczyny wszedzie znajac zycie jest to pewnie jakas drobnostka ale trzeba dojsc do niej:)
skolopendra
23-04-10, 10:44
uszczelke mam nowa
nie koniecznie uszczelka mogą to być wężyki podciśnień
Wężyki były sprawdzane nie ma prawa nigdzie łapać lewego powietrza
skolopendra
23-04-10, 19:00
spróbuj jeszcze regulacji ogranicznikiem klapki przepustnicy
jest dziwny dzwiek w srodku w samochodzie stojac na postoju jakis klekot jakby byl to disel ?
Odkrec filtr paliwa od sciany grodziowej i zobacz czy dzwiek nadal slychac.
Mialem odkrecany filtr paliwa od sciany troszke mniejszy jest klekot,sprawdzalem wydech bo myslalem ze gdzies sie obija ale jest wszystko git z tlumikiem.
miałem identyczny problem jak "szyszon81". Jak w swoim D15B7 wymieniłem też kolektor na D16z6(kompletny). Zaraz po wymianie okazao się że wnętrznu słychać wlaśnie klekot - jak diesel. Sprawdziłem wszystko i przyczyną okazały się wtryskiwacze które były w komplecie z kolektorem od Z6 (2 wtryskiwacze właśnie stukały - jak otworzysz maskę to tego nie słychać, ale we wnętrzu słychać jak cholera). Założyłem spowrotem swoją starą listwę i wtryski i wszystko wróciło do normy - Spróbuj tego manewru, myślę że pomoże.
Hania, doprowadzona do porządku w końcu się udało. Przyczyną było, ze silniczek krokowy nie dolegał dobrze do kolektora ssącego i łapał lewe powietrze z tego wynikało, ze miał wysokie obroty na ssaniu i falowały obroty :D
Temat do zamknięcia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.