Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap D14A8 na D15Z8 co potrzebne ??



kamil-wawa
21-04-10, 19:49
Witam zastanawiam się jak wygląda opcja swapu - co bedzie mi potrzebne ? Hmm napewno:
silnik + skrzynia(dłuższa)
kolektor z katem - wiem ze w Z8 kat jest w kolektorze
Sonda ??
Komp ??
Zegary??
Wiązka??

teg
22-04-10, 08:51
Silnik i skrzynia przede wszystkim to największy problem - szukam od grudnia takich, które są jeszcze w samochodzie i mozna je sprawdzić, bo na ślepo bez posłuchania i pomierzenia nie wezmę. Wszystkie silniki na Allegro mają niby po 80-150kkm :D Tiaaaa ;) Oglądałem dwa w samochodzie, jeden nie chciał odpalić a drugi przebieg niby 83 tys. mil, a kierownica zjechana dużo bardziej niż w mojej H po 260kkm, a zegary były odkręcane... I też nie mogłem sprawdzić, bo bez chłodnicy juz była.

Jeśli ktoś ma namiar na D15Z8 jeszcze w odpalającym samochodzie w woj kuj-pom lub okolichach, to poprosze :)

Wielki Szu
04-05-10, 19:44
Mam do sprzedanie przełożenia(bez 5), głowicę, aparat zapłonowy, komputer z d15z8 wszystko w bd.stanie.Zostało mi po mini me.
Tak się zastanawiam po co robisz swap na d15z8.W połączeniu z seryjną długą skrzynią ten samochód nie jedzie :)

kamil-wawa
04-05-10, 23:30
z 1.4 tez nie jedzie a teraz możliwe że bede miał baaardzo długie trasy wiec econo sie przyda.

kamil-wawa
27-05-10, 12:05
Panowie moze ktoś sie orientuje jak wygląda sprawa z wsadzeniem d15z6 ?? bo tych silnikow wiecej widac na allegro.

Czyli reasumując d14a8 d15z6 i z8 są na obd2 ?? i nie trzeba zmieniac wiązki w kabinie i wystarczy wpiac sie wtyczka we wtyczke wiązki kabinowej i zmienić kompa i imo ?

Jak wyglada sprawa z kolektorem wydechowym ?? czy moge zostawić ten od d14a8 czy koniecznie musi być ten od d15z ??

kamil-wawa
18-06-10, 14:52
up

s[H]adow
20-06-10, 21:23
ja wlozylem skrzynie z d14a8 do d15z6 i nie zaobserwowalem wiekszego spalania przy jezdzie do 100-130km/h, a roznica w osiagach jest duza, więc wedlug mnie zostaw skrzynie i przekładaj sam silnik. rozznica jest taka ze na oryginalnej skrzyni przy 3000 obr jest 120km/h a na skrzyni z d14a8 tylko 100 km/h ;]

mat2432
28-07-11, 15:52
witam dołaczam sie do troche przedawnionego tematu ale nie chce zakladac nowego skoro juz jest ;D Mam podobny problem a mianowicie mam robite d15z8 i mysle kupic jakies d14 i przełozyc swoj silnik d15z8, i mam takie pytanie czy wszystko pasuje nie trzeba nic przerabiac?? i jak ze skrzynia jak zostanie d14 bedzie silnik procował w trybie ECONO??

billiejoe
28-07-11, 17:11
witam dołaczam sie do troche przedawnionego tematu ale nie chce zakladac nowego skoro juz jest ;D Mam podobny problem a mianowicie mam robite d15z8 i mysle kupic jakies d14 i przełozyc swoj silnik d15z8, i mam takie pytanie czy wszystko pasuje nie trzeba nic przerabiac??
Jeśli masz kompletnego dawce, a wygląda na to że masz to nie powinno być kłopotu bo niby z czym :)



...i jak ze skrzynia jak zostanie d14 bedzie silnik procował w trybie ECONO??
Skrzynia tutaj nie decyduję o zmianie pracy z 12V na 16V więc nie będzie z tym kłopotu

mat2432
28-07-11, 22:30
a przy domowych narzedziach i bez wyciagarki do silnika da sie to zrobic oraz przy srednich umiejetnościach? najgorzej jak dla mnie wydaje sie broblem elektryki bo wiązki wszysyko trzeba chyba zmieniać?? (wiem ze głupie pytanie ale nie wiem czy za to sie brac) :D

pytonmt
25-08-12, 17:17
a w d14z1 jak się sytuacja ma ze swapem na d15z8? to jak tymi kablami w końcu? trzeba cała wiązkę przekładać czy nie? jak tak to czy tylko silnikowa a do kabinowej kości pasują i wystarczy się wpiąć.sonda z d14 może zostać? co z droga sonda za katem jest w ogolę potrzebna?( gradobicie pytań:P )