Krzysztof Skrok
20-04-10, 19:56
Witam
Mam zapytanie czy posiadacze Civic 2004-2005 Sedan ( Turcja ) nie są rozczarowani dużym spadkiem jakości Hondy w porównaniu z modelami z 1994 oraz 2000r ( MB) ??
Posiadałem Civica z 1994r z silnikiem 1,5 16V ( popularne jajko) Auto naprawdę nie do zamęczenia. Obroty podczas jazdy mało kiedy schodziły poniżej 3 tys. Oleju nie brał nic. Blacharka Super Stan. Przez 3 letni okres eksploatacji wymieniłem rozrząd i klocki z przodu oraz tarcze oraz olej i filtry co 10 tys.
Następnie kupiłem ( MB) 1,4 is 90Km. Jeśli chodzi o bezawaryjność dokładnie to samo co z wcześniejszym modelem. Silnik na syntetycznym oleju od wymiany do wymiany nie brał nawet kropelki. Sprzedałem go z myślą o zakupie również Civica z 2004 lub 2005r Sedana z silnikiem 1,6.
OBEJRZAŁEM JUŻ OSIEM SAMOCHODÓW I WIELKIE ROZCZAROWANIE.
- LAKIER GRUBOŚCI FOLI ( WSZYSTKIE JAKIE OGLĄDAŁEM MAJĄ ZARDZEWIAŁĄ TYLNĄ KLAPĘ)
- ZUŻYCIE MATERIAŁÓW W ŚRODKU DUŻO WIĘKSZE NIŻ W POPRZEDNICH MODELACH
- BLACHA NIE JEST OCYNKOWANA
Mam dlatego pytanie do posiadaczy właśnie tego modelu. Czy ja trafiłem po prostu na takie modele. Czy może Honda naprawdę opuściła się pod względem bezawaryjności oraz sposobu wykonania Civica ??
Mam zapytanie czy posiadacze Civic 2004-2005 Sedan ( Turcja ) nie są rozczarowani dużym spadkiem jakości Hondy w porównaniu z modelami z 1994 oraz 2000r ( MB) ??
Posiadałem Civica z 1994r z silnikiem 1,5 16V ( popularne jajko) Auto naprawdę nie do zamęczenia. Obroty podczas jazdy mało kiedy schodziły poniżej 3 tys. Oleju nie brał nic. Blacharka Super Stan. Przez 3 letni okres eksploatacji wymieniłem rozrząd i klocki z przodu oraz tarcze oraz olej i filtry co 10 tys.
Następnie kupiłem ( MB) 1,4 is 90Km. Jeśli chodzi o bezawaryjność dokładnie to samo co z wcześniejszym modelem. Silnik na syntetycznym oleju od wymiany do wymiany nie brał nawet kropelki. Sprzedałem go z myślą o zakupie również Civica z 2004 lub 2005r Sedana z silnikiem 1,6.
OBEJRZAŁEM JUŻ OSIEM SAMOCHODÓW I WIELKIE ROZCZAROWANIE.
- LAKIER GRUBOŚCI FOLI ( WSZYSTKIE JAKIE OGLĄDAŁEM MAJĄ ZARDZEWIAŁĄ TYLNĄ KLAPĘ)
- ZUŻYCIE MATERIAŁÓW W ŚRODKU DUŻO WIĘKSZE NIŻ W POPRZEDNICH MODELACH
- BLACHA NIE JEST OCYNKOWANA
Mam dlatego pytanie do posiadaczy właśnie tego modelu. Czy ja trafiłem po prostu na takie modele. Czy może Honda naprawdę opuściła się pod względem bezawaryjności oraz sposobu wykonania Civica ??