Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak zglebić civica??



kuba_guzik110
14-04-10, 17:42
Mam takie pytanie, co trzeba kupić zeby zglebić tak mocno civica ?? Nie mówimy tu jakiej firmy częsci są najlepsze i które warto brać których nie tylko co potrzeba kupić zeby autko wyglądało tak jak na foto
http://i76.photobucket.com/albums/j26/pynikal/lcaangle.jpg

-Na pewno jakiś gwint, ewentualnie spręzyny obnizające i amorki
-regulowane wachacze LCA
http://i442.photobucket.com/albums/qq150/automarketparts/cr-pall.jpg

-drązki tylne camber kit
http://i15.ebayimg.com/01/i/001/33/d2/f9cf_1_sbl.JPG

i co jeszcze ??
czy przy takiej glebie opona będzie sie zdzierac nierównomiernie ??

tomay
14-04-10, 18:29
w Białystoku macie takie dobre drogi?

darkBLUEkefir
14-04-10, 18:52
w Białystoku macie takie dobre drogi?

opracujemy specjalna mape gdzie mozna jezdzic z taka gleba a gdzie nie i wrzucimy na googlemaps tak dla potomnych :D
swoja droga jajca wytrzesione po calosci przy takiej glebie

kuba_guzik110
14-04-10, 18:57
hehe, może już niedlugo nie bedziemy musieli opracowywac mapy, bo drogowców widze praktycznie na każdym zakręcie ;D
A co do zawieszenia mam taką fanaberie, żeby za jakiś czas coś takiego sobie zrobić. Tylko obowiązkowo na gwincie :D dlatego musze się do tego przygotowac kosztowo logistycznie i mentalnie :)

lozek
14-04-10, 20:23
Przygotuj się także do zerwania wahaczy i totalnego przeczesania podwozia przez wszystko co wystaje ponad poziom jezdni przy takiej glebie

rosiniak99
14-04-10, 21:42
Jak zrobisz taką glebę zostaniesz hardcorem glebowym forum :D
Romi miał sporą glebę u siebie i na zlot nie udało mu się dojechać :(
Koła jajka na fotce dalej są w sporym negatywie ale mógł być to efekt zamierzony - niewiadomo, ale w przypadku takiej gleby oponami bym się nie przejmował tylko wahaczami miską tłumikiem o zderzaku nie wspomnę
Powodzenia w realizacji planów :)

kuba_guzik110
14-04-10, 22:34
dziekuje, ale jednak nikt nie dał mi satysfakcjonującej odpowiedzi
Co musiał bym jeszcze dokupić oprócz wyżej wymienionych rzeczy ??
czy przy takiej glebie opona będzie sie zdzierac nierównomiernie ??

o zderzak tłumik miske i wachacze się nie martwie :D chce zostać forumowym hardcorem :P w polsce jest już pare takich projektów z tego co widziałem po fotach :D

jak widać na załączonym obrazku driver jest wyluzowany i smiało pomyka przed siebie
http://www.imagebanana.com/img/ygkvtq2/3564323331_e42f92388a_b.jpg

Barti88
14-04-10, 22:52
czy przy takiej glebie opona będzie sie zdzierac nierównomiernie ??
a jak myślisz ?? gdy koło jest w negatywie to nie ma inne opcji...opona będzie sie zdzierac nierównomiernie. obniz auto o 6-8cm (bez regulowanych wahaczy) i wtedy juz koło jest w lekkim negatywie. przednie opony po kilku tysiacach jazdy z szybszym atakowaniem zakrętów po mieście będą zdarte od strony węwnętrznej na tyle, ze przod zacznie uciekac.


Co musiał bym jeszcze dokupić oprócz wyżej wymienionych rzeczy ??
przednie wahacze regulowane i tylne także (camber kit, 3 fotka w 1 poście)
no i zawieszenie gwintowane, które pozwoli na takie "debilne" obnizenie samochodu.

przyda Ci sie takze awaryjna gotówka na pourywane duperele zaraz po paru kilometrach po wyjechaniu z garażu (o ile masz zupełnie płaski wyjazd z niego)


jak widać na załączonym obrazku driver jest wyluzowany i smiało pomyka przed siebie
tak i to na pewno jest w Polsce :cool:
moze na drogach w usa JAKOŚ da rade sie poruszac tak obnizonym autem.



-regulowane wachacze LCA
co jest regulowanego w tylnych poprzecznych wahaczach ??
http://i442.photobucket.com/albums/qq150/automarketparts/cr-pall.jpg

kuba_guzik110
14-04-10, 23:31
Dzięki za odp.


a jak myślisz ?? gdy koło jest w negatywie to nie ma inne opcji...opona będzie sie zdzierac nierównomiernie. obniz auto o 6-8cm (bez regulowanych wahaczy) i wtedy juz koło jest w lekkim negatywie. przednie opony po kilku tysiacach jazdy z szybszym atakowaniem zakrętów po mieście będą zdarte od strony węwnętrznej na tyle, ze przod zacznie uciekac.
Co do scierania gumek teraz mam lekki negatyw bo autko mam obnizone 7cm bez regulowanych wachaczy i właśnie od wewnetrznej strony troche mi je wylizało :)



przednie wahacze regulowane i tylne także (camber kit, 3 fotka w 1 poście)
no i zawieszenie gwintowane, które pozwoli na takie "debilne" obnizenie samochodu.
przyda Ci sie takze awaryjna gotówka na pourywane duperele zaraz po paru kilometrach po wyjechaniu z garażu (o ile masz zupełnie płaski wyjazd z niego)
Tu akurat mam plusa bo wyjazd z garażu mam idealnie płaski :D


tak i to na pewno jest w Polsce :cool:
moze na drogach w usa JAKOŚ da rade sie poruszac tak obnizonym autem.
Nikt nawet nie wspomniał o tym że fota jest robiona w PL :)


co jest regulowanego w tylnych poprzecznych wahaczach ??
http://i442.photobucket.com/albums/qq150/automarketparts/cr-pall.jpg
ten wahacz akurat nie, ale sa takie z 2 czy 3 dziurkami na tuleje :)

A czy coś musze jeszcze dokupowac żeby uzyskać taką glebe ?? czy tylko te 4 rzeczy camber kit przod tyl, amorek ze sprezyna i wahacz dolny poprzeczny
Więc jeśli chce się dojść do takiej gleby to jedyne sensowne rozwiązanie to rozgięcie nadkoli i ustawienie kólek w prostej linii?

[H] Dylu [H]
14-04-10, 23:35
Marcin, taka gleba to już przegięcie pały jest... momentalnie zniszczysz sobie auto na naszych drogach.

Gorliś
14-04-10, 23:42
Wahacze tylne o ktorych mowisz, maja otworki do regulacji naprezenia stabilizatora tylnego. Generalnie takie tanie LCA sa dosc podlej jakosci, szczegolnie gumki ktore w nich sa. I szczerze mowiac nie jestem pewien czy sa Ci do szczescia potrzebne.
Zauwaz ze na fotach jest zdaje sie bbs z mega rantem i co za tym idzie z malym ET. Wydaje mi sie ze odpowiednio dobrane ET i szerokosc felgi pozwola na taka glebe i kolo bedzie swobodnie chowac sie w nadkolu, bez potrzeby robienia takiego negatywu. Chyba ze chcesz negatyw ze wzgledow wizualnych;)

kuba_guzik110
14-04-10, 23:55
Dylu po to sa gwinty ;D tak mega autko bym opuszczał tylko na zawody zloty itp:) na codzień bym jeżdził pare cm wyżej :)
Jeśli chodzi o wahacze myslałem o function7 słyszałem, że sa dobre jakościowo. Czyli Mateusz bez LCA można się obejść przy takiej glebie ?? Co do felg chce zalozyc dragi dr20 ale z et20 :) wiec parapet bedzie prawie jak w tych bbsach. Negatyw chciałbym :) ale jak już się dowiedziałem jest on szkodliwy dla opon, a nie chciałbym ich wymieniac co sezon, wiec chyba taki duży negatyw odpada

Gorliś
15-04-10, 00:10
No nie jestem specjalista;) ale moim zdaniem to sa zwykle wahacze, ktore moze lepiej wygladaja ale nic wiecej. Oczywiscie f7 to zupelnie inna bajka, ale tez swoje kosztuja.
No jak felga bedzie wystawac, i ma byc taka ostra gleba to musi byc negatyw zeby opona nie tarla o nadkole. Ale to jest tylko do wygladania, te amerykanskie projekty to wiecej stoja jak jezdza;)
W temacie chyba o gwintach technix, sa fotki EG na seryjnych stalowkach dosc nisko posadzonego, moze looknij tam.

kuba_guzik110
15-04-10, 00:37
dzięki bardzo
Mam jeszcze takie pytanko bo te mtsy gwinty sa stosunkowo komfortowe, jaka sprezyne mozna zalozyc zeby utwardzić ten zawias, jaka polecacie ??

kenny
15-04-10, 00:39
do takiej gleby to najtwardsza

Gorliś
15-04-10, 00:44
A nie lepiej jakis przyzwoitszy gwint? Nie jestem pewien czy do tych gwintow mts mozna dawac zwykle "kitowe" springi - normalnie w amorkach masz wyciecie na koncowke zwoju, a w gwincie talerzyki sa plaskie, wiec i springi powinny byc plaskie - takie sciete jak gorna czesc przednich sprezyn (jak rozkladales kiedys zawieche to wiesz o co mi chodzi;))

kuba_guzik110
15-04-10, 13:15
Kenny a jaka firma i jaki model jest najtwardszy :)

kenny
15-04-10, 13:21
Wg mojej wiedzy to H&R. Możesz spróbować tez tych jebajowych coiloversów za 200 zeta, one są też mega twarde, ale to taki shit jebajowy, ale i tak to auto będzie do toczenia się raczej :)

Barti88
15-04-10, 16:11
gwint H&R będzie odpowiedni bo jest twardy. (wiem bo mam).
ale co do obnizenia na nim to przód można naprawde położyć tak, ze zderzak będzie praktycznie dotykał asfaltu ( lol )
natomiast tył skręciłęm na maxa i nie da sie obnizyc wiecej niz równo z nadkolami więc jeśli miało by tak być to do takiego 'pokazowego' obnizenia się NIE nadaje.


Mam jeszcze takie pytanko bo te mtsy gwinty sa stosunkowo komfortowe, jaka sprezyne mozna zalozyc zeby utwardzić ten zawias, jaka polecacie ??

kuba_guzik jesli juz chcesz robic cos takiego i jeździć tym (nie wiem gdzie) to kup coś dobrego...KW, H&R, BuddyClub (na BC chyba da rade położyć prawie na sama ziemie)


aha i jeszcze jedno. na bardzo twardym zawieszeniu gwintowanym obnizonym o wiecej niz 6cm wg. mnie NIE da się dynamicznie/szybko poruszac po nierównych drogach bo auto zaczyna skakac jak piłeczka ping pongowa...amortyzator poprostu nie nadąża wybierać(odbijać) nierówności/fałd. (mówie o gwincie, który posiada tylko regulacje wysokości bez takich rzeczy jak regulacja twardości, napiecie sprężyny itp.-byc moze na takim jest lepiej)
No ale ma byc na pokaż (choc auto walnięte wiecej niz 9cm wyglada jak popsute :)

kivik
15-04-10, 16:43
Kenny a jaka firma i jaki model jest najtwardszy :)
LOL co za pytanie.
Nie wiem czy to najtwardsze ale H&R miał sprężyny RF100-700 czyli 70k (jakiś poprzedni model o średnicy 60mm i dł 100mm)
może mają go nadal. Teraz jest np HRF 100-60-400 czyli 40k.
To info i tak Ci sie nie przyda bo nawet nie wiesz jaką długość sprężyny potrzebujesz.
W ogóle to całe podejście do tematu jest z dupy.
Prawdopodobnie przy takim obniżeniu i tak nie bedziesz miał praktycznie żadnego skoku zawieszenie (na kompresji) wiec równie dobrze możesz wstawić odboje i nie szukac kosmicznych sprężyn.
Wg mnie szkoda kasy na camber kity. Opony sie nie poździerają przy prędkościach które będziesz wstanie osiągnąć czyli tak 20-30km/h. Zanim cokolwiek sie zużyje to i tak wszystko inne w zawieszeniu i furze pourywasz wiec nie ma co sie stresować gumami.
W zawodach nie wystartujesz bo i tak zajmiesz ostatnie miejsce, na spocie sie nie bedziesz scigac bo zanim dojedziesz na miejsce wszyscy juz pojada.
Jak chcesz ciagle obniżać i podwyższać furę i musisz za każdym razem robić geometrię bo zbieżność sie rozjedzie i to Ci dopiero zedrze opony.
Albo kup sobie powietrzne zawieszenie i po kłopocie......

Barti88
15-04-10, 16:48
Albo kup sobie powietrzne zawieszenie i po kłopocie......
albo jakiegos Citrona np. CX'a.

Witoszcz
15-04-10, 17:14
kivik o jakich odbojach piszesz ??

kuba_guzik110
15-04-10, 17:43
gwint H&R będzie odpowiedni bo jest twardy. (wiem bo mam).
kuba_guzik jesli juz chcesz robic cos takiego i jeździć tym (nie wiem gdzie) to kup coś dobrego...KW, H&R, BuddyClub (na BC chyba da rade położyć prawie na sama ziemie)
a jeździłeś na innym zawiasie skoro wypowiadasz sie ze H&R jest twarde??


aha i jeszcze jedno. na bardzo twardym zawieszeniu gwintowanym obnizonym o wiecej niz 6cm wg. mnie NIE da się dynamicznie/szybko poruszac po nierównych drogach bo auto zaczyna skakac jak piłeczka ping pongowa...amortyzator poprostu nie nadąża wybierać(odbijać) nierówności/fałd. (mówie o gwincie, który posiada tylko regulacje wysokości bez takich rzeczy jak regulacja twardości, napiecie sprężyny itp.-byc moze na takim jest lepiej)
No ale ma byc na pokaż (choc auto walnięte wiecej niz 9cm wyglada jak popsute :)
Mam teraz obniżoną furę o 7cm na 17" kółku jak je zakładałem to każdy pukał mi w głowe ze nienormalny jestem na takie drogi i jeszcze z profilem opony 40. Jeżdze już na tym zawiasie i feldze 3 sezon i jestem mega zadowolony :) i nic mi nie podskakuje jak piłeczka pinpongowa


LOL co za pytanie.
Nie wiem czy to najtwardsze ale H&R miał sprężyny RF100-700 czyli 70k (jakiś poprzedni model o średnicy 60mm i dł 100mm)
może mają go nadal. Teraz jest np HRF 100-60-400 czyli 40k.
To info i tak Ci sie nie przyda bo nawet nie wiesz jaką długość sprężyny potrzebujesz.
W ogóle to całe podejście do tematu jest z dupy.
Prawdopodobnie przy takim obniżeniu i tak nie bedziesz miał praktycznie żadnego skoku zawieszenie (na kompresji) wiec równie dobrze możesz wstawić odboje i nie szukac kosmicznych sprężyn.
Wg mnie szkoda kasy na camber kity. Opony sie nie poździerają przy prędkościach które będziesz wstanie osiągnąć czyli tak 20-30km/h. Zanim cokolwiek sie zużyje to i tak wszystko inne w zawieszeniu i furze pourywasz wiec nie ma co sie stresować gumami.
W zawodach nie wystartujesz bo i tak zajmiesz ostatnie miejsce, na spocie sie nie bedziesz scigac bo zanim dojedziesz na miejsce wszyscy juz pojada.
Jak chcesz ciagle obniżać i podwyższać furę i musisz za każdym razem robić geometrię bo zbieżność sie rozjedzie i to Ci dopiero zedrze opony.
Albo kup sobie powietrzne zawieszenie i po kłopocie......
Nie wnikaj w to czy będe szybko czy wilno jeździł oraz czy pourywam coś czy nie, mam taką chęć zrobić takie low&fast civica i tyle. :) (po to wsadzam kompresor i turbine z napedem 4x4)
Co do air rida też nad tym myśle i będe musiał pogadać z rufusem jak on to widzi

Barti88
15-04-10, 18:30
a jeździłeś na innym zawiasie skoro wypowiadasz sie ze H&R jest twarde??
tak jeździłem. H&R jest twarde ale znośne (zresztę i w h&r pewnie jest jakis podział na twarde i zupełny beton bo o czymś miekszym w h&r jak np. Bilnstein + Eibach nie slyszalem)


Mam teraz obniżoną furę o 7cm na 17" kółku jak je zakładałem to każdy pukał mi w głowe ze nienormalny jestem na takie drogi i jeszcze z profilem opony 40. Jeżdze już na tym zawiasie i feldze 3 sezon i jestem mega zadowolony i nic mi nie podskakuje jak piłeczka pinpongowa
tu nie chodzi o wysokość opony. niski i twardy zawias o bardzo krótkim skoku siłą rzeczy musi przy pewnej prędkości na nierównej nawierzchni (szczególnie fałdy) zacząć nie radzic sobie z odbijaniem amortyatora i juz.

p.s. jesli juz mowa o H&R to czy wie ktoś co oznaczają wybite za sprężynach oznaczenia np.
VA 29 928 (nie wiem czy dobrze podalem bo dawno nie sprawdzalem ) co znaczy VA czy HA wiem ale czy z pozostałej części mozna wyczytać twardość sprężyny w kg/mm kwadratowy ?

chudypiter
15-04-10, 20:09
tak jeździłem. H&R jest twarde ale znośne (zresztę i w h&r pewnie jest jakis podział na twarde i zupełny beton bo o czymś miekszym w h&r jak np. Bilnstein + Eibach nie slyszalem)


tu nie chodzi o wysokość opony. niski i twardy zawias o bardzo krótkim skoku siłą rzeczy musi przy pewnej prędkości na nierównej nawierzchni (szczególnie fałdy) zacząć nie radzic sobie z odbijaniem amortyatora i juz.

p.s. jesli juz mowa o H&R to czy wie ktoś co oznaczają wybite za sprężynach oznaczenia np.
VA 29 928 (nie wiem czy dobrze podalem bo dawno nie sprawdzalem ) co znaczy VA czy HA wiem ale czy z pozostałej części mozna wyczytać twardość sprężyny w kg/mm kwadratowy ?
29928 to poprostu numer z katalogu

marcinlol1987
15-04-10, 20:26
Albo pomysl o pneumatycznym zawiasie import z usa i git to cena ok 2kola za zawias pneumatyczny ....glebujesz jak chcesz wtedy.......

tylko minus bo calosc wyjdzie 5 kola,,,,

kivik
15-04-10, 20:28
Nie wnikaj w to czy będe szybko czy wilno jeździł oraz czy pourywam coś czy nie, mam taką chęć zrobić takie low&fast civica i tyle. :) (po to wsadzam kompresor i turbine z napedem 4x4)
Co do air rida też nad tym myśle i będe musiał pogadać z rufusem jak on to widzi
Chyba low&slow :)
Wiec po co sie pytasz skoro wiesz wszystko i tak lepiej.
Wszyscy Ci mówią, że furą będzie w zasadzie nie "do jeżdżenia".
Ze swojej strony dodam, że z takimi negatywami, praktycznie zerowym skokiem (ściskanie), ciągle nieprzewidywalną zmianą "twardości" jak sie będziesz niespodziewanie obijał o odboje to fura się nie ma prawa prowadzić w jakikolwiek akceptowalny sposób. Dlatego mówiłem Ci, że objedzie Cię praktycznie wszystko.
BTW, zapomniałeś o nitro :p


kivik o jakich odbojach piszesz ??
tych elementach na tłoczysku

kuchar89
15-04-10, 22:14
Ja mialem momentalnie maks glebe ma gwincie KW,Przy ustawieniu prawie idealnego kąta na wahaczu regulownym skunka,napierdzialal on o kielichy na dziurach tak ze powstal slad i widac go jak sie maske otworzy:/Takze niepolecam,bo efekt wpadniecia w dziure to wielkie metalowe łuuup

kuba_guzik110
16-04-10, 10:17
Chyba low&slow :)
hehe właśnie bede próbował zejść jak najniżej i żeby civic był very fast


BTW, zapomniałeś o nitro :p
nitra na bank nie bedzie :) po to mam kompresor, żeby napędzał szybciutko turbine żeby nie miał laga, ale jak złoże silnik i się nim naciesze będe myslał o dartonach :)


Dziękuje wszystkim za wypowiedzi, nawet tym którzy nie wnieśli nic do tematu :)

rodzyneck
16-04-10, 13:44
hehe właśnie bede próbował zejść jak najniżej i żeby civic był very fast
Taa, i przy tym będziesz krzesał iskry i szlifował podwozie, normalnie full serwis :D

Grzesiek2290
16-04-10, 13:50
Kilka kluczowych spraw:

1.Jeżeli ma być taka gleba to się zastanów czy jeszcze amor będzie miał jakiś zakres pracy i czy nie oprze się górna poduszka o korpus ;]

2.Bez negatywu nie zmieścisz normalnego koła (chodź dla mnie normalne kolo to minimum 7-10J :P). Chyba że jakąś wąską 14-15 (nie wiem jak tam nadkola w 5g) no i naciąg jakiś też będzie pomocny

3.Nie wiem czy istnieje jakiś seryjnym gwint żeby tak spuścić auto. Powiem nawet że ten czerwony 5g może mieć airride

4.Ma być mega beton bo inaczej nie ma sensu iść tak nisko. U mnie przód ugina się tyle...na ile pozwolą opony :D


Ja chwile polatałem tak i da się żyć. Gleba co prawda może nie taka duż jedynie miska nisko wisi i będę ją unosił żeby urwać jeszcze z 1cm.

http://images49.fotosik.pl/279/81e3f43149ef50ac.jpg


Ale swego czasu była w PL naprawdę niska E30 i koleś normalnie dojechał nią kilka set km na zlot mając może z 3.5cm do ziemi. Mówił też że na upartego przejeżdżał niektórych lezących policjantów

http://images39.fotosik.pl/109/10dd1e7f3abfdb8amed.jpg

kuba_guzik110
17-04-10, 07:15
No akurat ten czerwony 5g nie jest na ar-rajdzie :)
Na MTSie masz z 13-15cm regulacji więc najprawdopodobniej się da :)
Beton będzie na bank obojętnie czy zostanie na takiej wysokosci jak teraz czy jak zjedzie kilka cm nizej
koło planuje 15" 7J et20 :)

LIO
17-04-10, 08:12
po pierwsze do gleby to nie jest potrzebne nic poza zawiasem (zadne camber kity i lca nie są do tego celu potrzebne)

Aby koło nie miało takiego negatywu, potrzebujesz camberkitu, ale przy takiej glebie, koło nie wejdzie w nadkole, a już napewno nie z takim ET !!



koło planuje 15" 7J et20 :)

postaw sobie koło obok civica, i już będziesz wiedział jak będzie wyglądał civic z takim ET po obnizeniu i ustawieniu kątów camberkitami



powodzenia w realizacji bezsensownego planu



p.s. odnosnie zawiasu, to mój gwint KW przy max ustawionej twardosci jest jak beton, przy max "miękko" jest i tak bardzo twardo

Grzesiek2290
17-04-10, 14:50
Na MTSie masz z 13-15cm regulacji więc najprawdopodobniej się da

Większość gwintów ma zakres regulacji na maksymalnym poziomie w granicy -60-80mm (sporadycznie 90)

Nie wiem skąd wziąłeś te 13-15cm :/ Mało prawdopodobne żeby sportowy amor miał taki zakres pracy...



Beton będzie na bank obojętnie czy zostanie na takiej wysokosci jak teraz czy jak zjedzie kilka cm nizej

Wszystko zależy od sprężyny. Akurat w przypadku MTS czy TaT często słyszałem opinie że nie jest jakoś super twardo i na ulice OK. A ty chcesz zejść dosłownie na glebę więc bez betonu nawet nie rusz bo na pierwszym wyboju jak auto przysiądzie będzie duża szansa że coś moze się urwać

!markos
17-04-10, 19:30
hehe właśnie bede próbował zejść jak najniżej i żeby civic był very fastto very cool, ale pomysl jest z dupy. zorientujesz sie jak juz zlozysz to cale badziewie. no - po drodze rownej jak stol to moze faktycznie bedzie very fast, ale nie chcialbym znalezc sie na twoim miejscu jak bedziesz pokonywal zakret i trafisz na drobna nierownosc :)


Mało prawdopodobne żeby sportowy amor miał taki zakres pracy...rozumiem, ze nie masz hondy, ale ogarnij sie i nie pisz o czyms, czego nie rozumiesz. do hondy mozna kupic duzo gwintow, w ktorych regulacja wysokosci nijak nie wplywa na skok amortyzatora. zmieniasz dlugosc calej kolumny, a osadzenia sprezyny w stosunku do amortyzatora nie dotykasz.

ps.
nie, nie sadze, zeby *****isty mts mial taka regulacje, oraz takie obnizenie to hiperabsurd. pisalem ogolnie i odnioslem sie do zacytowanego fragmentu twojej wypowiedzi.

ps.2 do tego co wyzej bylo
opon nie naciaga sie na felgi, tylko dobiera optymalnie szerokosc jednego do drugiego. no chyba, ze ma byc do lansu, a nie do jazdy.

aha - jesli do tej idiotycznej gleby dolozy sie regulowane gorne wahacze, to istnieje duza szansa na rozwalenie kielichow, ale zdaje sie, ze ktos juz wczesniej o tym napisal - potwierdzam tylko, ze istnieje takie ryzyko i konczy sie to dziurawymi kielichami.

Grzesiek2290
17-04-10, 21:50
rozumiem, ze nie masz hondy, ale ogarnij sie i nie pisz o czyms, czego nie rozumiesz. do hondy mozna kupic duzo gwintow, w ktorych regulacja wysokosci nijak nie wplywa na skok amortyzatora. zmieniasz dlugosc calej kolumny, a osadzenia sprezyny w stosunku do amortyzatora nie dotykasz.

Ale nie w MTS'ie o którym mowa w temacie.


nie, nie sadze, zeby *****isty mts mial taka regulacje, oraz takie obnizenie to hiperabsurd. pisalem ogolnie i odnioslem sie do zacytowanego fragmentu twojej wypowiedzi.

No ale ja skupiłem się jednak na omawianym MTSie. Może niejasność wynikła z tego że o tym nie wspomniałem.


opon nie naciaga sie na felgi, tylko dobiera optymalnie szerokosc jednego do drugiego. no chyba, ze ma byc do lansu, a nie do jazdy.


Nie wiedzę niczego złego w naciągniętej oponie. Mówię tu o rozsądnych "naciągach" ,a nie przypadkach gdzie opona odkleja się od boku felgi.

ps.ale szerokie koło z naciągniętą oponą imho nijak nie pasuje do wizerunku hondy

!markos
17-04-10, 22:45
podsumowujac: jak ktos chce mts do megagleby, to... taniej bedzie kupic chinskie coilovers za fajw dolars i skrocic trzpienie seryjnych amortyzatorow :) szybko i tak nie pojedzie, dobrze dzialac nie bedzie, to chociaz niech tanio sie kupi. wyglad ten sam - jakby sie popsulo zawieszenie i popekaly sprezyny lol

kuchar89
18-04-10, 02:05
no mi z przodu pogielo troche kielichy,i trzeba to pezyznac ze takiej gleby niebylo...tak zglebic to jedyniena oem wahaczach chyba bo skunks,buddy club sie nienadaje do tego.Jak juz mowa o coiloverach to jezdzi sie na nich super.Szkoda ze tylko po autostradzie:/pewnego czasu gdy kupilem taki badziew i go zalozylem na przod to samochod na dziurach podskakiwal jak piłka az mi amora wygieło;/nie polecam

kuba_guzik110
18-04-10, 16:58
http://www.youtube.com/watch?v=hHBtoaXtVi8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hHBtoaXtVi8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mxHumevgA1Y&feature=related

a bede dążył do takiego ładnego slideshow-a
http://www.youtube.com/watch?v=7093_i5I8bw&feature=related (hehe w 3:10min jest nawet pokazane jak bedzie wyglądał moj silnik :P)
http://www.youtube.com/watch?v=m4Hr6NTTpxE&feature=related
będzie albo nisko i wąsko (bez rozginiana nadkoli) lub nisko i szeroko :) coś takiego http://img121.imageshack.us/gal.php?g=civici1.jpg

[H] Dylu [H]
19-04-10, 12:39
http://www.smog.pl/wideo/34645/takiego_czegos_jeszcze_nie_widziales/ :D

kuba_guzik110
19-04-10, 18:20
hehe fajnie ale tylko na show :)

screatchsite
23-04-10, 20:59
Kuba tyle my o tym gadali :) to tylko jest test seryjnych amorów i coilovers na samym dole , więcej juz sie nie dało hehe

W roli przypomnienia.

http://img94.imageshack.us/img94/7163/dsc0969medium.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/7409/dsc0984medium.jpg

kuba_guzik110
24-04-10, 09:13
tylko pytanie ile taki zestaw wytrzyma, bo u mnie autko jest uzytkowane na codzien oprócz zimy :)
jakie coilnvery daleś ??

BTW. skreczu kiedy dostane foto dokladki i na kiedy mozemy się umawiać na wysylkę ??

marcinlol1987
09-05-10, 06:41
Piekna gleba:>

Piekielna gleba:.lans