Zobacz pełną wersję : dziwne dziweki przy skrecaniu
witam
mam problem, a mianowicie przy skrecaniu kol w lewo badz w prawo cos stuka tzn tak jak by przeskakiwalo przed zmiana felg nie bylo takiego odglosu dopiero po zmianie na letnie felgi ( z 13" na 14") wydaje taki dziwny dziwiek czym to moze byc spowodowane ?
Napisz więcej szczegółów, jak jedziesz czy na postoju stoisz to stuki słychać ?? przy jakich prędkościach ??
jak stoje i skrece kolami do oporu, przy ruszaniu, gdy skrecam tez przeskakuje
jak stoje i skrece kolami do oporu, przy ruszaniu, gdy skrecam tez przeskakuje
przeguby,typowy objaw
ale czy to napewno przegub ? u znajmego w audi(b5), ktory ma wlasnie go do wymiany on gra caly czas przy najmniejszych skretach u mnie dzieje sie to tylko przy dosc sporym obrocie kierownica jak moge sprawdzic czy to napewno przegub ?
na bank przegub ;) przerabiałem to ;)
koszt takiej naprawy ? i co musze kupic ?
koszt takiej naprawy ? i co musze kupic ?Musisz kupić przegub :). Pamiętaj, że są z ABSem i bez. Koszt samej robocizny, to jakieś 60-90 zł.
Musisz kupić przegub :). Pamiętaj, że są z ABSem i bez. .
Zalezy co masz ale pewnie z ABSem jeśli tak to możesz kupić bez ABSu i przełożyć pierścień z walniętego przegubu przerabiałem temat działa super a 40zł w kieszeni ..... :d
ale ktory konkretnie przegub mam kupic ? prawy, lewy ?
ale ktory konkretnie przegub mam kupic ? prawy, lewy ?
Przegub jest taki sam po obu stronach.
jak moge sprawdzic czy to napewno przegub ?
Najprościej zaglądnąć pod auto. Powinno być widać, czy gumowa osłona jest pęknięta. Jeśli jest, to będzie też utytłana smarem.
ok w weekend wjade na kanal i bede ogladal. To najlepiej oba naraz wymienic ?
Jeśli drugi przegub okaże się sprawny, to nie ma sensu go wymieniać. Tym bardziej, że za jeden pewnie popłyniesz łącznie koło 200zł. W drugim możesz co najwyżej wymienić gumową osłonę, jeśli widać po niej, że sparciała, lub pęka. Sama guma to koszt ok. 30zł. Ale jak będzie ok, to nie ma co ruszać.
psycholoog
14-04-10, 19:22
Miałem to samo i tez myslalem ze przegub, ale okalzalo sie ze tulejka w wachaczu była mocno juz wyrobiona i walilo o bude podczas skrecania, wiec jak mówisz wejdz do kanału i zobacz.
lewy
http://zapodaj.net/adfd4dfc2f0f.jpg.html
http://zapodaj.net/072f05160bcf.jpg.html
http://zapodaj.net/adf73a539ccb.jpg.html
prawy
http://zapodaj.net/56d2860129f0.jpg.html
http://zapodaj.net/b4ca52448367.jpg.html
http://zapodaj.net/07b93eb1cf5f.jpg.html
prosze o opinie co do wymiany przegubów czy nalezy zrobic oba?
uu konkretnie. Jak stuka ci przy skręcaniu w lewo i w prawo to przy takim stanie gum raczej oba przeguby będą do wymiany.. A powiedzcie mi co może być u mnie.. mam stuki podczas ostrego skręcania w lewo ale też nie zawsze to słychać (może muzyka zagłusza) ale sprawdzałem gumy i po obu stronach są ok, zero smaru, pęknięć, nawet pomarszczeń nie ma. Może to początek siadania owego przegubu? (którego?)
prosze o opinie co do wymiany przegubów czy nalezy zrobic oba?
To zależy w jakim stanie są same przeguby. Jeśli stuka, to znaczy, że przynajmniej jeden jest do wymiany, ale możliwe, że drugi wystarczy przeczyścić, nasmarować i wymienić gumę.
Uuu konkretnie popekane gumy, w poprzedniej chondzie jeden mialem do wymiany a drugi przegob mechanik mi przemyl nasmarowal i smigałem :)
tak wiec mam najpierw do jechac mechanika zeby zobaczyl, a nie od razu kupowac przegubow ? Jezeli ma ktos czas prosilbym o podeslanie mi linku jaki najlepiej kupic w razie czego.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.