PDA

Zobacz pełną wersję : Prosze o pomoc- silnik HONDA CIVIC Vgen 1.6 D16Z6 1994r.



Mattmax
07-09-06, 16:16
Witam!Potrzebuje waszej pomocy bo w tym temacie jestem "zielony"!
otóż po wizycie u mechanika okazało sie ze musze kupic silnik (D16Z6)- urwany korbowód,dwie wielkie dziury w bloku,peknieta listwa olejowa w dolnej czesci silnika,prawdopodobnie skrzywiony wał...ogolnie dewastacja kompletna:(rzekomo mam 185.000 tys ale z ogledzin wynika ze ok 400.000:]
Wydaje mi sie ze remontu nie warto robic(ogromne koszty,dobry jest tylko osprzęt sprzęgło skrzynia głowica i pokrywa klawiatury,z tego co sie znam)
Wiec chciałem sie Was zapytac,gdzie moge kupic silnik do mojej hondy(1.6 16V SOHC VTEC D16z6)najlepiej zeby silnik był w aucie,aby sprawdzic cisnienie itd.
Ewentualnie moze włozyc inny silnik?tyle ze nie wiem co ze skrzynia,komputerem wiazkami itd.?Moze swap,ale pewnie koszty tez nie małe?!chyba najlepszym rozwiązaniem było by kupienie silnika D16Z6 bez osprzętu???Samochodu nie chce sprzedac bo jestem z nim związany emocjonalnie:)i bardzo chciałbym zeby znów ożył:)

Tak wiec zwracam sie o pomoc do was,ewentualnie rade,jakies pomysły?
Z góry dziekuje za pomoc!!!
Mateusz

mighty
07-09-06, 16:23
jak to gdzie mozesz kupić? tutaj na forum jest tego od cholery ;)

Bonifacy
07-09-06, 16:25
Dział giełda na forum.. np. maciekxxxx ma pewnie takie :)

tomekk
07-09-06, 16:30
a i nawet krążyły ogłoszenia z możliwością odpalenia... szukajcie, a znajdziecie :)
Chyba, że Ci mało mocy było, to pomyśl o swapie na B16A2 :) Tyle, że przy takiej opcji będzie już trochę więcej pracy - zresztą, sporo już o tym było na forumie :P

zed
07-09-06, 16:46
Zagadaj z Maciexem ja od niego ostatnio bralem gore od D16Z6 wiec powinien miec dol jak jeszcze nie sprzedal a jak juz SWAP to na cos wiekszego B18 np. :twisted:

Mattmax
08-09-06, 20:45