Zobacz pełną wersję : HELP!!! gdzie podlączyć autoalarm z kierunkowskazami
Witam wszystkich którzy mogą w jakikolwiek sposób pomóc . Na początek podkreśle że jestem NOWY wię litości dlamnie jesli coś żle zrobiłem ale czytałem REGULAMIN i szukałem wątku na ten tema i nic nie znalazłem więc postanowiłem wkleić tutaj zaco PRZEPRASZAM. Chciałem tylko uzyskaćinformację gdzie podlączyćz zestawu alarmu bialy przewód do kierunko-wskazów oczywiście chodzi mi o Honde Civic eg3 1993 pomóżcie PROSZE
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam
DZIĘKI za dobre chęci i profesionalną odpowiedz ale sobie nieporadze z tym bo chciałem dodać że do podpięcia mam tylko jeden przewód od centrali (biały)podpinałem pod wszystkie piny awaryjnego i sterują nim dwa prawidłowe przewody zielony z pomaraczowym paskiem i niebieski z zielonym paskiem ale jak podlącze do jednego to działa jedna ze stron a jak podlącze przewodem dwa piny to kierunki działają jednakowo i wtedy skręcam awaryjnie :?: Pozdrawiam i ja
A próbowałeś wpiąć w jeden obwód diodę to niebędzie ci mostkować tych przewodów przy włączaniu kierunkowskazów
zły dział. Alarm to zabezpieczenia, a na nie jest wydzielony dział, gdzie przenoszę
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam
I jak dobrze pójdzie to spali się tylko jakiś bezpiecznik albo miernik, a jak pójdzie źle to wydymisz coś z elektroniki :lol:
w moim alarmie wychodza dwa kable do swiatel i sa podlaczone do kabli, ktore chwile potem wchodza w kostke wsadzana w zegary. oczywiscie podlaczone sa do kabli synalizujacych ze wlaczony jest migacz prawy badz lewy. wszystko dziala itd. ale jak jest jeden kabel to nie wiem. moze go rozglezic ?
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam
I jak dobrze pójdzie to spali się tylko jakiś bezpiecznik albo miernik, a jak pójdzie źle to wydymisz coś z elektroniki :lol:
Tez sie na poczatku tego obawiałem..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik.Jesli nie mam schematu to tak mozna odnalezc odpowiednie piny.Zaznaczam ze nie chodzi o to zeby przytykac i tak trzymac tylko tak na sekunde dotknac..zakladalem alarm w : maluch 98r :P, cordoba 98, felicia 99, civic98,golf 88 i w zadnym aucie nic nie uszkodzilem. Ale nie przecze ze to nie dobry sposob.Najlepiej sprawdzic w schemacie. Pozdrawiam.
..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik
:shock: :shock: :shock:
dobra h... z tym.. nie udzielam sie wiecej. nie znam sie i h..wyksztalcenie zdobylem za flache a te auta w ktorych tak zalozylem i wszystko jest ok to pewnie cud.nara.
Panowie bez zlości prosze ja mam większy problem bo w samochodach tzn ich instalacje itd oprucz jazdy :D jestem lama więc musze polegać tylko na was a z tego co doczytałem to mam do podłączenia czerwony i czerwono biały do +12v chyba że kierunkowskazami steruje impuls minusowy a jeśli taki nim steruje to należy podlączycz biało czerwony i podłączamy go pod przewód wejściowy sygnału kierunkowskazów więc proszę o pomoc także z tym impulsem i gdzie wrazie czego to polonczyć fotka calego zestawu..
http://fotki.serwus.pl/alarm/alarm%20001.jpg
z tego co na fotce widac to z tej jednej kostki wychodza dwa pomaranczowe...one nie sa od kierunkow?zazwyczaj sterowanie kierunkami polega na tym ze centralka alarmowa podaje +12V na jedna i druga strone..masz jakis schemat dolaczony do tego alarmu?wrzuc tutaj to sie zobaczy..poszukam w jakims manualu schemat z fragmentem kierunkow to Ci dokladnie powiem pod ktore przewody podpiac w kostce od awaryjnych.
[ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 ]
..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik
:shock: :shock: :shock:
z tego co widze w Twoim podpisie to znasz sie na alarmach wiec skoro wiesz wiecej ode mnie to nierozumiem czemu zamiast mi pojezdzac nie umiesciles fachowej porady...
mam instrukcje obsługi i dlatego pisano o jakiś impulskach minusowych ale niewiem jakie moja HONDZIA ma i w tej kostce tzn przekażniku?? jeśli onim mowa niema dwóch pomaranczowych Szider a jeśli chodzi o ten pęk przewodów to jest tam :
zielony przewód-podłączamy pod kabel wktórym minus pojawia się podczas otw. drzwi
żółty przewód-podłączamy pod +12v pojawiające się po włączeniu zapłonu
pomarańczowy- służy do sterowania immobilizerem, rozcięcie zapłonu lub innego układu elektrycznego
niebieski(jasny)przewód-podłączamy pod masę elektrycznego zamka bagażnika
granatowy przewód-podłączamy pod sygnał +12v znajdujące się przy czujniku otw drzwi.
szary przewód-możemy wykożystać do dodatkowych podłączeń np do otwierania osobno klapy bagażnika
czarny- Antena centralki alarmu.
to w instrukcji o przewodach tyle piuszą ale i tak nic z tego nie rozumiem bo elektryczne sprawy to dlamnie magia więc wielkie HELP i pozdrawiam a co do schematu to niestety nie posiadam
hmm..no innaczej rzeczywiscie...ale dowiem sie co i jak...jutro napisze :) a pozostale dasz rade?czy tez napisac co i jak?
byłbym wdzięczny bardzo Szider gdybyś mi pomógł z tym bo sam to moge sobie "w oponki pryknąć" :p wsumie centralny sam podłączyłem dałem rade ale z alarmem to jest prawdziwa masakra tu potrzebna jest wiedza elektryczna której nie posiadam. Z góry serdecznie dziękuje za wszystko nawet za najmniejsze chęci, porady i wskazówki.. POZDRO wielkie
z tego co widze w Twoim podpisie to znasz sie na alarmach wiec skoro wiesz wiecej ode mnie to nierozumiem czemu zamiast mi pojezdzac nie umiesciles fachowej porady...
to właśnie była fachowa porada, a nie pojeżdżanie, żeby sobie nie popsuł auta
dobra ch... z tym.. nie udzielam sie wiecej. nie znam sie i ch..wyksztalcenie zdobylem za flache a te auta w ktorych tak zalozylem i wszystko jest ok to pewnie cud.nara.
poza tym wyluzuj, bo widzę, że jesteś spięty i jeszcze błędy robisz :lol:
hmm..no innaczej rzeczywiscie...ale dowiem sie co i jak...jutro napisze a pozostale dasz rade?czy tez napisac co i jak?
jak będą podobne do poprzedniej to
dobra h... z tym.. nie udzielam sie wiecej
właśnie poleciał warn za ten sposób zwracania sie do moderatora
troszke ostatnio coś zły jest ale teraz to napewno nie podłącze kierunków do alarmu mimo wszystko dzięki za dobre chęci i pozdrawiam
pierd...sie emg
mówiłem, zebyś się wyluzował a Ty mnie jeszcze obrażasz
[ Dodano: Pią 08 Wrz, 2006 15:33 ]
podłączysz - poszło na prv :D
heyka chciałbym podziękować wszystkim za profesionalną pomoc z waszej strony kierunki podłączone i działają pozdro dla wszystkich, a w szczególności dla emg który perfekcyjnie podpowiedział o montażu diod dziękuje bardzo i pozdrawiam raz jeszcze wszystkich
polololo21
26-10-06, 01:01
wiec chodzi o to zeby podłaczyć te diody to cała tajemnica czy mozna to jkaos inaczej tez podłączyć?????????
musi ci to wystarczyć >> diody<< pozdro
Witam!
Chcialbym podlaczyc KD2006 do EG4. Mam pytanie czy jak chce odciac pompe plaiwa to odcinac z przekaznika? Czy da sie odciac aparat zaplonowy?
EMG licze na Twoja pomoc.
Mozesz sobie odciac co tylko chcesz ( mozesz nawet odciaz 2 lub wiecej elementow) wystarczy tylko zebys znalazl przewod zasilajacy dane urzadzenie i w niego wpial sie przekaznikiem ktory w momencie aktywowaniu alarmu odetnie doplyw napiecia do danego urzadzenia
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.