PDA

Zobacz pełną wersję : HELP!!! gdzie podlączyć autoalarm z kierunkowskazami



o8yw4t3l
06-09-06, 13:27
Witam wszystkich którzy mogą w jakikolwiek sposób pomóc . Na początek podkreśle że jestem NOWY wię litości dlamnie jesli coś żle zrobiłem ale czytałem REGULAMIN i szukałem wątku na ten tema i nic nie znalazłem więc postanowiłem wkleić tutaj zaco PRZEPRASZAM. Chciałem tylko uzyskaćinformację gdzie podlączyćz zestawu alarmu bialy przewód do kierunko-wskazów oczywiście chodzi mi o Honde Civic eg3 1993 pomóżcie PROSZE

Szider
06-09-06, 15:48
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam

o8yw4t3l
06-09-06, 22:40
DZIĘKI za dobre chęci i profesionalną odpowiedz ale sobie nieporadze z tym bo chciałem dodać że do podpięcia mam tylko jeden przewód od centrali (biały)podpinałem pod wszystkie piny awaryjnego i sterują nim dwa prawidłowe przewody zielony z pomaraczowym paskiem i niebieski z zielonym paskiem ale jak podlącze do jednego to działa jedna ze stron a jak podlącze przewodem dwa piny to kierunki działają jednakowo i wtedy skręcam awaryjnie :?: Pozdrawiam i ja

gtxi
07-09-06, 10:56
A próbowałeś wpiąć w jeden obwód diodę to niebędzie ci mostkować tych przewodów przy włączaniu kierunkowskazów

ppm702
07-09-06, 11:07
zły dział. Alarm to zabezpieczenia, a na nie jest wydzielony dział, gdzie przenoszę

emg
07-09-06, 11:21
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam

I jak dobrze pójdzie to spali się tylko jakiś bezpiecznik albo miernik, a jak pójdzie źle to wydymisz coś z elektroniki :lol:

cubuz
07-09-06, 11:29
w moim alarmie wychodza dwa kable do swiatel i sa podlaczone do kabli, ktore chwile potem wchodza w kostke wsadzana w zegary. oczywiscie podlaczone sa do kabli synalizujacych ze wlaczony jest migacz prawy badz lewy. wszystko dziala itd. ale jak jest jeden kabel to nie wiem. moze go rozglezic ?

Szider
07-09-06, 15:42
Wiatm!Kierunki najlatwiej podpiac pod wlacznik awaryjnych. Jesli dysponujesz jakims zwyklym miernikiem to sparawa jest bardzo latwa. I tak... : przelaczasz sobie miernik na pomiar pradu. i do jednego zacisku miernika podlaczasz gdzies plus + np z zapalniczki a drugim dotykasz do kostki ktora wypiales z wlacznika. i jak trafisz na odpowiednie to zapali sie na stale jedna strona.Beda takie dwa zaciski.Jeden od prawej strony a drugi od lewej. i tam sie podpinasz. Przyda Ci sie pomoc drugiej osoby bo jak bedziesz dotykal ten plus to tak wiesz..na sekunde..dwie..i wtedy ktos musi patrzec czy ktoras strona sie zapala.Pozdrawiam

I jak dobrze pójdzie to spali się tylko jakiś bezpiecznik albo miernik, a jak pójdzie źle to wydymisz coś z elektroniki :lol:

Tez sie na poczatku tego obawiałem..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik.Jesli nie mam schematu to tak mozna odnalezc odpowiednie piny.Zaznaczam ze nie chodzi o to zeby przytykac i tak trzymac tylko tak na sekunde dotknac..zakladalem alarm w : maluch 98r :P, cordoba 98, felicia 99, civic98,golf 88 i w zadnym aucie nic nie uszkodzilem. Ale nie przecze ze to nie dobry sposob.Najlepiej sprawdzic w schemacie. Pozdrawiam.

emg
07-09-06, 17:51
..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik
:shock: :shock: :shock:

Szider
07-09-06, 18:49
dobra h... z tym.. nie udzielam sie wiecej. nie znam sie i h..wyksztalcenie zdobylem za flache a te auta w ktorych tak zalozylem i wszystko jest ok to pewnie cud.nara.

o8yw4t3l
07-09-06, 19:26
Panowie bez zlości prosze ja mam większy problem bo w samochodach tzn ich instalacje itd oprucz jazdy :D jestem lama więc musze polegać tylko na was a z tego co doczytałem to mam do podłączenia czerwony i czerwono biały do +12v chyba że kierunkowskazami steruje impuls minusowy a jeśli taki nim steruje to należy podlączycz biało czerwony i podłączamy go pod przewód wejściowy sygnału kierunkowskazów więc proszę o pomoc także z tym impulsem i gdzie wrazie czego to polonczyć fotka calego zestawu..

http://fotki.serwus.pl/alarm/alarm%20001.jpg

Szider
07-09-06, 19:42
z tego co na fotce widac to z tej jednej kostki wychodza dwa pomaranczowe...one nie sa od kierunkow?zazwyczaj sterowanie kierunkami polega na tym ze centralka alarmowa podaje +12V na jedna i druga strone..masz jakis schemat dolaczony do tego alarmu?wrzuc tutaj to sie zobaczy..poszukam w jakims manualu schemat z fragmentem kierunkow to Ci dokladnie powiem pod ktore przewody podpiac w kostce od awaryjnych.

[ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 ]


..ale tak nauczyl mnie kumpel ktory robi w citroenie jako główny elektronik
:shock: :shock: :shock:

z tego co widze w Twoim podpisie to znasz sie na alarmach wiec skoro wiesz wiecej ode mnie to nierozumiem czemu zamiast mi pojezdzac nie umiesciles fachowej porady...

o8yw4t3l
07-09-06, 20:15
mam instrukcje obsługi i dlatego pisano o jakiś impulskach minusowych ale niewiem jakie moja HONDZIA ma i w tej kostce tzn przekażniku?? jeśli onim mowa niema dwóch pomaranczowych Szider a jeśli chodzi o ten pęk przewodów to jest tam :

zielony przewód-podłączamy pod kabel wktórym minus pojawia się podczas otw. drzwi
żółty przewód-podłączamy pod +12v pojawiające się po włączeniu zapłonu
pomarańczowy- służy do sterowania immobilizerem, rozcięcie zapłonu lub innego układu elektrycznego
niebieski(jasny)przewód-podłączamy pod masę elektrycznego zamka bagażnika
granatowy przewód-podłączamy pod sygnał +12v znajdujące się przy czujniku otw drzwi.
szary przewód-możemy wykożystać do dodatkowych podłączeń np do otwierania osobno klapy bagażnika
czarny- Antena centralki alarmu.

to w instrukcji o przewodach tyle piuszą ale i tak nic z tego nie rozumiem bo elektryczne sprawy to dlamnie magia więc wielkie HELP i pozdrawiam a co do schematu to niestety nie posiadam

Szider
07-09-06, 20:21
hmm..no innaczej rzeczywiscie...ale dowiem sie co i jak...jutro napisze :) a pozostale dasz rade?czy tez napisac co i jak?

o8yw4t3l
07-09-06, 20:53
byłbym wdzięczny bardzo Szider gdybyś mi pomógł z tym bo sam to moge sobie "w oponki pryknąć" :p wsumie centralny sam podłączyłem dałem rade ale z alarmem to jest prawdziwa masakra tu potrzebna jest wiedza elektryczna której nie posiadam. Z góry serdecznie dziękuje za wszystko nawet za najmniejsze chęci, porady i wskazówki.. POZDRO wielkie

emg
07-09-06, 22:01
z tego co widze w Twoim podpisie to znasz sie na alarmach wiec skoro wiesz wiecej ode mnie to nierozumiem czemu zamiast mi pojezdzac nie umiesciles fachowej porady...
to właśnie była fachowa porada, a nie pojeżdżanie, żeby sobie nie popsuł auta


dobra ch... z tym.. nie udzielam sie wiecej. nie znam sie i ch..wyksztalcenie zdobylem za flache a te auta w ktorych tak zalozylem i wszystko jest ok to pewnie cud.nara.
poza tym wyluzuj, bo widzę, że jesteś spięty i jeszcze błędy robisz :lol:



hmm..no innaczej rzeczywiscie...ale dowiem sie co i jak...jutro napisze a pozostale dasz rade?czy tez napisac co i jak?
jak będą podobne do poprzedniej to

dobra h... z tym.. nie udzielam sie wiecej

Szider
08-09-06, 15:02
pierd...sie emg.

ppm702
08-09-06, 15:04
właśnie poleciał warn za ten sposób zwracania sie do moderatora

o8yw4t3l
08-09-06, 15:28
troszke ostatnio coś zły jest ale teraz to napewno nie podłącze kierunków do alarmu mimo wszystko dzięki za dobre chęci i pozdrawiam

emg
08-09-06, 15:30
pierd...sie emg
mówiłem, zebyś się wyluzował a Ty mnie jeszcze obrażasz

[ Dodano: Pią 08 Wrz, 2006 15:33 ]
podłączysz - poszło na prv :D

o8yw4t3l
10-09-06, 02:31
heyka chciałbym podziękować wszystkim za profesionalną pomoc z waszej strony kierunki podłączone i działają pozdro dla wszystkich, a w szczególności dla emg który perfekcyjnie podpowiedział o montażu diod dziękuje bardzo i pozdrawiam raz jeszcze wszystkich

polololo21
26-10-06, 01:01
wiec chodzi o to zeby podłaczyć te diody to cała tajemnica czy mozna to jkaos inaczej tez podłączyć?????????

o8yw4t3l
26-10-06, 06:17
musi ci to wystarczyć >> diody<< pozdro

BARTAS998
28-02-08, 21:09
Witam!

Chcialbym podlaczyc KD2006 do EG4. Mam pytanie czy jak chce odciac pompe plaiwa to odcinac z przekaznika? Czy da sie odciac aparat zaplonowy?

EMG licze na Twoja pomoc.

marcov
29-02-08, 11:55
Mozesz sobie odciac co tylko chcesz ( mozesz nawet odciaz 2 lub wiecej elementow) wystarczy tylko zebys znalazl przewod zasilajacy dane urzadzenie i w niego wpial sie przekaznikiem ktory w momencie aktywowaniu alarmu odetnie doplyw napiecia do danego urzadzenia