PDA

Zobacz pełną wersję : Amorki przód



leonik
10-04-10, 10:46
Potrzebuje pilnie kupić amortyzatory do przodu civic 2006 1.8. dzwonilłem po różnych sklepach i nie maja przednich..chciałem KYB tez nie ma.wie ktoś może,gdzie dostane jakies dobre przednie amorki ?

goncjusz
11-04-10, 23:16
Inter Cars

buri
12-04-10, 08:39
inter cars ma tylne a kolega szuka przodu

pan_tom
14-04-10, 06:39
Potrzebuje pilnie kupić amortyzatory do przodu civic 2006 1.8. dzwonilłem po różnych sklepach i nie maja przednich..chciałem KYB tez nie ma.wie ktoś może,gdzie dostane jakies dobre przednie amorki ?

Wiem, że to daleko ale...możesz zapytać choćby po to, żeby mieć punkt odniesienia
http://www.profesmotor.com/index.htm

BEKACZU
27-06-12, 22:38
Muszę kupić nowe amortyzatory do mojej Hani VIII 2,2 i-CTDI wersja Sport z 2006 roku.
Na oryginalnym amortyzatorze jest naklejka
http://images39.fotosik.pl/1625/aca74ce97e3f9a65med.jpg (http://www.fotosik.pl)
znalazłem amortyzatory które różnią się oznaczeniem numerowym, jednak sprzedający zarzeka się że pasują.
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-przod-p-sachs-honda-civic-viii-i2429320734.html
Owszem wizualnie chyba jest to samo, tylko czy przypadkiem w mojej wersji Sport nie były jakieś twardsze, mocniejsze amory?
Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc. Pozdrawiam

ViTi
28-06-12, 07:27
znalazłem amortyzatory które różnią się oznaczeniem numerowym, jednak sprzedający zarzeka się że pasują.
hmmmm a porownaj z tym (jezeli to reklama to prosze o usuniecie linka)
http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator,honda,civic-viii-hatchback-fn-fk-od-2005-09,2-2-ctdi-140km,45-5498-19242-100121-0-32-313592.html#informacje-produktowe

z tego co wiem to w naszych hankach daja takie same amorki... czy to 1,8 czy to 2,2 czy exec czy TypeS etc


aaaa i jeszcze zapytaj w warsztacie czy nie maja taniej (bo ja np tarcze TRW i klocki TRW kupilem taniej niz na necie:cool:)

buri
28-06-12, 12:24
Muszę kupić nowe amortyzatory do mojej Hani VIII 2,2 i-CTDI wersja Sport z 2006 roku.
Na oryginalnym amortyzatorze jest naklejka
http://images39.fotosik.pl/1625/aca74ce97e3f9a65med.jpg (http://www.fotosik.pl)
znalazłem amortyzatory które różnią się oznaczeniem numerowym, jednak sprzedający zarzeka się że pasują.
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-przod-p-sachs-honda-civic-viii-i2429320734.html
Owszem wizualnie chyba jest to samo, tylko czy przypadkiem w mojej wersji Sport nie były jakieś twardsze, mocniejsze amory?
Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc. Pozdrawiam

spokojnie mozesz brac.
w sporcie masz zwykle amorki, jak w kazdej innej wersji, to jest oznaczneie wersji wyposazenia, zawias taki sam jak w innych w tej budzie
wg. katalogu sachsa powinienes kupic takie do 2,2 na przod
313 591, 313 592
ja jak zmienialem to kupilem sobie od TypeS ale roznicy nie widze w stosunku do sprawnych od wersji exe 5d

mushroom
29-06-12, 00:04
witam potrzebuje sie tylko upewnic, cieknie mi jeden amorek w przednim zawieszeniu, pojechalem na sprawdzenie drugiego i mechanik zrobil jakis test, stwierdzil sprawnosc lewego (tego cieknacego) i wyszlo 30%, natomiast prawy ma 88%, zasugerowal tez wymiane tylko jednego, i tu nasuwa sie pytanie, czy wymienic dwa czy tylko jeden? no i drugie pytanie, jakie sa te amorki? gazowe (cieknie mi z niego olej wiec??), gazowo-olejowe czy olejowe, znalazlem kayaby ktore maja w opisie ze sa gazowe wiec sam juz zglupialem, zakup w serwisie to wydatek rzedu 140 funtow (okolo 800-900zl) a te z netu to polowa ceny i firmy kayab. Prosilbym zeby ktos mi sprecyzowal jakie w koncu tam sa amorki?

buri
29-06-12, 09:44
witam potrzebuje sie tylko upewnic, cieknie mi jeden amorek w przednim zawieszeniu, pojechalem na sprawdzenie drugiego i mechanik zrobil jakis test, stwierdzil sprawnosc lewego (tego cieknacego) i wyszlo 30%, natomiast prawy ma 88%, zasugerowal tez wymiane tylko jednego, i tu nasuwa sie pytanie, czy wymienic dwa czy tylko jeden? no i drugie pytanie, jakie sa te amorki? gazowe (cieknie mi z niego olej wiec??), gazowo-olejowe czy olejowe, znalazlem kayaby ktore maja w opisie ze sa gazowe wiec sam juz zglupialem, zakup w serwisie to wydatek rzedu 140 funtow (okolo 800-900zl) a te z netu to polowa ceny i firmy kayab. Prosilbym zeby ktos mi sprecyzowal jakie w koncu tam sa amorki?

gazowe oznacza tyle ze jest gaz i olej a olejowe to tylko olej.
smialo mozesz kupowac kayaby, jak ja wymienialem byly tylko sachsy dostepne na przod. nie uwazam ich za jakis super produkt, u mnie wylal amorek z przodu po 150kkm ale wymienilem od razu obydwa, wychodzac z zalozenia ze skoro ten odmowil posluszenstwa to za chwile moze to zrobic i drugi.
swoja droga nawet aso niektorym na gwarancji wymienialo tylko 1 amortyzator ale z tego co pamietam byly to niewielkie przebiegi, nie wiem jak jest u Ciebie

butler.gdansk
29-06-12, 10:25
...swoja droga nawet aso niektorym na gwarancji wymienialo tylko 1 amortyzator ale z tego co pamietam byly to niewielkie przebiegi, nie wiem jak jest u Ciebie
Kupując auto przy przebiegu 95tys pojechałem zrobić jego sprawdzenie do ASO w Poznianiu i proponowali mi wymianę tylko jednego amortyzatora. Jak widać ASO nie widzi konieczności wymieniania parami tych elementów.

oppenheimer
16-08-12, 21:44
Witam, rozciekł mi się amortyzator lewy przód, także muszę na szybko wymienić, do wyboru Sachs lub Kayaba co byście polecili? Sachs są oryginalnie zamontowane, czy jeździ ktoś na Kayaba? Zastanawaim się czy wymieniać tylko ten jeden czy parę mam przejechane 95k. Chyba że podjechać na stację i sprawdzić ile ma ten po prawej jak będzie powyżej 70% to różnicy wielkiej nie powinno być z nowym.
Z waszego doświadczenie w ile mechanicy biora za wymianę amora, a ile w serwisie hondy?

Byłbym wdzięczny za w miarę szybką odpowiedź.
Pozdrawiam

tommygunsnk
16-08-12, 22:03
W serwisie hondy za oryginał w marcu liczyli sobie cos kolo 600 zł sztuka + 150 zł wymiana czyli przód razem kolo 1500PLN w zamienniku te same Sachsy bez znaczka Hondy mozna kupić za troche ponad 300 zł szt a w serwisie nieautoryzowanym cena za wymiane też będzie przez pół. czyli coś kolo 800 zł wszystko powinno się spokojnie zamknąć. Przy tym przelocie co masz to ja bym już zmieniał 2.
ps. Jak powiedzieli Ci w ASO że cieknie to proponuje podjechać do uczciwego mechanika na sprawdzenie tego. Ja w marcu miałem też stwierdzony wyciek z amortyzatora przez ASO i oczywiscie zalecenie natychmiastowej wymiany. Pojechałem do zaprzyjaznionego mechanika i okazało się że amortyzator lekko się "poci". Generalnie jak nie stuka i nie odczuwasz osłabionej sprawności amortyzowania podczas jazdy to nie ma co wymieniac moim zdaniem. Dopiero jak zaczniesz to odczuwać podczas jazdy ew. na teście wyjdzie różnica 20%.

oppenheimer
17-08-12, 00:38
Nie byłem jeszcze na stacji żeby sprawdzić amoki, dzisiaj przez przypadek zauważyłem że całe zawieszenie jest w oleju i to nie wygląda na lekkie pocenie tylko jak by cały olej z amorka wyciekł. Podczas jaszy narazie nie widzę wielkiej różnicy. Pytam o amorki Kayaba bo są w takiej samej cenie a może są trochę lepsze od Sachsa.

Ordi
17-08-12, 11:55
bierz Bilstein B6... No chyba, że masz obniżone auto to B8 ;)

buri
17-08-12, 16:42
Nie byłem jeszcze na stacji żeby sprawdzić amoki, dzisiaj przez przypadek zauważyłem że całe zawieszenie jest w oleju i to nie wygląda na lekkie pocenie tylko jak by cały olej z amorka wyciekł. Podczas jaszy narazie nie widzę wielkiej różnicy. Pytam o amorki Kayaba bo są w takiej samej cenie a może są trochę lepsze od Sachsa.

ja bym wzial kayabe chetniej niz sachsa- na tyl u siebie wlasnei kayabe zalozylem i jest ok, tylko trzeba bylo podkladki dolozyc bo stukalo bez nich ale z przodu nie ma tej tulejki, ktora powodowala komplikacjie wiec mozesz smialo zakladac kayabe jak juz robia do 8. gena na przod

co do ceny to w warsztacie nieautoryzowanym powinno to kosztowac w granicach 100 pln za sztuke, w aso pewnie z 2xdrozej

ordi a bilstein juz jest do naszych hondzinek?
jezdzilem troche autem na b6 i musze powiedziec ze bajka nie jazda...

oppenheimer
17-08-12, 17:10
Szukałem troche po necie i nie widziałem narazie Bilsteina do naszej Hondy, tylko sachs i Kayaba. Jak masz jakiś namiar to proszę wrzuć.
Byłem dzisiaj trochę rozpoznać teren i tak:
w Autokopex Katowice sama wymiana około 600 plus amory 1200 obie strony.
w Norauto Katowice 175 wymiana (obie strony) plus geometria 85 zł.
zwykły warszat 300 - 400 wymian obu plus zbierzność, ale ze sworzniem wahacza bo o to też pytałem.
Mam jeszcze pytanie co do sworznia wahacza czy ten z Intercarsa 555 jest ok bo na zdjęciu wygląda trochę inaczej, montował go ktoś?

Lucas.FK2
17-08-12, 22:11
Jak komuś coś potrzeba taniej z Intercarsu to mogę pomóc :p

Paluch_tcw
17-08-12, 23:34
Szukałem troche po necie i nie widziałem narazie Bilsteina do naszej Hondy, tylko sachs i Kayaba. Jak masz jakiś namiar to proszę wrzuć.
Byłem dzisiaj trochę rozpoznać teren i tak:
w Autokopex Katowice sama wymiana około 600 plus amory 1200 obie strony.
w Norauto Katowice 175 wymiana (obie strony) plus geometria 85 zł.
zwykły warszat 300 - 400 wymian obu plus zbierzność, ale ze sworzniem wahacza bo o to też pytałem.
Mam jeszcze pytanie co do sworznia wahacza czy ten z Intercarsa 555 jest ok bo na zdjęciu wygląda trochę inaczej, montował go ktoś?

Nie wiem czy masz 5D czy sedana. ale w 5D sworzeń wahacza jest nie wymienny. wymienia się go z całym wahaczem.

oppenheimer
18-08-12, 09:09
Mam 5d, w autoryzowanym serwisie powiedział mi że mogą zanitować jakiś zamienik. Czyli jest z tym trochę więcej zabawy ale można.

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk

mushroom
20-08-12, 13:30
ja wlozylem kayaby i jestem jak na razie zadowolony (ponad 10k przejechane) placilem jakies 380zl za sztuke plus 250 za wymiene obu.

nafcik
20-08-12, 17:17
Witam, czy zamienniki amortyzatorów dostępne są również dla sedana ?

mokon
11-09-12, 14:02
Witam,

Zaczeły się stuki w zawieszeniu. (90 tys )
Pocił się przedni amorek. Wymienione na SACHSA oba.
Stuki zrobiły się coraz wieksze - wymienione łączniki stabilizatora (96 tys )
Wczoraj byłem w ASO. Luzów brak. Powiedzieli, że to może stukać amortyzator i że nie są to HONDOskie a zamienniki i ze w tym może być problem. Czy mieliście podobne przypadki ? Może poduszki amortyzatorów ? Ewidentnie stuka na nierownosciach.
Może faktycznie reklamować te SACHSy ? Musze mieć jednak pewność, że to stuki amortyzatora. Może ktoś z was też ma takie stuki albo miał.

Pozdrawiam
Michał

Paluch_tcw
11-09-12, 14:05
Oryginalne amortyzatory to również Sachs więc nie słuchaj wymówek serwisu. Sprawdź odboje amortyzatorów, a następnie poduszki.

mokon
11-09-12, 15:29
Dzięki za odpowiedź. Masz racje oryginalne są SACHSY jednak powiedzieli ze jak nie firmowane przez honde to może być np 3 kategoria. Odboje sprawdzilem w swoim serwisie i w ASO. Powiedzieli że ok. Jak można sprawdzić poduszki ? W serwisie bujali go na wszystkie strony i nie było nic slychac. Tylko i wyłącznie na nierownosciach. Powiedziałbym, że w momencie kiedy nagle jest wiekszy dołek albo garb. Przewaznie kiedy wlasnie zjezdzam z takiego garba.

buri
11-09-12, 15:54
a czy stuki pojawiły Ci sie od razu po wymianie, czy dopiero po jakims czasie? ja jak wymienialem tyl na kayaby to tez stukaly wiec trzeba bylo dorobic jakies podkladki bo mialy troszke dluzsza tulejke na trzpieniu i przez to sruba nie trzymala i na kazdej nierownosci sie ruszaly o te kilka mm - moze masz podobny przypadek albo po prostu nie sa dokrecone lub tak, jak kolega sugeruje obluzowaly sie odbojniki.

mokon
11-09-12, 17:03
Stuki pojawiły się przed wymianą amortyzatorów. Myślalem ze to właśnie amorki bo jeden juz lekko sie pocil. Powiedzieli ze w tych modelach to norma ze po 50 tys sie wymienia. U mnie bylo juz 90 tys. Niestety po wymiananie stuki nie ustapily. A z czasem występują częściej. Odboje mi sprawdzali do tego stopnia, że mechanik powiedział " Coś Pań sie tak uczepil tych odbojów" ;)

Dzowniłem przed chwila do serwisu w ktorym wymieniałem amorki. Spytalem czy powodem nie moga byc poduszki. Powiedzieli, że faktycznie może się tak zdarzyć a jezeli uszkodzony amortyzator to tez wymienią na gwaranacji. Jednak jak bylem u nich ostatnio to nic nie mowili o poduszkach.

Dzieki za odpowiedzi.
Moge spytac ile macie w swoich modelach przejechane i po jakim czasie wymienialiscie amortyzatory przod/tyl ?

Paluch_tcw
11-09-12, 17:05
Zobacz jeszcze tuleje stabilizatora, ja wymieniałem u siebie cena koło 20 zł/szt w ASO. Może to być odpowiedzialne za stuki na małych nierównościach.

wirtold
12-09-12, 08:11
Mam przejechane około 100 tyś i nic w zawieszeniu nie stuka. Wymieniałeś ostatnio coś przy hamulcach?

oppenheimer
12-09-12, 11:22
Wymieniałem ostatnio amorki (SACHS) z przodu, łączniki stabilizatora (MOOG) i regeneracja sworznia wahacza, mam przejechane 95K, teraz jest w końcu cisza, a ja myślałem że to przez niski profil opony (45). Amorki które wyjąłem z auta praktycznie nie odbijały z powrotem, były zużyte całkowicie, a na kontroli to nie wyszło.

buri
12-09-12, 13:18
ja wymienialem przod po ok. 150kkm bo prawy wylal a tyl po 160kkm
sprawdz jeszcze laczniki stabilizatorow ale ta czesc to wybitnie rzadko pada - u mnie jeden trzeba bylo wymienic razem z amortyzatorem a drugi mam poki co na zbyciu bo kupilem od razu 2..

4gotten
03-11-12, 20:56
muszę wymienić amortyzatory przednie, jeden wylał. Zamaist sachsa planuję zakup KYB. Czy ktoś się orientuje jak KYB Excel-G znosi współpracę z krótszymi sprężynami? Sprężyny to Eibach -25mm.

Lucas.FK2
04-11-12, 19:02
No ja mam w VI genie taki zestawik i pracuje to nawet komfortowo.