PDA

Zobacz pełną wersję : Czego więcej trzeba do soft'a?



realtek
09-04-10, 23:48
Witam, chciałem zapytać o taki kit do D16: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CIVIC-CRX-D15-D16-T3T4-D-SER-TURBO-CHARGER-KIT_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem23062d8fb6QQitemZ15 0427504566QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAcce ssories

Co oprócz tego i IC potrzebowałbym do zalożenia softa?
Jaki może być orientacyjny koszt robocizny przy założeniu tego?

Dzięki za odpowiedzi

Ewentualnie do kompresora, oprócz tego i IC co bym potrzebował: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Civic-CRX-D16-JRSC-Jackson-Racing-Supercharger_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414e896c4a QQitemZ280490503242QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPar tsQ5fAccessories

I również proszę o orientacyjny koszt montażu.

Pozdrawiam

havok
10-04-10, 01:03
A kolega czytał o zestawach ebayowych turbo? I co się z nich nadaje?
Z montażem (ceną) też problem będzie, bo nawet nie wiadomo skąd jesteś. A od tego dużo zależy.

O walaniu się po dziale wielu tematów o koszta soft turbo i potrzebnych składników nawet nie wspominam normalną czcionką...

realtek
10-04-10, 06:41
a w przypadku kompresora podanego w linku? to jest JRSC, więc raczej nie chińszczyzna. Tylko co jeszcze trzeba by było.
Jestem z Lubelszczyzny, dokładnie z Tomaszowa Lubelskiego, więc i do podkarpacia niedaleko [;

Cropp
10-04-10, 10:31
A po co pakować JRSC skoro można dużo wygodniej i taniej założyć Eaton'a z Mercedesa na dodatek będzie dużo lepiej ze względu iż powietrze będzie chłodzone IC a nie od razu gorące do silnika...

Rodman
10-04-10, 13:17
A po co pakować JRSC skoro można dużo wygodniej i taniej założyć Eaton'a z Mercedesa na dodatek będzie dużo lepiej ze względu iż powietrze będzie chłodzone IC a nie od razu gorące do silnika...

bo przy JRSC można bezproblemowo posiadać klimatyzacje? ;) poza tym chyba trudniej o bardziej dedykowane rozwiązanie jeżeli chodzi o kompresor... a jak ktoś myśli o dmuchaniu na poważnie zawsze może doposażyć JRSC o rdzenie chłodzące...

realtek
10-04-10, 20:05
możecie mi orientacyjnie powiedzieć na jakie koszty musiałbym się przygotować w przypadku zakupu takiego jrsc? dodatkowe koszta oczywiście, czyli założenie+zestrojenie.

A w przypadku Eatona (w sumie jestem gotów zrezygnować z klimatyzacji) jak to kosztowo będzie wyglądać?

Jeszcze zapytam o jedną rzecz, bo bardzo mnie ciekawi: czy do hondy nadaje się kompresor eaton g60?
Bo nie zauważyłem żadnego wątku z nim związanego, a jest dostępny w dobrych cenach.
Z tego co wiem pochodzi z vw

KiM
11-04-10, 13:31
klimatyzacje zawsze można sprzedać i będzie na kompresor ;)

swoją drogą, to ktoś ogarnięty w temacie mógłby zrobić jakiś FAQ, co i gdzie kupić oraz jak zamontować, taki homemade kompresor ;)

!markos
11-04-10, 14:57
Jeszcze zapytam o jedną rzecz, bo bardzo mnie ciekawi: czy do hondy nadaje się kompresor eaton g60?nie ma czegos takiego jak eaton g60. to po pierwsze. po drugie ludzie jak cos dlubia, to pozbywaja sie wlasnie g60 na rzecz (m.in.) malych eatonow z mercedesa. wiec.. no sam rozumiesz..


a jak ktoś myśli o dmuchaniu na poważnie zawsze może doposażyć JRSC o rdzenie chłodzące...w d-serii to raczej jeden rdzen. wiecej sie nie zmiesci. nie jestem pewien czy ma to sens ze wzgledu na mala wydajnosc ukladu opartego na jednym rdzeniu.


A po co pakować JRSC skoro można dużo wygodniej i taniej założyć Eaton'a z Mercedesa taniej - tak
wygodniej - nie

bo chyba nie powiesz, ze montaz obejmujacy odkrecenie i przykrecenie paru srubek jest wygodniejszy niz dlubanie mocowan, wyrownywanie ich tak, zeby kompresor nie cial paska i spawanie orurowania?

realtek
11-04-10, 15:23
bo chyba nie powiesz, ze montaz obejmujacy odkrecenie i przykrecenie paru srubek jest wygodniejszy niz dlubanie mocowan, wyrownywanie ich tak, zeby kompresor nie cial paska i spawanie orurowania?

Czyli właściwie przy jrsc montaż ogranicza się tylko do wyciągnięcia ssaka i założenia kompresora?
Trzeba też wystroić kompa pewnie? I co jeszcze trzeba?
Proszę o odpowiedzi, bo zastanawiam się ile $ trzeba odłożyć.

BTW na jaki przyrost mocy można sobie pozwolić przy orginalnych tłokach, ew. zmieniając korbowody na mocniejsze?

Pati
13-04-10, 15:23
kupujesz sobie kompletny zestaw, troche drozszy, i masz w nim wszystko co potrzebne aby samochod sprawnie jezdzil, na odpowiedniej dawce paliwa.