Zobacz pełną wersję : Luzy na ...?
Witam.
Po zimie zauważyłem w mojej H rzecz następującą.
Stojąc w miejscu na zgaszonym silniku ruszając gwałtownie kierownicą w prawo i w lewo słychac dziwne stuki. Dobiegają one gdzieś z okolic drążków kierowniczych. Dziś sprawdziłem końcówki drążków i są w porządku. Luzy zauważalne są też podczas jazdy, a mianowicie nie mogę przekroczyc prędkości powyżej 100km/h ponieważ luz jest jeszcze większy, bądź też bardziej odczuwalny. I nasila się jeszcze bardziej gdy przy tej prędkości puszczę gaz lub rozpocznę hamowanie. Wtedy Honda lata po całej szerokości pasa.
Co może byc do wymiany.? Spotkał się już ktoś z podobnym przypadkiem.?
Autko to Civic Eg3.
; / Czyli w grę wchodzi tylko wymiana.? Powiedzcie jeszcze, mogę tak jeździc do czasu wymiany.? Czy lepiej postawic Hanię i nie ryzykowac.?
I jeszcze jedno, czy stuki przy ruszaniu i gwałtownym hamowaniu, są też spowodowanie rozklekotaną maglownicą.? Stuki te również dobiegają z okolic przekładni, a przynajmniej bardziej szczegółowo nie jestem w stanie tego sprawdzic.
Hej, ostatnio również zauważyłem u siebie stuki przy gwałtownym ruszaniu i hamowaniu, a także przy każdej sytuacji gdy następuje gwałtowne przeniesienie siły w drugą stronę (np. spokojnym wjeżdżaniu na podjazd z krawężnika).
Przy spokojnej jeździe wszystko jest ok.
U siebie zauważyłem że łącznik stabilizatora (po moim spotkaniu z wrocławską dziurą w zeszłym roku) jest dosyć mocno sfatygowany. Wymieniłem go na nowy. Stabilizacja przy przyśpieszaniu poprawiła się, natomiast ciągle nie mogę wyeliminować tego stuku....
Napisz więc proszę Electros jeśli uda Ci się ustalić jego przyczynę.
Sprawdź czy wewnętrzne gumy stabilizatora nie są już wyrobione.
można wszystko brać pod uwage
to takie wróżenie z fusów...
mogą być przrguby, poduszki silnika, tuleje wahaczy, końcówki drążków, same drążki, maglownica...
wszystko może stukać...
jeśli to luz na maglownicy, to albo regenracja (droższe, ale pewniejsze), albo wymiana na sprawną używke...
Ja gdzies wyczytałem , ze luz na maglownicy slychac gdy ruszasz kierownicą GÓRA DÓŁ a nie lewo prawo...
Ja gdzies wyczytałem , ze luz na maglownicy slychac gdy ruszasz kierownicą GÓRA DÓŁ a nie lewo prawo...
Pisząc ruchy prawo, lewo miałem na myśli energiczne lecz krótkie obroty kierownicą.
Ok. Dzięki chłopaki. Już wiem przynajmniej gdzie szukać problemu.
Pozdro. :)
Jeżeli masz wyczuwalny luz góra dól to jest to kwestia kolumny kierowniczej.
Luzy to na bank maglownica. Mam te same objawy przy wyższych prędkościach. W tym tygodniu będe wymieniał na używkę ,sprawną mam nadzieję. Jeździć możesz tylko wątpię czy długo wytrzymasz bo w dalszą trasę to ciężko z tym jechać.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.