PDA

Zobacz pełną wersję : eaton m62



Cinek_mg
01-04-10, 15:27
zastanawiam się nad założeniem kompresorka chcialem sie podpytac osób ktore mają cos takiego w 5d
jak zamontowali
jakies problemy
czy wtryski zmieniali jak tak na jakie
intercooler zakładac czy nie
czy silnik odprężyć
gdzie to najlepiej wystroić
czy coś zmieniali w silniku czy na oem
jak to POWINNO wygladać co POWINNO byc zrobione i ewentuaqlnie czym grozi nie zronie tych powinności
jakies fotki koszty
czy cos na zasadzie blow off mozna zamontowac
wszelkie sensowne info mile widziane i nie kierujcie mnie do inego działu zebym szukał bo było bo przegladałem i wiem co było ale nie ma konkretów co do mb6 jak to sie zachowuje po czsaie i tak dalej

szastal
01-04-10, 15:37
Może zapytaj w odpowiednim dziale na forum o całym temacie kompresora, budy mamy rożne ale silniki te same.

havok
01-04-10, 15:46
Nikt tu nie zakładał Eatona do 5d, ani tym bardziej do MB6.
Odbieraj to jak chcesz, ale poczytaj tematy o kompresorach w dziale NA Turbo swap, bo tutaj ten temat umrze śmiercią naturalną bez odpowiedzi z w/w powodu.

MikeFoto
01-04-10, 20:38
zastanawiam się nad założeniem kompresorka...

Byłby to pierwszy MB6 kompressor w polsce :). Ktoś mógłby szlaki przetrzeć.

szczepan358
01-04-10, 21:16
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=72045

Bono
01-04-10, 23:41
taak, pytałem już w temacie o kompresorach i nic sensownego nie napisali o b18c4. Jedynie tylko, że można wystroić i zablokować motylki w przepustnicy....

szastal
02-04-10, 16:11
Bo ten silnik już sam z siebie dysponuje ładną mocą i odpowiednio podłubany daje ładne efekty.A przy C4 trzeba by po prostu zrezygnować z seryjnego ssaka i IAB i dało by radę to bez problemu ogarnąć tak mi się wydaje przynajmniej, a jednak fakt rezygnacji z klimy do mnie nie przemawia (choć można rzeźbić coś żeby było jedno i drugie), choć nie mówię że się nie założy kiedyś tego.

Bono
02-04-10, 21:51
Ja tam nie mam klimy, więc jeden kłopot mniej:) z drugiej strony mocy troszkę brakuje...