Zobacz pełną wersję : Kody błędów ABS - potrzebna pilna pomoc!
Koledzy czy w Hondach z silnikiem 20t2n (Rovera) stosuję się tą samą tabelę kodów błędu ABS co np w Accordzie?? http://honda.cba.pl/samodiagnostyka_abs.html
Jeśli nie to proszę o inne źródło.
Pozdrawiam
podaj numery kodów błędów ABS to Ci odczytam z programyu diagnostycznego takiego jak maja na warsztatach samochodowych. Podaj tez model silnika i rok.
Koledzy czy w Hondach z silnikiem 20t2n (Rovera) stosuję się tą samą tabelę kodów błędu ABS co np w Accordzie?? http://honda.cba.pl/samodiagnostyka_abs.html
Jeśli nie to proszę o inne źródło.
Pozdrawiam
Jest jeszcze to:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showpost.php?p=735869&postcount=2 (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showpost.php?p=735869&postcount=2)
Jest jeszcze to:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showpost.php?p=735869&postcount=2
Tylko że nie wiem czy to się tyczy również silnika diesla?
podaj numery kodów błędów ABS to Ci odczytam z programyu diagnostycznego takiego jak maja na warsztatach samochodowych. Podaj tez model silnika i rok.
ABS mrugnął najpierw 3 razy a sekunde czy dwie później 4 razy i tak w kółko
Co oznacza solenoid (open/short to body ground/short to power/stuck)
Tylko że nie wiem czy to się tyczy również silnika diesla?
Zazwyczaj w manualu jest napisane gdy coś dotyczy konkretnego silnika. W tej części manuala nie było wspomniane do jakiego to silnika więc myślę że do diesla to także podchodzi.
Druga sprawa, nie spotkałem się z różnymi wersjami ABS (sterownika, pompy, czujników), nikt nie wspomniał o jakichkolwiek różnicach przy różnych wersjach silnikowych (nawet przy VTi).
ABS mrugnął najpierw 3 razy a sekunde czy dwie później 4 razy i tak w kółko
Co oznacza solenoid (open/short to body ground/short to power/stuck)
Przecież masz w tym linku :)
Kod którego szukasz to 34 (nawet masz tam tlumaczenie....)
http://img34.imageshack.us/img34/7379/55647537.jpg
czyli trzeba będzie wymienić pompę ABSu, tak?
czyli trzeba będzie wymienić pompę ABSu, tak?
Niekoniecznie całą pompę. Prawdopodobnie wystarczy wymienić sam modulator (u mnie tak było), tylko nie wiem czy sam modulator kupisz. Modulator można prosto odkręcić od pompy i wymienić, bez odkręcania rurek i późniejszego odpowietrzenia układu. A pompy ABS (wraz oczywiście z modulatorami) były różne. Zakładane zależnie od rocznika, a czy wersji to nie wiem. Bodajże 2 rodzaje. Musisz sprawdzić jaką dokładnie masz pompę i kupić używkę byle ze sprawnym modulatorem.
Ale może być i inna przyczyna. Nie podałeś czy kontrolka migała z tą samą częstotliwością pokazując błąd, bo może masz 2 usterki. Pierwsza sygnalizowana 3 błyskami i druga sygnalizowana czterema. Informacja o błędzie zakodowana jest długimi i krótkimi mignięciami kontrolki podczas samodiagnostyki.
Koledzy na filmiku pokazane są błedy jakie mi wywala. Proszę o interpretację http://www.youtube.com/watch?v=C74v5-bBZ7A
Pierwszy to 12 tak? I jest on w tabelce, ale pozostałe mnie zastanawiają, bo ich w tabeli nie ma :/
nikt nie wie?
już nieaktualne problem rozwiązany
już nieaktualne problem rozwiązany
To chociaż napisz jakie było rozwiązanie. Przyda się dla innych.....
jednak nie rozwiązany:/ wymieniłem pompe absu ale kontrollka nadal świeci, a przy samodiagnostyce wywala błąd 43 którego nie mogę nigdzie znaleźć:/ Ktoś podpowie?
http://www.youtube.com/watch?v=Av8gkVbky_4
Czy ktos moglby mi stwierdzic co oznacza ten blad?
Z gory dziekuje.
http://www.youtube.com/watch?v=Av8gkVbky_4
Czy ktos moglby mi stwierdzic co oznacza ten blad?
Z gory dziekuje.
Panie to jakiś fejk ;)
Cokolwiek miga, miga cyklicznie po ok 3 s przerwie.
Są inne pomysły proszę się wypowiedzieć.
No fake to to nie jest..
Wyglada to na blad 1, ale co on oznacza? :|
Jak tam problem rozwiązany? bo mam identyczny błąd
a moze ktos rozwiazal problem albo wie co jest uszkodzone:
Miga 4 razy - chwila przerwy 4 raz i tak az do 20( 5 x 4 mrugniecia..)
naver - w twoim przypadku to fault no. 1 - Hydraulic pump motor over-run (contact BBA)
Ja bym uderzyl do jakichs Hondziarzy z lbem na karku - w KRK - Klema by to ogarnal napewno.
kamil39 - w twoim przypadku to 4-4 - Right hand rear wheel sensor
(mialem to samo - od tego zaczely sie moje klopoty)
Na poczatek rozebranie prawego tylu, wyczysczenie wszystkiego wlacznie z zebatka, zlozenie i test.
Jak dalej to samo to dzial GIELDA i tylny czujnik ABSu
Witam Mam Hondę z silnikiem diesla 20t2r (Rovera)- Chce sprawdzić ABS - złącze diagnostyczne - 2 piny jak zewrę to zapala się SRS, a w 5 pinowej kostce nie ma podłączenia do środkowego tj trzeciego pinu ,które podobno trzeba zewrzeć 1 z 3 . Proszę o pomoc.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.