Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : który wałek do D-serii



Redrekin
31-03-10, 10:26
Który z tych wałków będzie lepszy na ulicę i codzienne użytkowanie,silnik d16y8 N/A :
Advertised Duration -- Duration @ .050" -- Gross Lift w/1.6 int /1.8 ext

288 / 292 ------------- 218 / 204 ---------- 397 / 367 to jest seryny dla porównania

312 / 318 ------------- 234 / 217 ---------- 430 / 427 sportowy 1

319 / 310 ------------- 235 / 223 ---------- 432 / 436 sportowy 2

czy na tych dwóch ostatnich nie trzeba bardzo doprężać silnika i który ma lepsze czasy otwarcia zaworów wzgledem siebie ssace/wydechowe.

Kras
31-03-10, 13:06
Nie podales liftu, no i ta trzecia liczba cokolwiek dziwna...bo jak walek moze miec wiecej niz 360 stopni otwarcia??
Chyba, ze to jest wlasnie lift ale wtedy w jakich jednostkach???

Redrekin
31-03-10, 13:50
Ostanie to jest max lift i wyrażony jest w " calach, dwie pierwsze jednostki w stopniach.

Kras
31-03-10, 13:56
No w calach to raczej nie jest. Zaryzykowalbym, ze to sa tysieczne cala.
Ogolnie to ja bym szedl w sportowy 2 - bo tak naprawde jest tylko minimalnie ostrzejszy niz 1 i to glownie na wydechu.

Redrekin
31-03-10, 14:19
ze to sa tysieczne cala. Dokładnie

312 / 318

319 / 310

tutaj te różnice mnie najbardziej intrygują , jaki mają wpływ na otwarcie zaworów ssących i wydechowych względem siebie. Gdzie jest krótszy czas otwarcia obu razem?

Kras
31-03-10, 16:03
Tego sie po tym specu nie dowiesz. Bo owszem, znasz czasy kazdego z osobna ale nie wiesz w ktorym momencie otwarcia strony dolotowej jest na tym walku wydechowa. Albo inaczej - z tej specyfikacji nie wiesz jak krzywki sa ustawione wzgledem siebie...a skoro to SOHC to sam tego pozniej nie zmienisz.