Yo20
28-03-10, 17:35
Witam!
Na początku dodam żeby nikt mnie nie odsyłał do wyszukiwarki bo już to zrobiłem i owszem jest kilka tematów poruszających ten problem ale w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi.
Jakiś miesiąc temu miałem wymieniany rozrząd. Okazało się że pasek był przestawiony o jeden ząbek - auto jeździło tak jak powinno ( walnięcie powyżej 4000 obrotów)
Mechanik przestawił mi rozrząd na znaki fabryczne i samochód nie jedzie ( straszny muł się zrobił przyśpiesza cały czas tak samo nawet na wysokich obrotach, żadnego walnięcia). Oprócz tego na luzie chodzi strasznie nie równo i tłumik jakby bardziej "pierdzi".
Proszę o pomoc co w takim wypadku należy zrobić. Czy znowu przestwaić rozrząd tak jak było poprzednio czy zostawić na znakach fabrycznych i do tego jeszcze coś ustawić, bo ja nie mam zielonego pojęcia.
Dodam że mam EJ6 d16y7!
Dzięki! Pozdrawiam!
Na początku dodam żeby nikt mnie nie odsyłał do wyszukiwarki bo już to zrobiłem i owszem jest kilka tematów poruszających ten problem ale w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi.
Jakiś miesiąc temu miałem wymieniany rozrząd. Okazało się że pasek był przestawiony o jeden ząbek - auto jeździło tak jak powinno ( walnięcie powyżej 4000 obrotów)
Mechanik przestawił mi rozrząd na znaki fabryczne i samochód nie jedzie ( straszny muł się zrobił przyśpiesza cały czas tak samo nawet na wysokich obrotach, żadnego walnięcia). Oprócz tego na luzie chodzi strasznie nie równo i tłumik jakby bardziej "pierdzi".
Proszę o pomoc co w takim wypadku należy zrobić. Czy znowu przestwaić rozrząd tak jak było poprzednio czy zostawić na znakach fabrycznych i do tego jeszcze coś ustawić, bo ja nie mam zielonego pojęcia.
Dodam że mam EJ6 d16y7!
Dzięki! Pozdrawiam!