PDA

Zobacz pełną wersję : Zostac przy B16A2 czy zmienic na mocniejszy?



Jarutis
27-03-10, 22:31
Jak w temacie mam b16a2 ale ze przebieg rosnie bo jest juz 195,000 prawie choc staram sie malo jezdzic ale ze to moj obecnie jeszcze jedyny samochod czasem trzeba gdzies szybko podjechac cos zalatwic itp, staram sie jak najdluzej nie przekroczyc magicznej liczby ale wkoncu to sie stanie, po zakupie 2 auta, Civic stalby w garazu i bylby poddawany jakims modom i sluzlby glownie do jazdy na jakies spoty, imprezy tuningowe lub np Ogolnopolski Zlot Civic Klubu itp., co proponujecie zostac przy obecnym silniku czy szukac i zmienic na mocniejszy, zalezy mi na wiekszej mocy auta, gdybym znalazl jakis mocniejszy z przebiegiem np okolo 150,000 to czasem jakas przejazdzka by tez weszla w gre:D niedlugo wrzuce opis auta co bylo robione itp moze dzieki temu bedzie lepiej komus kto zna sie na rzeczy doradzic mi, ale poki co itak chetnie poznam opinie innych.

havok
27-03-10, 22:44
A nie lepiej zrobić remont na lepszych częściach i rozwijać ten silnik? Przecież to jeden z najwdzięczniejszych silników Hondy do tuningu.

Jarutis
27-03-10, 23:38
ano taka opcje tez rozważam ale poki co chcialem poznac opinie innych:P

sunnboy
28-03-10, 10:37
robisz Franka i smigasz ,nie ma lepszych od B16,nawet B18 obssysa ;)

vtec
28-03-10, 11:40
No tak 200k km to straszny przebieg, trzeba coś z tym zrobić :rolleyes:

To auto wyjeździ jeszcze lekko drugie tyle, a jak będziesz dbał to i trzy razy tyle. Nie oraj się przebiegiem, moduj BeSzestnastke i nie marudź :D

Konrad84
28-03-10, 11:48
robisz Franka i smigasz ,nie ma lepszych od B16,nawet B18 obssysa ;)

rozwiń myśl. :confused:

wisnia8686
28-03-10, 12:28
zapewne chodzilo o B16/B20

ferio
28-03-10, 13:09
zdecydowanie śmigałbym dalej, a jak będzie taka konieczność zrobiłbym remont. nie ma co kupować innego silnika, może być w takim stanie albo i gorszym. wiec po co?

Jarutis
29-03-10, 19:17
no tylko ze z zakupem czesci tez jest srednio bo mam glowice z b18c6

dimo
29-03-10, 19:53
A nie myślałeś nad tym żeby wziąć doł od B20 i dać na to górę od C6, którą już masz?

JulekCIVIC
29-03-10, 20:14
A nie myślałeś nad tym żeby wziąć doł od B20 i dać na to górę od C6, którą już masz?

po czymś takim był by prawdziwy Franek :D
no i na pewno był byś usatysfakcjonowany,
a w sumie najdroższe części już masz, teraz dół od B20 i strojenie dobre i będzie kosiarz ;)

taz666
31-03-10, 10:45
po czymś takim był by prawdziwy Franek :D
no i na pewno był byś usatysfakcjonowany,
a w sumie najdroższe części już masz, teraz dół od B20 i strojenie dobre i będzie kosiarz ;)

Tylko że dół B20 ma jedną wadę. Brak natrysku na denko tłoka. Bez tego nie zakręcisz silnika wysoko a wałki z C6 dają najwięcej na górze. Z tego co wiem nie da się natrysku zamontowac do B20. Także może zrobic całkowite B18C6 dokupując dół lub sprzedac wsio i szuka B18C6 w dobrym stanie?

havok
31-03-10, 14:25
Da się natryski zamontować w B20. Nawet na ebayu widziałem zestawy. Jest dokładny opis na amerykańskim hondatechu.