Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wymiana "cukierków"

Skowron48
27-03-10, 14:56
Witam, mam pytanie. Czy wymianę w/w tuleji mogę zrobic sam?? czy muszę oddać autko do mechanika??Dodam, że nie jestem spec w sprawach mechaniki ale jak coś można zrobić z użyciem rąk i logiki to po co zaprowadzać auto i płacić innym, będzie na piwko :D
Dokladnie to ten rodzaj tuleji :
http://moto.allegro.pl/item969092585_tuleja_tyl_cukierek_civic_rover_japa n.html
Honda Civic `97 EJ9 HB

SajmonLP
27-03-10, 15:45
lepiej oddac, koszt po znajomosciach wymiany obu tylnych 80zl :)

JulekCIVIC
27-03-10, 17:01
pewnie ze lepiej oddać komuś po co sobie ręce brudzić, ale ja tam wolał bym sobie to samemu zrobić bo jak kolega powiedział będzie na piwko :D
zrobisz to sam ale no jest troszkę zabawy bo najlepiej było by gdy byś wyjął cały tylny wahacz a jak wiadomo bez kanału się nie obędzie, no a tak to klucz nasadowy 14,17,19,10 itp no i dasz sobie rade :) tylko jak będziesz to robił to zwróć uwagę na to jak były wcześniej włożone "cukierki" bo to istotne, potem bez młota to chu** nie robota i jazda ;)

Skowron48
27-03-10, 17:09
JulekCIVIC, masz na myśli ten wahacz w którym jest ta tuleja?? Sądziłem ze poprostu odkręcę śruby i wyciągnę ten tulej z wahacza, a potem wsadzę w miejsce starego nowy i odpowiednią stroną przykręcę i będzie można iść popijać ;D

ppiotrek
27-03-10, 21:21
zrobisz to sam ale no jest troszkę zabawy bo najlepiej było by gdy byś wyjął cały tylny wahacz a jak wiadomo bez kanału się nie obędzieMożna to zrobić bez kanału. Sam tak robiłem, ale z zabawą to masz rację ;)
Musisz skowron wiedzieć, że śruby w zawieszeniu nie odkręcają się łatwo - można je po prostu poukręcać. Samo wyjęcie wahacza to nie jest duży problem. Najwięcej roboty jest z wybiciem tulei. Ja robiłbym to sam. W razie czego życzę powodzenia i cierpliwości (przydaje się to czasem :P )

dimo
27-03-10, 22:10