Zobacz pełną wersję : duzy problem na lpg d13b2
Witam.
Nigdzie nie znalazłem tego co mnie interesuje.
Mam honde civic z roku 94 z silnikiem d13b2
Instalacja ma 5 lat przejechane okolo 60 tysiecy km
Objawy:
Duze spalanie ( 14l/100km)
Brak mocy
Szarpie jak zdejmie sie noge z gazu
Czasami falują obrony na biegu jałowym
Obroty czasami po zdjeciu nogi z gazu zawieszają sie ale po przygazowaniu spadają do normalego poziomu.
Co waszym zdaniem moze byc tego przyczyną?
Dodam jeszcze że na benzynie śmiga az miło, żadne z wyżej wymienionych objawów nie występują.
Z góry dzieki za pomoc
Odłączyć silniczek krokowy (EVAC) - wtyczka po prawej stronie od gaźnika pod puszką.
Witam.
Nigdzie nie znalazłem tego co mnie interesuje.
Mam honde civic z roku 94 z silnikiem d13b2
Instalacja ma 5 lat przejechane okolo 60 tysiecy km
Objawy:
Duze spalanie ( 14l/100km)
Brak mocy
Szarpie jak zdejmie sie noge z gazu
Czasami falują obrony na biegu jałowym
Obroty czasami po zdjeciu nogi z gazu zawieszają sie ale po przygazowaniu spadają do normalego poziomu.
Co waszym zdaniem moze byc tego przyczyną?
Dodam jeszcze że na benzynie śmiga az miło, żadne z wyżej wymienionych objawów nie występują.
Z góry dzieki za pomoc
A jaką masz instalacja?
Czy na benzynie jest tak samo?
Na początek wyczyść Silniczek krokowy i regulacja biegu jałowego na pewno zrobi hani dobrze! Potem skoro dużo pali to pewnie też masz zły skład mieszanki...pojedź na regulację... a za regulacje wolnych obrotów na gazie odpowiada śruba na parowniku jeśli po regulacji nie trzyma obr. trzeba zrobić regenerację parownika lub kupić inny ja polecam "Landi Renzo" to najlepsza firma taki mercedes wśród innych ...landi, tomassetto itp...
mam zwykłą instalacje BRC pierwszej generacji. Na benzynie jest wszystko w porządku mało pali dysponuje o wiele większą mocy w porównaniu do jazdy na lpg i obroty tez ok. Po weekendzie sie tym zajmę i dam znac.
dla mnnie reduktor juz kleka, menbrany pewnie sztywne jak blacha ..........
regenerowales kiedykolwiek albo przynajmniej czysciles ?
pozdrawiam
auto mam od niedawno około dwa miechy i nic nie robiłem z reduktorem a nie wiem co robil poprzedni właściciel była to kobieta.
no to pierwsze ;co zrobisz to jedz do gazownika no chyba że jesteś w stanie zrobić regeneracje reduktora sam więc zacznij od tego. nie jest to takie trudne:D
jeszcze jeden problem to taki ze jadąc trasą i jak puszcze go na luz z górki to tez gaśnie.
I cały czas podkręcam obroty ponieważ są małe jak podkręce to są wporządku ale za jakis czas znowu zbut małe.
masz zużyty reduktor!!! regeneracja by sie przydała!
60 tys km na gazie i z dużym prawdopodobieństwem membrany w reduktorze są do wymiany, zacznij od tego
Witam.
Nigdzie nie znalazłem tego co mnie interesuje.
Mam honde civic z roku 94 z silnikiem d13b2
Instalacja ma 5 lat przejechane okolo 60 tysiecy km
Objawy:
Duze spalanie ( 14l/100km)
Brak mocy
Szarpie jak zdejmie sie noge z gazu
Czasami falują obrony na biegu jałowym
Obroty czasami po zdjeciu nogi z gazu zawieszają sie ale po przygazowaniu spadają do normalego poziomu.
Co waszym zdaniem moze byc tego przyczyną?
Dodam jeszcze że na benzynie śmiga az miło, żadne z wyżej wymienionych objawów nie występują.
Z góry dzieki za pomoc
jedz do gazowników i popros o odciecie silniczka krokowego - mialem i dentycznie
ps. gdybys dokladnie poszukal to podobna kwestia byla juz poruszana na forum
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=19575
no miałes racje, gazownicy załozyli przekaźnik który odłacza krokowy i wszystko git. Zmniejszyli spalanie wyregulowali mieszanke ale mimo to wydaje mi sie ze spala zbyt dużo gazu bo za 50zł ( 23 litry) robie tylko 200 kilometrow.
duzo pali;/
moja na pelnym zbiorniku gazu na trasie robi okolo 336km
trasa toruń - szczecin
a jaka pojemnosc zbiornika? ja mam butle w kole do ktorej wchodzi około 35 litrów.
ciezko mi powiedziec u mnie gaz za 2,14zl
tanka robie za blisko 55 zl i full
a jezeli chodzi o zawieche obrotów to mam ten sam problem co Ty... ale spalania wiekszego nie zauwazylem a dodam ze jezdze 2 razy w tyg na trasie torun - szczecin
23 litry na 200 km w mieście to przyzwoity wynik. W trasie tylko, jeśli lecisz non-stop 160-180 ;)
Ja po mieście za 50 zł robię często poniżej 200 km ze względy na prawie cały czas otwartą drugą przepustnicę ;)
no to ja się pochwalę bo za 70zł zrobiłem 370km i powiesz szczerze że często się biegi zmieniało dopiero na czerwonym polu :D
a moze macie jakis pomysł co jest powodem tak dużego spalania w moim d13b2 ?
dla potwierdzenia mojego spalania ponownie zatankowalem lpg na orlenie w stargardzie szczec i ruszylem w trase do domu
srednio 110km/h wiadomo jak sie dalo to szybciej i wolniej w miare warunkow i mozliwosci 3,5 h i jestem w toruniu a za sobą mam 280km jade do centrum po kase i odebrac mame z pracy w tej chwili mam 315km na jednej butli i jeszcze nie zgasł:D
a moze macie jakis pomysł co jest powodem tak dużego spalania w moim d13b2 ?
ciezko to stwierdzic bo mam problemy na gazowni podobne do ciebie ale splanie jest ok:)
pogadam z kuzyniakiem ( mechanikiem) i zobacze co mi powie:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.