sky83
25-03-10, 18:13
Wiem,że istnieje multum tematów odnośnie obrotów w Civicu,ale z takim problemem się chyba jeszcze nie spotkałem na civicklubie. Ostatnimi czasy mam następujący problem. Wrzucając bieg D (drive) celem ruszenia z miejsca obroty biegu jałowego zaczynają gwałtownie falować od 0 do jakichś 1200 . Po kilku takich wachnięciach stabilizują sie na w miarę równym poziomie,po czym znów opadają do ok 300 obr/min(tym razem opadają bardzo wolno) i znów wracają w góre i ponownie w dół. Świece nowe NGK,kable zapłonowe oryginał sumitomo sprawne,silniczek krokowy i przepustnica wyczyszczone (po tym zabiegu na krótką chwile była poprawa) .Dodam ,że auto ma sekwencyjny lpg ale dzieje się to na benzynie jak i na gazie.szukałem nieszczelności w dolocie,ale wszystko wygląda OK. Co do zaworu FITV,to nie bardzo wiem gdzie sie on znajduje w moim silniku,ponieważ odkrecając przepustnice zauważyłem tam jedynie IACV i czujnik połozenia przepustnicy.Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?