Zobacz pełną wersję : założenie pd-44 a nowe problemy
bboyangel1
24-03-10, 23:35
witam miesiąc temu założyłem instalacje 2 generacji do d15b2 nie było pd-44 i kontrolka check świeciła się podczas pracy na gazie a na paliwie odcinało przy 3500rpm więc postanowiłem zamontować pd-44
no i pd-44 został zamontowany zgodnie ze schematem przez gazownika
- po odpaleniu silnika na benzynie obroty falują
- w momencie przełączania na gaz obroty spadają do 0 muszę trzymać pedał gazu żeby samochód nie zgasł i po chwili wraca do normy wszystko ale i tak obroty trzymają się przez cały czas na 500rpm na wolnych
- w momencie przełączenia na gaz check faktycznie się nie zapala jednak po przejechaniu około 30 km kontrolka znowu się zaświeca
gazownik twierdzi że wszystko jest ok podłączone
czy ktoś miał podobne problemy po założeniu pd44?
jutro chce zrobić samodiagnostyke albo od razu reset kompa i mam nadzieję że wszystko wróci do normy
gonzobizarro
25-03-10, 08:55
Mam taki sam setup jak Ty. Tobie zapalał się check od razu po odpaleniu samochodu na benzynie czy dopiero po wrzuceniu gazu?
Miałem podobne jazdy z obrotami na benzynie i gazie zaraz po założeniu swojego emulatora ale się trochę ustabilizowało po jakimś czasie. Spróbuj zrobić reset kompa, u mnie pomogło trochę ale nie do końca.
A ten błąd który Ci zapala check'a po dłuższej jeździe to pewnie nie wtryski tylko tym razem sonda lambda - u mnie dzieje się dokładnie tak samo. W weekend wymieniam sondę i napiszę czy pomogło, bo w/g manuala błąd 1 podobno może być też z winy regulatora ciśnienia paliwa.
Zupełnie jakby po usunięciu jednej usterki dopiero uwidaczniały się inne. Podejrzewam że to wszystko dlatego że silnik już nie pracuje w "trybie awaryjnym" i wychodzą wszystkie kwiatki.
bboyangel1
25-03-10, 10:09
no mi zapalał się check w momencie przełączenia na gaz a na benzynie wszystko było ok i nie wywalało błędów
zrobię reset kompa przejadę się jak wywali ponownie błąd zrobię samodiagnostykę tylko jeszcze nie wiem czy tą "naukę" i późniejszą jazdę przeprowadzić na benzynie czy na gazie czy to nie ma różnicy?
gonzobizarro
25-03-10, 10:30
Naukę na postoju na benzynie zrób. Potem podreguluj sobie gaz (jak umiesz) i potestuj w trakcie jazdy.
Masz instalkę 1 gen (ze śrubą na dolocie gazu) czy 2 gen (z silniczkiem krokowym i sterownikiem)?
bboyangel1
25-03-10, 21:35
mam 2 generacje gazu i nie umiem regulować
zrobiłem reset i póki nie wywala błędu i mam nadzieje że nie wywali ale obroty i tak wariują są bardzo niskie ale po jakimś czasie sie to stabilizuje mam nadzieję że wszystko samo się ustawi po jakimś czasie
to że wywala błąd 1 na gazie to nie wina wadliwej sondy tylko składu mieszanki na lpg
bboyangel1
28-03-10, 22:11
zaraz po odpaleniu strasznie szarpie na benzynie tak przerywa jakby przez jakiś czas jak dodam gazu ostro i przytrzymam to słychać taki strzał z rury i wszystko jest spoko i obroty na benzynie *****iście falują w góre i w dół a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów na gazie wywala jakiś błąd jeszcze dokładnie nie wiem jaki a wszystko zaczęło dziać się po założeniu tego pd-44
najbardziej mnie teraz zastanawia dlaczego za każdym razem jak odpalam obroty falują i szarpie na benzynie przez pewien czas
bboyangel1
29-03-10, 23:21
strasznie falują obroty na benzynie i po odpaleniu silnika i dodaniu gazu auto szarpie a niekiedy zaraz po odpaleniu gaśnie dzieje się to tylko na benzynie
zrobiłem samodiagnostykę i wykazało błąd sondy lambda
czy sonda jest walnięta faktycznie czy po prostu głupieje wskutek tej instalacji gazowej???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.