Zobacz pełną wersję : power-tec
Bartas29550
24-03-10, 21:34
witam potrzebuje rady,
dla znawcow marki i elektroniki to podejrzewam zadnen problem.
Posiadam Moduł Power-Tec http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06b2092959adfaa1.html w necie znalazlem ze zasada działania polega na modyfikowaniu sygnałów płynących do komputera sterującego pracą silnika. Moduł modyfikując sygnał biegnący z przepływomierza do komputera sprawia, że komputer "myśli" iż silnik zasysa więcej powietrza niż ma to miejsce w rzeczywistości, skutkiem tego jest podawanie do cylindrów zwiększonych dawek paliwa. Mieszanka staje się nieco za bogata, ale moc rośnie...
z tego calego "prosiaka" wychodza tylko 4 kableki i prosze Was o pomoc w ustaleniu gdzie jaki podlaczyc dodam ze zostal on juz wyskalowany do mojego typu silnika i modów, kwestia dotyczy tylko podlaczenia
1. kabelek jest czarny
2. jest czerwony z zółta ciagla kreska
3. brązowy
4. pomarańczowy
podejrzewam ze 2 z nich to zasilanie 12V pozostale 2 wpina sie ale gdzie i w jakiej kolejnosci nie wiem :(
dziekuje za okazaną pomoc
Łooo, ja *******e!!!! Poznałem kogoś kto kupił "tuning boxa"!!!! Myślałem że to że ktoś to kupuje jest w ogóle to nierealne!!!
Miałeś w aukcji: "stoisz na światłach, przekręcasz pokrętło, dodajesz mocy"? HAHAHAHAHA:D:D:D
Albo: "super chip + 47 HP" ? HAHA
A to teraz żeby zrobić większe wrażenie na laikach to nazywają MODUŁ (brzmi tak PRO!) i jeszcze "Tech" w nazwie :)
Jeden koleś w komentarzach demonstrowanych na takiej aukcji pisał: "Moja Panda dostała teraz kopa! Silnik ma około 20 HP więcej!" HAHAHA;)
Moja rada: dopuki nie minęło jeszcze 10 dni a ty kupiłeś to od firmy i z opcją "kup teraz" skorzystaj z prawa do zwrotu bez podania przyczyny...
Edit: "Innovative electronic tuning" no, po **** :D:D:D:D
Edit 2: do Admina: sorry za wulgaryzmy ale nie mogłem się powstrzymać :)
Jak kazda swinka potrzebuje: zasilania, masy, wpiecie w MAP sensor, wpiecie w zapłon/obroty.
Który kabel gdzie szukaj na schemacie danego urzadzenia.
Bartas29550
25-03-10, 14:08
Łooo, ja *******e!!!! Poznałem kogoś kto kupił "tuning boxa"!!!! Myślałem że to że ktoś to kupuje jest w ogóle to nierealne!!!
Miałeś w aukcji: "stoisz na światłach, przekręcasz pokrętło, dodajesz mocy"? HAHAHAHAHA:D:D:D
Albo: "super chip + 47 HP" ? HAHA
A to teraz żeby zrobić większe wrażenie na laikach to nazywają MODUŁ (brzmi tak PRO!) i jeszcze "Tech" w nazwie :)
Jeden koleś w komentarzach demonstrowanych na takiej aukcji pisał: "Moja Panda dostała teraz kopa! Silnik ma około 20 HP więcej!" HAHAHA;)
Moja rada: dopuki nie minęło jeszcze 10 dni a ty kupiłeś to od firmy i z opcją "kup teraz" skorzystaj z prawa do zwrotu bez podania przyczyny...
Edit: "Innovative electronic tuning" no, po **** :D:D:D:D
Edit 2: do Admina: sorry za wulgaryzmy ale nie mogłem się powstrzymać :)
Dziękuję Ci bardzo za rady i wykazaną troskę choć nie przypominam sobie tego momentu, gdy mnie poznałeś. Po pierwsze jak nie znasz urządzenia i sposobu podłączenia to nie zabieraj głosu, bo o to pytam a Ty zaśmiecasz temat tylko, no chyba ze taki masz sposób zaistnienia na forum i nabicia ilości postów, po drugie widzę po Twoich poszukiwaniach gdzie sam robisz zakupy - szukając po aukcjach z chip rezystorem. Urządzenie to nie zdobyłem z aukcji tylko zostało zakupione przez kolegę z forum, kalibrowane było w dość znanej i sprawdzonej firmie ZASTEC po kilku godzinnej wizycie na hamowni i ulicy przez kolesi nie z pierwszej łapanki. Proszę użytkowników o trochę powagi a nie bezwartościowe posty z emotkami i HAHA-mi nie śmieszącymi nikogo poza nimi samymi, którzy podkreślają ubaw prostymi wulgaryzmami.
Teraz moja rada: dopóki pisze się przez "ó" nie jak słowa, których używasz zaczynającymi się na „h” a kończącymi na „j” z u otwartym w środku.
Pozdrawiam i czekam na wskazówki dot. sposobu podłączenia
Najlepiej uderz do ZASTEC - skoro to ich produkt, to na pewno wiedzą i może zechcą Ci pomóc. Tutaj śladowe ilości osób mają takie coś i pewnie śladowe ilości z tych śladowych ilości wiedzą jak to podłączyć.
A ch*j pisze się nie dość, że przez "u", to jeszcze przez "ch" - tak żeby Was pogodzić :) Bierze się to stąd, że pochodzi najprawdopodobniej od słowiańskiego „****” czyli tyle, co „stojący prosto”, choć spotkałem się też kiedyś z wywodzeniem go od "choina" czyli "konar" lub "gałąź". Ale to chyba dyskusja do innego działu :)
Kable 1 i 2 to zasilanie, czerwony z żółtą kreską +, czarny -... dwa pozostałe (3 i 4) kable idą do czujnika powietrza i wpinane są w bodajże w zielono-czarny kabel, ale ni powiem Ci teraz dokładnie jak (tyle pamiętam, zdemontowałem moduł tego typu z mojego d14a4 jakiś czas temu, swoją drogą mam go na sprzedaż :-) )
Kolega Skolopendra i H4wK mieli taki moduł, pisz PW do nich - może pomogą :)
moduł z 4 kablami z czego 2 to zasilanie? nie za mało trochę aby działało porządnie - to może zbierać i modyfikować sygnały tylko z jednego czujnika a silnik ma ich trochę więcej:o
Bartas29550
26-03-10, 11:39
Majkel w zastecu nie chcą pomoc i powiedzieć bez kasy jak to podłączyć mimo tego, ze oni urządzenie sprzedali - Polskie realia.
Rodman, Furious dziękuję bardzo za wskazówkę tak myślałem, że 1 i 2 to zasilanie, ciekawe jak wpiąć 3, 4 i czy w ogóle kolejność ma jakieś znaczenie w układzie (dodam tylko, że pomarańczowy jako jedyny na niesprecyzowany dla mnie nadruk na kablu). Podłączenie się ułatwia po przeczytaniu: map sensor jest zbudowany z piezoelementu (takie coś co wytwarza napięcie pod wpływem wyginania się). Doprowadzone jest napięcie plus i minus a trzecia elektroda zbiera potencjał z powierzchni piezoelementu - zmienia się ono (to napięcie) pod wpływem zmian kształtu powierzchni, a kształt powierzchni zmienia się pod wpływem zmian podciśnienia w kolektorze. Czyli tylko jeden kabelek teoretycznie się rozpina, ten co wysyła zmienione napięcie do ECU i wstawia jego obwód „prosiaka”
PS. Pisałem do Kolegów Skolopendry – On nie pamięta za bardzo a H4wK na razie nie odp. nic.
Majkel w zastecu nie chcą pomoc i powiedzieć bez kasy jak to podłączyć mimo tego, ze oni urządzenie sprzedali - Polskie realia.
Rodman, Furious dziękuję bardzo za wskazówkę tak myślałem, że 1 i 2 to zasilanie, ciekawe jak wpiąć 3, 4 i czy w ogóle kolejność ma jakieś znaczenie w układzie (dodam tylko, że pomarańczowy jako jedyny na niesprecyzowany dla mnie nadruk na kablu). Podłączenie się ułatwia po przeczytaniu: map sensor jest zbudowany z piezoelementu (takie coś co wytwarza napięcie pod wpływem wyginania się). Doprowadzone jest napięcie plus i minus a trzecia elektroda zbiera potencjał z powierzchni piezoelementu - zmienia się ono (to napięcie) pod wpływem zmian kształtu powierzchni, a kształt powierzchni zmienia się pod wpływem zmian podciśnienia w kolektorze. Czyli tylko jeden kabelek teoretycznie się rozpina, ten co wysyła zmienione napięcie do ECU i wstawia jego obwód „prosiaka”
PS. Pisałem do Kolegów Skolopendry – On nie pamięta za bardzo a H4wK na razie nie odp. nic.
To co napisałeś nieco odświeżyło moją pamięć ;) Faktycznie te pozostałe 2 powinny być wpięte w 1 przewód od czujnika powietrza (bodajże czarno-zielony przewód) i tu pomarańczowy od strony czujnika, a brązowy w kierunku wiązki i kompa... chyba...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.