PDA

Zobacz pełną wersję : Utwardzic, zmniejszyc obnizenie



haste
22-03-10, 18:36
Hej,

Jezdze od kilku ladnych dni na zesatwie AGX + Eibach Pro. I generalnie wszystko by bylo ok gdyby nie fakt ze nawet na niewielkich koleinach rozporka (dzis zdemontowana byla konkretnie starta po tych kilku dniach), czasami wydech trze o ziemie.
Eibach teoretycznie obniza o 30mm, jednak u mnie tyl siedzi nieproporcjonalnie - wg. mnie wysoko w stosunku do przodu - http://i44.tinypic.com/oumlxg.jpg. Czy zastosowanie sprezyn H&R czy moze Weiteca - generalnie twardszych, moze spodowac ze przod samochodu nieco sie podniesie? Wiadomo B18 ciezki, a jak twarda sprezyna to moze mniej sie podda.
Zalezy mi na podniesieniu przodu ale przy zachowwaniu korzysci plynacych z jazdy na progresywanych sprezynach - bo nawet na kanapowym Eibachu roznica jest ogromna w porownnaiu do seii.
Narazie gwint wykluczam.

lozek
22-03-10, 23:18
Pamiętaj, że zarówno twardość jak i długość sprężyny ma wpływ na obniżenie, a nie jeden z tych czynników. H&R jest bardzo twardą sprężyną, a u znajomego obniżyła EJ9 z D14 nawet bardziej niż miękki eibach obniża EJ9.

Weitec niby obniża mniej więc teoretycznie można spróbować, ale nikt Ci nie zapewni, że to da jakiś efekt.

Stoi Ci nie równo przez to B18. 6gen z D serią na eibachach stoi dość równo. Tyl stoi Ci dość wysoko jak na Eibachy. Nowe sprężyny kupiłeś? Jak tak to tył jeszcze trochę Ci siądzie za jakiś czas, ale niestety (niestety dla Ciebie) przód także.

haste
23-03-10, 14:09
Pamiętaj, że zarówno twardość jak i długość sprężyny ma wpływ na obniżenie, a nie jeden z tych czynników. H&R jest bardzo twardą sprężyną, a u znajomego obniżyła EJ9 z D14 nawet bardziej niż miękki eibach obniża EJ9.

Weitec niby obniża mniej więc teoretycznie można spróbować, ale nikt Ci nie zapewni, że to da jakiś efekt.

Stoi Ci nie równo przez to B18. 6gen z D serią na eibachach stoi dość równo. Tyl stoi Ci dość wysoko jak na Eibachy. Nowe sprężyny kupiłeś? Jak tak to tył jeszcze trochę Ci siądzie za jakiś czas, ale niestety (niestety dla Ciebie) przód także.

To mnie nieco zmatwiles ze moze jeszcza siasc, sproboje z Weitec'kiem.

fobi
24-03-10, 14:23
A jakby tak spróbować zastosować sprężyny np. z seryjnego EK4 i połączyć to z twardszymi amortyzatorami zalecanymi do seryjnych sprężyn (np. Bilstein) ?
Przód pewnie trochę usiądzie w porównaniu do serii (przez B18), tył pewnie zostanie na wysokości w miarę seryjnej... Miałbyś małą glebę ale dobre właściwości jezdne (chyba).

To tyle moich rozważań teoretycznych :)

Malak
24-03-10, 21:38
u mnie na eibachu bylo tak samo, tyl wysoko, przod nisko i starsznie miekko. zmienialem sprezyny na twardsze i teraz przy tej samej wysokosci (tyl tylko nizej) nigdzie nie wale :)

sprobowalbym h&r'ow na Twoim miejscu.

lozek
24-03-10, 22:38
u mnie na eibachu bylo tak samo, tyl wysoko, przod nisko i starsznie miekko. zmienialem sprezyny na twardsze i teraz przy tej samej wysokosci (tyl tylko nizej) nigdzie nie wale :)

sprobowalbym h&r'ow na Twoim miejscu.

Napisalem przecież, że znajomemu na H&Rach (dedykowanych do 6gen) z D14 na pokładzie usiadł baaardzo nisko (niżej niż twórcy tematu).

haste
25-03-10, 08:01
u mnie na eibachu bylo tak samo, tyl wysoko, przod nisko i starsznie miekko. zmienialem sprezyny na twardsze i teraz przy tej samej wysokosci (tyl tylko nizej) nigdzie nie wale :)

sprobowalbym h&r'ow na Twoim miejscu.

Narazie jestem w trakcie kupowania Weitec. Jak bedzie zle to bede myslac dalej - Vogtland, H&R na koncu. Wersje z EK4 wydaje mi sie ze nie poprawi zbytnio komfortu prowadzenia.

radar333
25-03-10, 11:58
Potwierdzam, mam Eibach Pro Kit i miękkie są dość. Zamienił bym się na H&R chętnie.