PDA

Zobacz pełną wersję : Przekładnia kierownicza.



Leeo
27-08-06, 06:25
A wiec mam na niej coraz wieksze luzy, tym samym coraz bardziej mi stuka na wybojach.. Po przekonaniu sie, ze nie sa to koncowki musze cos z tym zrobic.. Tylko co zrobic najlepiej - wymienic, czy regenerowac? Moze ktos zna jakies zaklady, ktore zajmuja sie regeneracja takich czesci i sa godne polecenia?

qba1983
27-08-06, 07:49
moze to moze nie jest dla ciebie dobre rozwiazanie, ale...
ja mam w planie, ze jak mi sie rozwali przekladnia, to ja wymienie na uzywana oczywiscie od vti :D takie rozwiazanie ma kilka zalet:
1. taniej - niz nowka
2. mniej obrotow do pelnego skretu
3. bardziej precyzyjne sterowanie
oby sie nie psulo, ale juz nie moge sie doczekac nowej przekladni :D :lol:

stempel
27-08-06, 13:29
te same maglownice co w vti sa w 16sr i 20tdi , ilosc obrotow kierownica 3,23 w stounku do tej co macie 3,48 tylko jest jedno ale, kat skretu kol jest duzo mniejszy ,co za tym idzie wasz zawraca ponizej 11metrow a moj prawie 12 i jest to strasznie uciazliwe.

mlynek27
15-02-07, 17:41
Wybrałem się dzis do warsztatu i okazało się że przekładnia kierownicza stuka na wybojach. Mam pytanie czy to "ustrojstwo" podlega tylko wymianie czy może można to regenerować? Interesują mnie też koszty związane z naprawą (wymianą) przekładni kierowniczej. Honda MA97

Cairo
15-02-07, 18:29
Moim zdaniem maglownica od VTi i iSR nie ma krótszego przełożenia a tylko mniejszy akres, stąd mniej obrotów od końca do końca i większy promień skrętu (naprawde widocznie mniejszy). Plus taki, że przeguby są mniej narażane.

romcio0675
17-02-07, 13:39
może to nie maglownica tylko luz na drążkach kierowniczych

mlynek27
17-02-07, 22:46
Właśnie dzisiaj w sklepie z częściami gość uświadomił mnie iż może to być luz na którymś drążku. Jeszcze raz to sprawdzę i wtedy będę szukał.

Leeo
19-02-07, 18:26
mlynek27, regenerowac mozna, ale podobno nie polecaja.. Koszty regeneracji to 800-1000zl, tak przynajmniej jakis dobrych firmach biora. Ode mnie mechanik chcial wziac 400zl i to juz z olejami, ale robilby to sam, wiec mialem watpliwosci :P Uzywane przekladnie mozesz kupic na gieldzie na forum, koszt 450zl.

romcio0675
20-02-07, 21:19
leeo a sprawdzałeś drążki kierownicze bo nie chce mi się wierzyć że wyrobiła się listwa i zebatka ja też miałem luz i okazało się że to lewy drążek kierowniczy a tak wogule to w modelu ma teoretycznie jest on nie wymienialny ale można to obejść opisałem to na forum "problem z drążkiem kierowniczym"

Leeo
20-02-07, 21:23
no u mnie trzeba bylo wymienic koncowki i juz od razu zrobilo sie lepiej.. :)

maciak
04-05-08, 11:23
u mnie też napier.ala okrutnie na nierównościach!

wydawało mi się, że to końcówki, wiec je kupiłem, a mechanik mi wpiera, że są ok i to na pewno wina maglownicy!

nie chcę w to uwierzyć, bo koszt mnie przeraża,l a ostatnio i tak dużo zainwestowałem! :/

nie mam żadnych luzów na kierownicy, ale kiedy na postoju poruszam nią dość dynamicznie lewo-prawo słychać pukanie. może to kwestia drążków kierowniczych?

mój kolega słyszał identyczne odgłosy w astrze, już się rozglądał za maglem, a wystarczyło wymienić tuleje wahaczy...

sajmon71
04-05-08, 17:14
nie mam zadnych luzów na kierownicy, ale kiedy na postoju poruszam ją dośc dynamicznie lewo-prawo słychać pukanie. może to kwestia drązków kierowniczych?
mam identyczny objaw. na razie nie dopuszczam do swiadomosci ,ze to moze byc maglownica

algi
05-05-08, 14:38
Mi natomiast przekładnia się poci.
I teraz pytanie - czy to sie naprawi (jakieś uszczelnienie, oringi ?) za jakieś sensowne pieniądze czy tylko wymiana ( i tu pewnie zbankrutuje :(

miał ktoś taki przypadek?

Civic 5D '99 D14Z4

gregorion
06-05-08, 21:51
Ja mam tez luzy na maglu. Mozna je lekko skorygowac ale tylko z jednej strony. Skrecone mam juz na maksa i dalej puka. Zastanawiam sie nad kupnem regenerowanej z Lodzi ( daja 2 lata gwarancji) bo tam podobno robia dobrze i zastanawiam sie czy warto i czy ktos ma jakies doswiadczenia z ich zakupem.

maciak
06-05-08, 22:14
gregorion jaka cena? duży masz przebieg?

gregorion
07-05-08, 18:16
W Łodzi na ul. Przedzalnia 6. Cena 480;- ale trzeba wyslac wlasna na swoj koszt. Poszukaj w necie. Moja Hanka ma 192tys ale jezdzila na sportowych springach jak ja przywiozlem z niemiec, wiec ja pewnie wytlukly. Teraz mam fabryczne sprezyny.

sajmon71
07-05-08, 18:33
Moja Hanka ma 192tys
moja 233tyś :/

maciak
07-05-08, 23:18
pocieszę Was-ja mam niby 237yys. i jestem III właścicielem, więc to optymistyczna wersja ;)
powyżej 200.000 ta przypadłość dotyka wielu hond- w sumie żadna pociecha- trzeba będzie zregenerować, choć wciąż mam nadzieję, że to nie maglownica :)
a z tą regeneracją w warsztacie daleko od miejsca zamieszkania to kicha-musisz wymontować swój magiel i wysłać, czekać aż zregenerują i odeślą, zamontować-pewnie na tydzień samochód zamrozony...