Zobacz pełną wersję : Jaki ustalić producenta felgi aluminiowej?
Mam problem ze znalezieniem pierścieni centrujących do moich kółek - kilka już przymierzałem i żadne nie pasowały.
Samochód kupiłem już z felgami aluminiowymi i nie mam żadnego dok.zakupu.
Powiedzcie czy z powodu braku pierścieni centrujących może być słyszalny taki dziwny odgłos w kabinie, takie "łud, łud, łud..."?
Może ktoś zwas będzie znał producenta tych felg:
http://img242.imageshack.us/img242/3513/braknazwysc3.jpg (http://imageshack.us)
Z góry dziękuję za pomoc
moze nalezaloby dokladnie zmierzyc srednice tego otworu i wtedy dokupic odpowiedni pierscien centrujacy
albo podjechac do dobrego zakladu wulkanizacyjnego i sie tym powinni zajac
bez problemu w sofkam-ie na łopuszańskiej doradza za free jak unich zakupisz pierscienie w sklepie: http://sklep.gps.wroclaw.pl
bez problemu w sofkam-ie na łopuszańskiej doradza za free jak unich zakupisz pierscienie
Ta... , tylko kolega jest z Mysłowic....
Ja do swoich felg dorabiałem u tokarza. Zrobił mi z teflonu.
Powiedzcie czy z powodu braku pierścieni centrujących może być słyszalny taki dziwny odgłos w kabinie, takie "łud, łud, łud..."?
w przypadku pierscieni to bedzie raczej "pum,pum,pum.." lub "bumc, bumc, bumc.."
Zrob jak pisze LIOnel, wez suwmiarek do reki i zmierz srednice w feldze, dla ulatwienia dodami ze srednica w civicu to 56,1. Sam pierscien dostaniesz u dobrego wulkanizatora lub naprzyklad allegro.
poszukaj na allegro, jakis czas temu widzialem aukcje gddzie dorabia pierscienie z metalu na podany wymiar chcial cos kolo 20 zł za szt.
ta, "Beretta" w raszynie. Ja u niego dorabiałem. Wyszło troche drogo, troche długo i troche musiałem je i z wewnatrz i zewnątrz szlifowac papierem bo wyszły za ciasne. a kolejnych 2 tyg niechciałem marnowac na poprawki u niego wiec je zjechałem lekko recznie.
ale i tak był jedynym który sie zabrał za to.
Suwmiarką niestety nie da się tego zmierzyć (przynajmniej tą co ja mam) bo poprostu nie mieści mi się w feldze (ten el.do pomiaru głębokości) po rozsunięciu. Jeżeli chodzi o wymiar otworu to będzie prawdopodobnie 64 bo takie pierścienie tam wchodziły. Problem polega na tym, że wystawały do środka felgi i po założeniu kółka z takim pierścieniem całe koło kiwało się na boki podczas obracania.
Kolesie w hurtowni gum i felg powiedzieli mi jak je zobaczyli, że prawdopodobnie jest to felga robiona do jakiegoś samochodu na konkretny wymiar pisty, do której się nie stosuje pierścieni. Co z tym fantem zrobić?
Co z tym fantem zrobić?
pozbyc sie kół
kurde jezd do normalnych ludzi i ci dobiora, ja *******e dla mnie az dziw ze nikt nie chce lub nie potrafi tego zmierzyc :/
Ja pojechałem do pierwszego lepszego tokarza i dotoczył mi komplet z aluminium od ręki. Tak jest najlepiej bo jakiekolwiek poprawki można zrobić na miejscu i pasują bardziej niż idealnie ;)
oK. Dzięki za zainteresowanie tematem.
Chyba będę musiał podjechać do jakiegoś tokarza
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.