PDA

Zobacz pełną wersję : problem z immo w civicu 97r



GIERAS1988
18-03-10, 09:01
Witam, mam dosyć poważny problem z moim Civiciem,97rok 1,4 90KM ( prawdopodobnie D14A2/3?? )3 drzwi,gaz sekwencja,dodam że jakiś czas temu wymieniałem w nim silnik i skrzynie biegów.
Jechałem powiedzmy wyboistą drogą i nagle kilkakrotnie zamigała kontrolka od immo po czym światła,podświetlania zaczęły świrować,tzn. wszystko migotało.To samo z silnikiem,zaczął dziwnie przerywać.
Po czym zgasiłem silnik i koniec,zaro reakcji,tzn. silnik kręci,wszystko tak to działa,ale brak zapłonu.Teraz kontrolka od immo umarła,nie zaświeca się wogóle po przekręceniu zapłonu.
Przy wymianie skrzyni okazało się że wtyczka od prędkościomierza różni się od tej która jest w nowej skrzyni(różniła się sama kostka) tak więc zostawiłem ten problem,ale świecił się przy tym błąd silnika,piszę to bo moze jest to w jakiś sposób powiązane.
Jesli ktoś spotkał sie z podobnym problemem lub wie o co może chodzić prosiłbym o pomoc:)

Xus
18-03-10, 11:45
sorry za OT ale to nie ten dzial na forum.

jesli stalo sie to na wybojach wiec obstawiam ze gdzies ci kable nie stykaja albo jakas kostka.

MikeFoto
18-03-10, 12:50
Pomijając fakt, że to nie ten dział, piszesz w dziale o 5D o swojej 3D, ja obstawiam że to przewód masowy od silnika. Zwłaszcza ze piszesz o migających światłach i przerywaniu (nagłym). Sprawdź połączenia.

GIERAS1988
18-03-10, 15:16
Sorka za to że w złym miejscu wstawiłem temat,nie zauważyłem po prostu tego,i szczerze mówiąc znalazłem odpowiedzi na mój problem na tym forum,ale dopiero po napisaniu tego tematu za to też sorka :)
wracając do tematu, podmieniłem ten bezpiecznik od alternatora z 7,5A (był spalony) na 10A i puki co działa,założyłem również tą gumkę izolacyjną w alternatorze na przewodzie plusowym.
pojeżdżę trochę i jeśli nie padnie znowu to będzie ok,a jeśli nie to będę grzebał dalej ...