Zobacz pełną wersję : Dzwoniący luz w kole
bartkonator
16-03-10, 12:48
Witam, mam taką przypadłość która odkryłem przez całkowity przypadek, byłem w trasie około 240KM, jadąc droga E4 skończył sie całkowicie niespodziewanie asfalt i przy 140 km/h wjechałem w małe dziury, myśle że od tego własnie mam problem z lewym przednim kołem, a mianowicie po postoju na ogrodzie obszedłem samochód dookoła i zwyczajnie kopnołem w koło, a tu dzyn, nie tracąc czasu złapałem za całe koło i ruszam lewo prawo, czuć luz okolo 1-3mm, koło rusza się w strone skręcania, nie góra dół.. jestem troche zielony ale przypuszczam że to jakiś drążek od skręcania kołem, jak się maja tam te sprawy, co tam jest ? jakiś drążek ze śrubką czy jakis hak na śrubie? Prosze o przybliżenie co może byc grane i co w razie czego jest do wymiany.
Pozdrawiam
Na początek dokręć śruby ;) Możliwe, że masz luz w ukł. kierowniczym, śmigaj na diagnostyke.
bartkonator
16-03-10, 18:09
Nie wiem czy zrozumiałem dobrze, śruby od koła ? Czy na tych drążkach ?
bartkonator
17-03-10, 20:16
Więc dzisiaj sciągnołem koło, wyczepiłem końcówke drążka, luzu na końcówce drążka nie ma nic, ale za to jest 0,5-1mm w "maglownicy" nie wiem czy jest tam wymienny ten drążek, może na drążku być luz, jakaś guma czy coś ? Próbowałem się dostać do tej gumowej osłony ale już nie miałem siły bo tam mam jednorazową opaskę z zaczepem u góry i trudno sie dostać od dołu do niej. Prosze o jakieś sugestie czy mam racje co do drążka czy może cała maglownica do wymiany ? :confused:
Mógłby ktoś pokazać jakieś zdjęcie z tym drążkiem do ej9 ?
Z góry dzięki
bednar_ek35
17-03-10, 22:12