PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana z D14A2 na D16z6

k0zik
14-03-10, 11:11
Czołem,

Mam w planie swap na D16z6 i meczy mnie parę kwestii na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jako że jestem klasycznym laikiem w temacie mechaniki ośmielam się zapytać bardziej doswiadczonych od siebie :)

- czy taki swap polega tylko na wymianie silnika + komp + wiązka
- czy skrzynia biegów która mam aktualnie będzie pasować ? Czy to że została skrócona nie jest żadną przeszkodą dla tego silnika ?
- jak wygladaja sprawy ze zmianami w dowodzie rejestracyjnym ?
- czy ciężko jest znależć dobry, niezajeżdzony silnik ?
- czy po takim swapie wszystko pod maską będzie tak jakby samochód był zrobiony fabrycznie czy trzeba jakiś dodatkowym modyfikacji dokonywać ?

Pozdrawiam

zakit
17-03-10, 19:09
Czołem,

Mam w planie swap na D16z6 i meczy mnie parę kwestii na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jako że jestem klasycznym laikiem w temacie mechaniki ośmielam się zapytać bardziej doswiadczonych od siebie :)

- czy taki swap polega tylko na wymianie silnika + komp + wiązka
- czy skrzynia biegów która mam aktualnie będzie pasować ? Czy to że została skrócona nie jest żadną przeszkodą dla tego silnika ?
- jak wygladaja sprawy ze zmianami w dowodzie rejestracyjnym ?
- czy ciężko jest znależć dobry, niezajeżdzony silnik ?
- czy po takim swapie wszystko pod maską będzie tak jakby samochód był zrobiony fabrycznie czy trzeba jakiś dodatkowym modyfikacji dokonywać ?

Pozdrawiam

1. z grubsza tak, nie wiem jak dokladnie jest przy swapie akurat z d14a2, ale sadze ze tak, z tym ze chyba wiazka silnik+kabina, bo o ile pamietam to d14 jest na obd2, ale moge sie mylic. ale zawsze mozna poprostu przerobic wiazke.
2. chyba masz skrzynie S40 wiec bedzie pasowac, i nie nie jest przeszkodą