PDA

Zobacz pełną wersję : D15B7 - zmiana rozrządu i spadek mocy



Bobby
13-03-10, 15:17
Witam. Dzisiaj dałem rozrząd do wymiany i po wszystkim zauważyłem spadek mocy. Wcześniej odcinał przy 7,5 tyś, a obecnie odcina już przy 6,5 tyś. Dodam, iż pompa wodna, którą chciałem włożyć do do 1.5 nie pasowała, a zamiast niej włożyli mi z modelu 1.3. Co może być przyczyną spadku mocy?

Lcfr
13-03-10, 15:22
prawdopodobnie źle ustawiony rozrząd...

damian7444
13-03-10, 15:27
musisz sprawdzic jeszcze raz rozrzad. czy zgadzaja sie znaki wszystkkie. prawdopodobnie jest zle ustawiony i to bd przyczyna spadku mocy...

Bobby
13-03-10, 15:31
Mogę tak jeździć, czy może się coś stać nieoczekiwanego?

WaSSIL
13-03-10, 15:33
Kumpel z przestawionym jeździł 5 dni i nic się nie stało ale raczej bym to zrobił jak najszybciej bo też nie wiesz o ile jest źle przestawiony

damian7444
13-03-10, 15:39
Ja bym o sprzwdzil jak najpredzej. tak jak WaSSIL pisze nie wiadomo o ile jest przestawiony.

Bobby
13-03-10, 15:50
Dzwoniłem przed chwilą do gościa i zapewniał mnie, iż rozrząd z pewnością jest prawidłowo ustawiony, ponieważ nie ma możliwości inaczej ustawić go, niż jest na oznaczeniach. W przeciwnym razie stracił by sporo na mocy. Gość ściemnia czy przyczyna może tkwić gdzieś indziej?

damian7444
13-03-10, 15:57
Moim zdaniem gosc sciemnia. Podczas wymiany rozrzadu nie moze nic wiecej sie stac, Uwazam ze trzeba sprawdzic jeszcze raz rozrzad i tyle. SPrawdz to sam jak wiesz a jak nie daj komus innemu...

skolopendra
13-03-10, 16:10
ponieważ nie ma możliwości inaczej ustawić go, niż jest na oznaczeniach.

tak, tylko mógł ustawić na nie te oznaczenia


Mogę tak jeździć, czy może się coś stać nieoczekiwanego?

ja bym nie jeździł

Bobby
13-03-10, 16:31
A czy jest możliwe, iż rozrząd został ustawiony na jakimś ograniczeniu?

Muzyk-Grzes
13-03-10, 17:47
Ja jeździłem z przestawionym o jeden ząbek ponad tydzień i nic się nie stało ,ale auto nie mogło się rozpędzić więcej niż 110km/h poza tym działalo bez zarzutu.

Bobby
13-03-10, 17:49
Nie no, mój Civic kopyto ma. Ostro się kręci, leciałem dzisiaj 180 i miałem spory zapas, jednak niepokoi mnie to, że kręci się teraz do 6,5 tyś, a nie jak wcześniej 7,5.

szczypior88
14-03-10, 10:26
Jak wymieniałem rozrzad to tez przestawiłem o jeden ząbek i auto powyżej 4 tys. szlo tam sam jak na dole obrotów. Nie bylo tego wkrecania:) Pojeździlem kilka dni i nic sie nie stało. Ale jak poprawiłem to ustawienie to o panie...:D:D:D:D Rakieta;P

michal303
30-03-10, 00:19
D15b7 w serii nie kreci się do 7,5 tys chyba ze masz kombinowany komp ??

ps. nie jestem w 100 % pewny ale na 90 %
- pompa z 1.3 podchodzi do d15b7 ale ma mniejsze pióra i jest mniej wydajna.
jeśli się mylę proszę o poprawienie

Tompro
30-03-10, 06:34
pompa z 1.3 podchodzi do d15b7 ale ma mniejsze pióra i jest mniej wydajna.
jeśli się mylę proszę o poprawienie

Poprawiam :D

Pompa w 1.3 to jest mechaniczna przy silniku a w D15B7 elektryczna w baku.

NasE
30-03-10, 08:48
yyyyyyyyy ale mowimy o pompie wody :)

Tompro
30-03-10, 09:23
Ale i tak jest raczej inna ;) Z D15B2 do D15B7 nie pasowała to raczej ta z 1.3 też nie podejdzie.

dabek555
30-03-10, 09:52
ja po wymianie mam problem d14a3 idzie do 150 a potem juz nie chce dochodzi tak do 3 tys na 5 a na innych biegach normalnie kreci obroty, nie wiem czy to rorzadu wina fele mam 14 opoknki 185/60 wiec jakies porady co jest?a samochod jest odmulony wiec powienen miec te 90koni około