Nemereth
12-03-10, 03:35
Hej,
Zdejmowałem wskazówki do założenia tarcz, założyłem je ponownie i było małe przekłamanie rzędu 150 obrotów na rozgrzanym silniku. Żeby się nie męczyć zdjęłem wskazówkę przy włączonym silniku, podłączonych zegarach i założyłem tak jak powinno być.
W efekcie obrotomierz działa ale na odwrót... Pokazuje obroty w tył trochę dziwnie.
Co padło? Jakaś solucja?
Uzwojenie jest całe, cewki polutowane, zresztą nie było ruszane. Nic więcej nie było kręcone. Śrubki na plecach wykluczam bo też nie były wykręcane. kostki licznika napewno dobrze docisniete.
Zdejmowałem wskazówki do założenia tarcz, założyłem je ponownie i było małe przekłamanie rzędu 150 obrotów na rozgrzanym silniku. Żeby się nie męczyć zdjęłem wskazówkę przy włączonym silniku, podłączonych zegarach i założyłem tak jak powinno być.
W efekcie obrotomierz działa ale na odwrót... Pokazuje obroty w tył trochę dziwnie.
Co padło? Jakaś solucja?
Uzwojenie jest całe, cewki polutowane, zresztą nie było ruszane. Nic więcej nie było kręcone. Śrubki na plecach wykluczam bo też nie były wykręcane. kostki licznika napewno dobrze docisniete.