Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wtryski z H22. Jak jest naprawdę?



arekgr
11-03-10, 19:20
Szukałem. Tu, na forach zagranicznych, ale jakoś informacje się rozbiegają...

"Most OBD1 units are 240cc, but the 94-97 Accord EX (F22B1) uses 280cc, and the H22 uses 330cc"
"1992-'96 Prelude VTEC Peak and Hold 345cc
1997-up Prelude VTEC H22 Saturated 280c "
"most of the 92-96 peak and hold H22 injectors were 345cc. The later high impedance injectors were in the 280cc range."

No z tego wynika, że ODBI z IVgen są niskoomowe i wydajniejsze niż Vgen, które mają 280ccm. Dlaczego u Nas większość osób twierdzi, że IV gen ma 280ccm?

...Bartuś...
11-03-10, 19:52
Dokładnie zgadza się

IV Prelude H22 ma 310cc(EURO/JDM) a 345cc(USDM)
V Prelude H22 ma 280cc również takie same ma H22A7 czyli ATR z tym że ten silnik ma podniesione ciśnienie na listwie..

Do wtrysków z Prelude potrzebujesz tylko Resistor Box i już elegancko pasują do jakiegoś SOFT'a w D16 lub bardziej wysilonej B18 :D

arekgr
11-03-10, 21:22
Zamiast resistor boxa użyję rezystorów... A regulator z listwy H22 jest taki sam jak w dserii?

woPo
21-03-10, 20:04
Podepnę się pod temat, wiązka H22A5 to OBD2?

Wtryski RC Injection 550cc wysokoomowe takie:

http://www.rceng.com/images/rc/SL4-0550_M.JPG

Problem jest z wtyczkami, nie podchodzą z wiązki H22A5, jakie podejdą wie ktoś? Parę osób miało wtryski RC :)

JulekCIVIC
21-03-10, 21:15
taka wtyczkę jak tu na zdjęciu to ma OBD1, obd2 ma trochę inna ale to można sobie zmienić i dolutować właściwe wtyczki z innej wiązki :)

woPo
21-03-10, 21:27
No wlasnie wiem, chce z innej dolutowac tylko chce miec pewnosc ze jak kupie to bedzie to.
Mam w domu wtryski H22A i D16Z6 i te z Z6 wygladaja prawie tak samo jak te RC, ale jednak minimalnie sie roznia ;)