Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B16A2 vs B18C4



Smolar
10-03-10, 18:19
Witam,mam Civica EJ9 i chodzi mi po głowie swap na ktoryś z tych silniczków..Przy B16A2 nie trzeba nic kombinowac ponieważ łapy wszystko pasuje,a jak sytuacja wyglada w przypadku B18,łapy pasuja?Trzeba coś dorabiać kombinować?Cenowo jest róznica ,rzekomo C4 jest bardziej rozwojowy niż B2?Niech sie wypowiedza specjalisci;)

Misiekemeryt160
10-03-10, 18:50
pasuje i jeden i drugi. to nie jest problemem. b18 ma te 200cm3 wiecej juz na starcie zarówno jeden jak i drugi to dobre silniki

lozek
10-03-10, 19:34
Yyyy ani przy jednym ani przy drugim nie wszystkie łapy z EJ9 nie pasują. Pod względem swapa to przeróbki pod b16 i b18 są identyczne.

Przy b18 jest skrzynia z LSD przy B16 krótsze przełożenia jak dobrze pamiętam. Lepiej B18 - więcej momentu na starcie a nie wiele droższy jest ( ok. 500zł ).

azyl82
10-03-10, 20:31
B16 trochę lżejszy i mniej paliwo żerny...kwestia czego szukasz B18 bardziej wyczynowy.

kristico86
10-03-10, 20:42
w b16 szybko lecą synchro od skrzyni od zmieniania biegów na wysokich obrotach..a b18 dużo lepiej jedzie od dołu a wyżej to już wiadomo:D

moim daniem ważne by silnik nie był zajeżdżony:)

ps b18 wcAle dużo więcej nie pali nawet od d16z6 po modach:)

Smolar
10-03-10, 21:27
A powiedzcie mi,majac caly SWAP czyli ,półoski,skrzynia,komputer,silnik czyli ogolem wszystko to co potrzebuje na swapa B18C4,czy oprocz tego potrzebuje jeszcze jakies dodatkowe rzeczy?łapy czy cos takiego?

lozek
10-03-10, 22:35
Tylna łapa do wymiany/przerobienia a ta od strony rozrządu do kupienia jak dobrze pamiętam.

Macias_OS
11-03-10, 07:54
lepiej kupic nowe niż rzeźbic , przygotuj się na zabawy z wiązkami, z c4 łatwiej wystrugac 180 hp niż z b16

vtec
12-03-10, 13:53
B16 trochę lżejszy i mniej paliwo żerny...kwestia czego szukasz B18 bardziej wyczynowy.

B18 bardziej wyczynowy? No prosze Cie :D

lozek
12-03-10, 16:37
Słowo "wyczynowy" powinno być zastąpione słowem "rozwojowy". Wyczynowy to on nie jest :)

skolopendra
12-03-10, 17:02
z c4 łatwiej wystrugac 180 hp

strugać nic nie potrzeba :D zaraz po swapie na seryjnym kompie miałem 182KM

Macias_OS
12-03-10, 18:44
totalna seria na stockowych kolektorach? zacznij grac w totka :D

majty2009
13-03-10, 15:17
skolopendra jak to mozliwe? ;P jak seria to 169km :> z tego co ja wiem to tylko tylnia lapa od ek4 jest potrzebna do swapa b18c4 do budy ej9, sam w tym miesiacu szykuje sie na taki swap tylko czekam na dawce :)

skolopendra
13-03-10, 16:18
totalna seria na stockowych kolektorach?

tak .oczywiście z dobrym dolotem i przelotem

Macias_OS
14-03-10, 12:15
w sumie ja na seryjnym ssącym z dobrym wydechem i dolotem zrobilem 14,4 na cwiartke wiec tez powinno byc w okolicach 180hp, zdrowe c4 robią robote,
skolopendra u Ciebie teraz jest T ? zmieniales ssaka?

felippe
14-03-10, 13:45
to mi na hamowni z dolotem ze zderzaka i przelotem w b16a2 wyszlo 180 :)

azyl82
14-03-10, 21:06
Słowo "wyczynowy" powinno być zastąpione słowem "rozwojowy". Wyczynowy to on nie jest :)

Właściwie to chodziło mi właśnie o słowo rozwojowy ...masz racje wyczynowy to złe słowo:P

S1600
14-03-10, 21:48
Właściwie to chodziło mi właśnie o słowo rozwojowy ...masz racje wyczynowy to złe słowo:P

Rozwojowy czyli Masz wieksze zaplecze ze tak powiem ... jeszcze wyciśniesz troszke więcej niż z B16
Ja mam pytanie odnośnie przełożenia Bo zakupiłem słupek B18 I szukam krótkiego przełożenia ze szperą ... Dorwę skrzynie B16 ze szperą?? czy przełozyć z B18 trzeba??
I pytanie odnośnie ITB Czy da sie na takim dolocie jeździc na codzien??

lozek
14-03-10, 22:13
Łatwiej będzie ci przełożyć z B18 niż znaleźć zeszperowaną od B16

Konrad84
14-03-10, 22:22
skrzyni szukaj z b18c6, arvid ma chyba na sprzedaż. Zależy jak zrobione itb.

S1600
16-03-10, 09:25
Zależy jak zrobione itb.

A To zalezy to w sęse ze mam coś do wyboru ?? Firma ITB To JENVAY I pytanie ile takie ITB mi daje ...
Powiedzmy chce jeździc tym na coidzien a W niedziele wyjechac na tor i sie pościgac
A co Do szpery wydaje ona odgłos taki typowy szperą rajdowym ??
Interesuje mnie krótkie przełozenie nie zalezy mi zeby autjko cislo 220/h moze byc 180 ale ma sie napedzac

Misiekemeryt160
16-03-10, 09:30
Interesuje mnie krótkie przełozenie nie zalezy mi zeby autjko cislo 220/h moze byc 180 ale ma sie napedzac
jakbys mial tak krótkie przełożenie to wtedy byś zrozumiał że im kt=rócej tym nie zawsze znaczy lepiej....

S1600
16-03-10, 18:03
No rozumiem na ten przykład podam ci start z tychów kumpla który jechał B16A2 I takie napedzanie mi sie podoba
http://www.youtube.com/watch?v=vEiIYmDYewo&feature=related

Czy przy B18 na skrzyni B16 uzyskam dobry efekt??

JAk jest z kwestią tego ITB?? Jakich przyrostów mogę sie spodziewac i czy da sie jeździc z tym na codzien ??

Konrad84
16-03-10, 19:08
do "skrzyni b16" :) potrzebujesz szpery. Na ITB normalnie jeździsz dd z jakimś air boxem, kwestia tylko jaki kit kupisz/ile części będziesz musiał dorobić do niego.

S1600
17-03-10, 08:48
do "skrzyni b16" potrzebujesz szpery. Na ITB normalnie jeździsz dd z jakimś air boxem, kwestia tylko jaki kit kupisz/ile części będziesz musiał dorobić do niego.

No tak w sumie w zestawie nie ma żadnego air boxa ale mocowania na niego sa to sie dorobi jakis ...
Kit jest kompletny ma wszystko tylko zostaje kwestia komputera i wystrojenia
jakich przyrostów moge się spodziewac na ITB co mi to da ...

Konrad84
17-03-10, 09:40
jeżeli chcesz kupić ten kit który jest na stronie producenta jenvey to brakuje nie tylko airboxa. Zobacz sobie tutaj http://www.jhm.com.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8&start=480 Furia właśnie kończy aplikacje ITB do ITRa.

S1600
17-03-10, 12:15
Dokłądnie od Tomsona z Krakowa bo mam blisko do nich ... Widze temat bede sie z nim kontaktowac ...