Zobacz pełną wersję : błąd 13 czujnik cisnienia atmosferycznego
jak w temacie...
za co on odpowiada ( poza nazwa wlasna), czy mozna jezdzic bezpiecznie z tym bledem, nie ma to wplywu na prace silnika?
dzieki za odp i pozdrawiam
a nie masz czasem gazowni na pokladzie?
Czujnik ciśnienia atmosferycznego znajduje sie w samym ECU
wlasnie...jest takie cos przy kompie ze srubka do regulacji, tylko nie wiem dokladnie co to jest...ani jak to dziala
i czy to moze byc wlasnie ten czujnik ?
p.s. gazu brak
Tuning ť Turbo N/A Swap ť .....
czy ten dzial kojarzy Ci sie jednoznacznie z miejscem do umieszczenia swojego tematu ?
:roll:
wlasnie...jest takie cos przy kompie ze srubka do regulacji, tylko nie wiem dokladnie co to jest...ani jak to dziala
i czy to moze byc wlasnie ten czujnik ?
ze co?
mam takie cos co jest przykrecone do kompa i tam jest potencjometr do regulacji...nie wiem co to jest i do czego sluzy.
a co do polozenia tematu, to faktycznie dzial troszke nie ten...tylko nie wiem gdzie go za bardzo wrzucic, silnik d16a9 montowany w 4 i 5 g ( nie bede wrzucal w 2 dzialach tego samego)...prosze moda o przesuniecie
pozdr.
to cos to IMA (Intake Manifold Adjustment) - z tego co wiem to tylko w 4genie bylo, ale nie potwierdzone. Regulujesz tym skład mieszanki na wolnych obrotach (często pomaga "podregulowanie" jak nie przechodzi testu spalin na przeglądzie). Nie masz kata ani lambdy, zgadza się? Przy czym uszkodzony IMA to błąd 11 o ile sie nie mylę.
Dokladnie blad 11. ale to mam i pozostal mi tylko blad 13...musze zdobyc ten czujnik i blad zniknie...tylko mam nadzieje ze nie wplywa to na prace silnika jakos szkdodliwie...
dzieki i pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.