Pasterz
07-03-10, 22:38
Witam,przeszukałem praktycznie wszystko co mogłem i znalazłem sporo odpowiedzi ale niestety nie do konca mnie zadowoliły.
Problem pojawił się po wycięciu katalizatora i wstawieniu 4-2-1 ebay.Pierwszą sondę wkręciłem w miejsce tej pojedyńczej rurki kolektora a drugą tam gdzie się łączą wszystkie kanały ,czyli od dołu.Wszystko było ok ale po przejechaniu kilkunastu km zapalił się check,zrobiłem reset kompa i znów kilkanaście km i to samo.Po jakimś czasie zauważyłem że auto sporo pali,ponad 12/100... ,zrobiłem samo diagnostykę i wyskoczył błąd 67 czyli Wadliwie działający lub uszkodzony układ katalizatora.,pomyślałem ok 2 sonda ,więc zrobiłem moda z podkładkami pod nią ale nic to nie dało.
Będę jeszcze próbował coś zrobić ale sam nie wiem co i jak;/ macie jakieś sugestie? I czy obie sondy to jedno i to samo urządzenie? bo moze jak jedna jest walnięta to czy mozna je zamienić miejscami?tą z góry dać na dół a tą z dołu,hmm pod dywan:P??
a i dodam że to D16Y7 rok 99
Problem pojawił się po wycięciu katalizatora i wstawieniu 4-2-1 ebay.Pierwszą sondę wkręciłem w miejsce tej pojedyńczej rurki kolektora a drugą tam gdzie się łączą wszystkie kanały ,czyli od dołu.Wszystko było ok ale po przejechaniu kilkunastu km zapalił się check,zrobiłem reset kompa i znów kilkanaście km i to samo.Po jakimś czasie zauważyłem że auto sporo pali,ponad 12/100... ,zrobiłem samo diagnostykę i wyskoczył błąd 67 czyli Wadliwie działający lub uszkodzony układ katalizatora.,pomyślałem ok 2 sonda ,więc zrobiłem moda z podkładkami pod nią ale nic to nie dało.
Będę jeszcze próbował coś zrobić ale sam nie wiem co i jak;/ macie jakieś sugestie? I czy obie sondy to jedno i to samo urządzenie? bo moze jak jedna jest walnięta to czy mozna je zamienić miejscami?tą z góry dać na dół a tą z dołu,hmm pod dywan:P??
a i dodam że to D16Y7 rok 99