PDA

Zobacz pełną wersję : instalacja a swap d15b7 -> d16z6 ?



rp.losiu
06-03-10, 11:37
z racji tego że silniczek bierze zbyt dużo oleju na wyższych obrotach, będę musiał zmienić silnik.. myślałem o czymś większym, bo mam d15b7..

Nie wiem dokładnie jaką mam instalke gazu, samochód kupiłem miesiąc temu, jest to II generacja, holenderska instalka.

Jest możliwość wsadzenia silnika d16z6 do tej samej instalki? czy dużo trzebaby przerabiać..? a jeśli nie to jaki silnik proponujecie? (chcę przeznaczyć na swap nie więcej niż 4 tys zł) myślę też nad przerobieniem lpg na IV generacje czytałem na forum że mogłoby to wynieść około 1600 zł? czy faktycznie z taką ceną udałoby się zrobić to dobrze?

acha.. i jeszcze pytanko.. wąż który mi doprowadza gaz do mieszalnika mam spękany.. moge zastąpić go zwykłym gumowym ? czy to musi być jakiś specjalny jak tam gaz leci?


czekam na opinie ekspertów ;)

sivy
06-03-10, 14:28
II gen nie nadaje sie do silników typu Vtec napewno nie ;) możesz załozyc ale bedziesz mógł sie tylko kulać bo nie licz na jakiekolwiek osiągi

za 1600 możesz przerobić instalke jeśli zrobisz ją sam to mozna dosyć dobre graty wrzucić ale widze ze nie bardzo masz pojęcie wiec instalator pewnie przytnie z 4-5 stów i założy najprostszy(najtańszy) kit staga

jeśli przerbiaszz na 4 generacje to z starej instalki zostaje ci zbiornik z wielozaworem rurka fi 6 mm i przewód do wskaźnika nic wiecej reszte możesz spakowac w kartonik i odłożyć na półeczke ;)

rp.losiu
07-03-10, 20:19
no tak myślałem że z 2 gen nie mam sie co pchać w nowy silnik..

a co z tym wężem gumowym? moge go sobie sam wymienić czy on musi być jakiś specjalny?

sivy
08-03-10, 10:13
wymień na gazowy nazywa sie car engine system z tego co pamietam, w żadnym wypadku nie zkładaj innego musi byc wzmacniany przystosowany do lpg