rp.losiu
06-03-10, 11:37
z racji tego że silniczek bierze zbyt dużo oleju na wyższych obrotach, będę musiał zmienić silnik.. myślałem o czymś większym, bo mam d15b7..
Nie wiem dokładnie jaką mam instalke gazu, samochód kupiłem miesiąc temu, jest to II generacja, holenderska instalka.
Jest możliwość wsadzenia silnika d16z6 do tej samej instalki? czy dużo trzebaby przerabiać..? a jeśli nie to jaki silnik proponujecie? (chcę przeznaczyć na swap nie więcej niż 4 tys zł) myślę też nad przerobieniem lpg na IV generacje czytałem na forum że mogłoby to wynieść około 1600 zł? czy faktycznie z taką ceną udałoby się zrobić to dobrze?
acha.. i jeszcze pytanko.. wąż który mi doprowadza gaz do mieszalnika mam spękany.. moge zastąpić go zwykłym gumowym ? czy to musi być jakiś specjalny jak tam gaz leci?
czekam na opinie ekspertów ;)
Nie wiem dokładnie jaką mam instalke gazu, samochód kupiłem miesiąc temu, jest to II generacja, holenderska instalka.
Jest możliwość wsadzenia silnika d16z6 do tej samej instalki? czy dużo trzebaby przerabiać..? a jeśli nie to jaki silnik proponujecie? (chcę przeznaczyć na swap nie więcej niż 4 tys zł) myślę też nad przerobieniem lpg na IV generacje czytałem na forum że mogłoby to wynieść około 1600 zł? czy faktycznie z taką ceną udałoby się zrobić to dobrze?
acha.. i jeszcze pytanko.. wąż który mi doprowadza gaz do mieszalnika mam spękany.. moge zastąpić go zwykłym gumowym ? czy to musi być jakiś specjalny jak tam gaz leci?
czekam na opinie ekspertów ;)