Zobacz pełną wersję : Poważna sprawa moc+25KM
Hej mam Civica 1.4 75KM powiedzcie mi co zrobić, aby to auto miało 90-110KM bez potrzeby wymiany całego silnika (nie piszcie o zwężce w układzie dolotowym bo to mam i raczej nie podziałało).
Tak aby auto nie musiało jeździć na 4-5tys obrotów a się fajnie zbierało bo 75KM to dla mnie za mało z drugiej strony nie chcę 150KM bo po pierwsze spalanie a po drugie będę miał obniżone auto i nie mógłbym moją Hanią tak jeździć.
Chcę abyście powiedzieli mi co mam kupić/zmienić nie płacąc za to 4tys zł tylko mniej, żeby auto miało po przerobieniu tego około 90-110KM i ile to może orientacyjnie kosztować.
Pozdro i dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :)
Może jakiś chip? ale nie znam się na tym...
a sprawdziles czy Ci ta zwezka niepomogla?
najlepiej jedz na hamownie, a ta zwezka to chyba niedaje duzo na niskich obrotach tylko te 15 KM daje w gornych granicach obrotow (jesli sie myle to prosze mnie poprawic :)) i po sciagnieciu taj zwezki powinno byc 90KM, chyba ze masz jeszcze ograniczony na komputerze (ale ja tego juz niewiem dokladnie, niech inni sie wypowiedza).
Jak juz bys mial to ok. 90KM to jakis porzadny kolektor 4-2-1 z calym ukladem wydechowym oraz dobrze zrobiony dolot z doprowadzeniem zimnego powietrza to powinno dac juz z 95-100KM. Jeszcze w polaczeniu z krotsza skrzynia np. taka jak z D14A2 (jest prawie tak samo krotka jak w D16Z6, a powinna do ciebie bezproblemow podejsc) to powinno dac niezly efekt i jak niechcesz wielkiego dopierd...a to pewnie bedziesz zadowolony z tych modow:)
A podrugie bylo juz na tym forum o przerabianiu 1.4 tak wiec uzyj tez opcji :arrow: "szukaj" (http://www.civicklub.pl/fi/search.php)
Jak wyjales to zwezke to pownienes miec te 90 koni, czyli tyle co niezblokowane 1.4. Ogolnie kazdy CI odradzi grzebanie 1.4. Nawet jak juz bedziesz mial te 115 koni to i tak zrobi sie za jakis czas za malo i co potem? Za cene tych 25 koni mysle ze znajdziesz gdzies D16Z6
100km a nawet delikatnie mial MartinS w swoim sedanie wiec obadaj Jego watek
Chcę abyście powiedzieli mi co mam kupić/zmienić nie płacąc za to 4tys zł tylko mniej, żeby auto miało po przerobieniu tego około 90-110KM i ile to może orientacyjnie kosztować
heh to ja dam z 8 tys. i chce miec w swoim 2x25KM wiecej, no pain-no gain.
temat o zwezce jest. Temat o modyfikacjach jednostki 1.4 tez jest (w tym obszerny opis banzai'a)-->> patrz FAQ
to byloby tyle w temacie
heh to ja dam z 8 tys. i chce miec w swoim 2x25KM wiecej, no pain-no gain
tak to tylko w erze... ;)
zwężki nie miałem wyciągniętej, to było tak, że stara została obrobiona i dodatkowo została nałożona ta papierowa, moc odczuwam na wysokich obrotach, ale na niskich jest słabo.
to zacznij od zrobienia tego jak nalezy, potem przeczytaj artykuły o modyfikacjach 1.4 które tutaj inni przygotowali, potem poczytaj o innych modyfikacjach innych silników, bo wiele maja wspólnego i nie musi tyczyc sie to zawsze tylko tej jednej opisywanej jednostki, a potem zadecyduj, czy chcesz sie w to bawic czy nie.
Nie licz na to ze w H bedziesz mial wiecej mocy na niskich obrotach. Jak tak chcesz to przesiadz sie na diesla
skroc skrzynie bedzie wiecej "mocy" na niskich, zrob sobie po taniosci wydech i dolot i bedziesz mial ponad 100 koni
D14A3 po dolbokowaniu to D14A4, a te jak mi wiadomo zarowno moj jak i inne zawsze w serii 100KM na hamowni trzymaly, do tego dolot i wydech i mysle ze auto powinno miec tyle ile chcesz, ale pytanie zawsze czy warto ;) fakt faktem w D14 skrzynia dluga i skrocenie napewno by pomoglo w odczuwaniu dynamiki :)
a tak wogole to wiadomo ze tylko w erze :D
dolot, wydech, skrzynia - STANDARD, wiec polecam opcje SZUKAJ
odloz wiecej kasy i zmien silnik
W granicach które podałeś idealny byłby dla ciebie 1.5 Vtec 114KM, mocy tyle ile chcesz a jak jeździsz w granicach 3 tys. pali ok. 5L...
Tylko jak na mój gust lepiej zamiast swapa to sprzedać auto, dołożyć z 2-3 tys. i kupić taki...
Tak aby auto nie musiało jeździć na 4-5tys obrotów a się fajnie zbierało bo 75KM to dla mnie za mało z drugiej strony nie chcę 150KM bo po pierwsze spalanie a po drugie będę miał obniżone auto i nie mógłbym moją Hanią tak jeździć.
nie rozumiem co ma wspołnego moc z obniżeniem auta i w związku z tym niemoc jezdzenia czyms takim.....
Tak aby auto nie musiało jeździć na 4-5tys obrotów a się fajnie zbierało bo 75KM to dla mnie za mało z drugiej strony nie chcę 150KM bo po pierwsze spalanie a po drugie będę miał obniżone auto i nie mógłbym moją Hanią tak jeździć.
nie rozumiem co ma wspołnego moc z obniżeniem auta i w związku z tym niemoc jezdzenia czyms takim.....
to proste, ma związek z niewiedzą :D
Tak aby auto nie musiało jeździć na 4-5tys obrotów a się fajnie zbierało bo 75KM to dla mnie za mało z drugiej strony nie chcę 150KM bo po pierwsze spalanie a po drugie będę miał obniżone auto i nie mógłbym moją Hanią tak jeździć.
nie rozumiem co ma wspołnego moc z obniżeniem auta i w związku z tym niemoc jezdzenia czyms takim.....
to proste, ma związek z niewiedzą :D
i to nawet duza :mrgreen:
hmm na dużej prędkości trafi się dziura i co zrobie? przecież na większej dziurze mógłbym np. złamać dokładkę.
hmm na dużej prędkości trafi się dziura i co zrobie? przecież na większej dziurze mógłbym np. złamać dokładkę.
na większej dziurze to ty możesz nawet dacha zaliczyć, a ty sie dokładką przejmujesz :D
(nawiasem mowiac totalnie nie wiem z czym ma miec zwiazek Twoja wypowiedz)
nawiasem mowiac totalnie nie wiem z czym ma miec zwiazek Twoja wypowiedz
jak to z czym: z niewiedzą :D
dajmy spokuj juz.
chcial wiedziec co trzeba zrobic aby miec te 25KM wiecej i juz chyba zostalo powiedziane, a czy zastosuje je lub zrobi swap-a to jego sprawa.
jak czytal forum to powinien wiedziec co sie oplaca a co nie, o wszystkim juz bylo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.