PDA

Zobacz pełną wersję : Poważna sprawa moc+25KM

Red9
17-08-06, 18:07
Hej mam Civica 1.4 75KM powiedzcie mi co zrobić, aby to auto miało 90-110KM bez potrzeby wymiany całego silnika (nie piszcie o zwężce w układzie dolotowym bo to mam i raczej nie podziałało).

Tak aby auto nie musiało jeździć na 4-5tys obrotów a się fajnie zbierało bo 75KM to dla mnie za mało z drugiej strony nie chcę 150KM bo po pierwsze spalanie a po drugie będę miał obniżone auto i nie mógłbym moją Hanią tak jeździć.

Chcę abyście powiedzieli mi co mam kupić/zmienić nie płacąc za to 4tys zł tylko mniej, żeby auto miało po przerobieniu tego około 90-110KM i ile to może orientacyjnie kosztować.

Pozdro i dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :)

Może jakiś chip? ale nie znam się na tym...

vtecmatti
17-08-06, 18:38
a sprawdziles czy Ci ta zwezka niepomogla?
najlepiej jedz na hamownie, a ta zwezka to chyba niedaje duzo na niskich obrotach tylko te 15 KM daje w gornych granicach obrotow (jesli sie myle to prosze mnie poprawic :)) i po sciagnieciu taj zwezki powinno byc 90KM, chyba ze masz jeszcze ograniczony na komputerze (ale ja tego juz niewiem dokladnie, niech inni sie wypowiedza).
Jak juz bys mial to ok. 90KM to jakis porzadny kolektor 4-2-1 z calym ukladem wydechowym oraz dobrze zrobiony dolot z doprowadzeniem zimnego powietrza to powinno dac juz z 95-100KM. Jeszcze w polaczeniu z krotsza skrzynia np. taka jak z D14A2 (jest prawie tak samo krotka jak w D16Z6, a powinna do ciebie bezproblemow podejsc) to powinno dac niezly efekt i jak niechcesz wielkiego dopierd...a to pewnie bedziesz zadowolony z tych modow:)
A podrugie bylo juz na tym forum o przerabianiu 1.4 tak wiec uzyj tez opcji :arrow: "szukaj" (http://www.civicklub.pl/fi/search.php)

damios
17-08-06, 18:46