Zobacz pełną wersję : Potrzebuje dobrych podpowiedzi - swap D15B7 na D15Z6
Jak w temacie.
Bedzie (jak sie uda :D) swap z D15B7 na D15Z6, jednak mam kilka pytan:
-jak ominac immo?
Slyszalem ze cos sie wylutowywuje z kompa,
Chyba ze lepiej przegrac program do starego kompa P06?
-co robic z wiazka silnikowa?
Przerabiac, czy moze jakos da sie przelozyc ta z B7 (OBD1) i potem doprowadzic przewody do Vteca?
Najwiekszy klopot mam z ta elektryka bo jestem lekko zielony.
Bylbym wdzieczny za wszelkie madre rady zwiazane z problemami jakie moge napodkac.
zostaw sobie wiazke z b7 kup kompa p28 pociągnij kabelek do vtec drugi to masa a czujnika cisnienia oleju przy vitku nie ma wiec dwa piny łaczysz ze sobą zakładasz kolektor ssący od b7 i całkiem przyjemnie to chodzi ja mam tak zrobione d15z8
Tak by bylo chyba OK, ale czy nie bedzie problemu z kompem P28 bo przeciez on zalacza vteca powyzej 5,4-5,5 rmp a D15Z6 to Vtec economy, wiec vtec dziala do 3 tys rmp i potem sie rozlacza.
Tak po mojemu dzialaja one zupelnie na innej zasadzie.
dzialaja na innej zasadzie i dlatego nie bedzie to dzialac, chyba ze wgrasz mape od d15, jak dla mnie szkoda zachodu. troche bez sensu ten caly swap
leszek kojder
11-03-10, 16:38
2 dni temu ogarniałem ten swap z kumplem i wszystko działa tylko my wykorzystaliśmy silnik d15z8 i jego aparat zapłonowy a reszta poszła od d16z6 mam wrażenie że mapy paliwa są troszkie przelane albo zapłon trzeba dopracować bo na postoju wkręca się do 6500 a podczas jazdy normalnie do 7500 czy jakoś tak. Vtec się załącza przy 4600 auto dość żwawo przyśpiesza czyli ogólnie na +
szymanowczyk
11-03-10, 16:53
dzialaja na innej zasadzie i dlatego nie bedzie to dzialac, chyba ze wgrasz mape od d15, jak dla mnie szkoda zachodu. troche bez sensu ten caly swap
jaka mape ???? d15z6 to całkiem inny silnik i mapy nie maja nic do tego. i nie wydaję mi sie to bez sensu jeśli masz naprawdę zdrowy d15z6
kolego zrób tak:
do silnika d15z6 wrzuć klawiaturę wałek kolko pasek rozrzadu i kompa od d16z6 podpinasz dwa kabelki od v teca i lata jak ta lala:D
Niewiem czy zauważyliście ale kolega ma D15B7 i sie pyta o SWAP na D15Z6 wiec jak ma graty wrzucić do D15Z6 skoro go jeszcze niema ?? niewiem jak wy czytacie i co ale chyba nie temat w którym piszecie.
IMO do D15B7 wrzuc mini me z D16Z6 i objezdzesz lekko dlubniete D15Z6 tym bardziej ze lzejsza buda jest u ciebie, a jak to wystroisz bo masz P06 to juz bedzie ladnie latalo, mozna sie spodziewac ponad 130KM & 140Nm. W D15Z6 masz OBDIIb wiec pozostaje Apexi VAFC itp. produkty do strojenia. Jezeli natomiast zrobisz swap na D15Z6 a zalozysz kompa OBDI to zapomnij o econo w tym silniku, w takim przypadku niema sensu taki swap. Pozatym mini me i tak wyjdzie taniej i da wieksze przyrosty, pozniejsze mozliwosci niz swap na vtec "econo" :cool:
Ja mam takie pytanko. Obecnie posiadam osprzęt od D15B7, zchipowanego kompa. I tu moje pytanie czy wystarczy przerzucenie samego słupka od D15Z6 i wgranie odpowiednich map pod chipa i podciągnięcie Vtec'a czy musze wymienić kompa i jeszcze jakieś graty?
musisz zmienic jeszcze kompa co obsluzy vetca
JulekCIVIC
12-04-10, 23:11
musisz zmienic jeszcze kompa co obsluzy vetca
chyba ze kompa od b7 p06 tak zrobi żeby obsłużył Vitka :)
a po co robić swap na D15z6 nie lepiej mini me na głowice od D16z6? chyba taniej wyjdzie i lepszy mod...
Może i tak ale przy minime może być trochę więcej dłubania i samodzielnie bym tego nie zrobił, natomiast wymienić słupek nie byłoby specjalnie trudno. I jeśli chodzi o części to w tysiącu powinienem się zamknąć, no ale zobaczymy. Chciałem się zorientować czy da rade bez większych przeróbek, teraz już wiem że tak;) Dzięki
chłopaki a ja mam taki problem wysrala mi sie uszczelka pod glowica (mam d15b2) chciałbym założyć juz od d16z6 głowice i kupić uszczelke od d16y8 bo jest cieńsza, czy aparat zapłonowy po modach mi podejdzie, i czy na kolektorze dolotowym i wtryskach od b7 to bedzie hulac czy musze jeszcze dokupic od z6? oczywiscie w komp P06 bedzie wgrana mapa od p28 i wystrojony pzdr!
imo podejdzie, przeczytaj te tematy o mpfi, tam wszystko jest po kolei :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.