Zobacz pełną wersję : Czarne wnętrze
vercetti23
05-03-10, 11:38
Witam wszystkich klubowiczów,
Mam możliwość zakupienia całego czarnego wnętrza do mojego jajka, łącznie z elektryką szyb za 800 zł.
Opłaca się??
Czy ktoś z Was kiedyś wymieniał i orientuje się w kosztach? :)
Pozdrawiam!:D
Jest to troche drogo, jakis czas temu widziałem na forum na sprzedaz czarne wnetrze za 600zł - ale niewiem o co chodzi z elektryka , wiec moze i sie oplaca;)
cyba ze to z eg6 cale, to mozna wziac
zalezy co w chodzi w sklad tego wnetrza
vercetti23
06-03-10, 02:09
Z racji, że jestem początkującym fanem Civ'a, bo dopiero od niedawna nim śmigam, spytam - czym się różni wnętrze od eg6??
wisnia8686
06-03-10, 02:15
wgraj sobie google i porównaj :)
vercetti23
06-03-10, 02:28
Nie mogłem znaleźć zbyt wiele fotek dlatego zapytałem tu:)
yyy nafajnijesze w eg 6 jest czarny kokpit ale tego chyba nie dostaniesz( ja mam oryginalnie w eg5)
poza tym czarny dywan , ten żółto szary jest potworny
fotele przód, z tyłu cała kanap i skrzynia
oraz boczki od drzwi tez chyba są inne
wydaje mis ię ze dostaniesz tylko te dywan ale więcej niż 400zł bym za niego nie dał
yyy nafajnijesze w eg 6 jest czarny kokpit ale tego chyba nie dostaniesz( ja mam oryginalnie w eg5)
wydaje mis ię ze dostaniesz tylko te dywan ale więcej niż 400zł bym za niego nie dał
"CAŁE czarne wnętrze z elektryka szyb"
i to miałby być sam dywan ? :) to ktoś by musiał nieźle w prenta przyciąć :)
według mnie to chodzi właśnie o całą deskę rozdzielczą (bo to jak dla mnie chyba najistotniejsza część czarnego wnętrza), dywan i boczki z elektryką szyb bo inaczej to by było bez sensu takie nazywanie.
sama elektryka to chyba coś koło 250 - 300 zł jeśli dobrze pamiętam więc za wnętrze to jakieś 500 zł to jak dla mnie normalnie z ceną i nie wydaje mi się że to drogo strasznie.
dowiedz się kolego co dokładnie wchodzi w skład tego zestawu i wtedy będzie można rozważać czy drogo czy tanio ;)